telkens wanneer ik mijn pc wil afsluiten blijft die steken op windows word afgesloten en verder niets meer. ik werk met xp home edition sp2.
wie weet daar raad mee?
afsluiten pc
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Je kunt ook hier eens zien bij Virusalert.nl, ofwel hier bij Symantec
Of indien liever in het Nederlands bij Symantec, klik hier.
Verwijder niets handmatig uit het register als je niet zeker bent.
Probeer eventueel eerst door middel van Systeemherstel.(zoals beschreven)
Of indien liever in het Nederlands bij Symantec, klik hier.
Verwijder niets handmatig uit het register als je niet zeker bent.
Probeer eventueel eerst door middel van Systeemherstel.(zoals beschreven)

- brooklyn
- Elite Poster
format C: 

PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
andrevranken schreef:telkens wanneer ik mijn pc wil afsluiten blijft die steken op windows word afgesloten en verder niets meer. ik werk met xp home edition sp2.
wie weet daar raad mee?
Niet aan te bevelen indien je geen expert bent.brooklyn schreef:format C:
Na een format c: kan je uw systeemherstel niet meer gebruiken.
(bepaalde leveranciers, wensen die PC in de originele staat binnen te krijgen in geval je je PC binnen leverd, dit is o/a het geval van Medion PC's van Aldi)
Ik zelf heb me al verschillende keren kunnen behelpen met de systeemherstel functie.
Maak dan eerst en vooral een nieuw herstelpunt. (vooropgesteld je PC werkt nu goed)
En vooral doe nu geen systeem herstel naar een vroegere datum, zodat je opnieuw met de malafide brol opgezadeld zit.
Nadien, als na een 2 tal dagen de PC normaal functioneert verwijder alle herstelpunten, behalve het laatste wat je gemaakt hebt.

-
- Starter Plus
probleem opgelost .eerst adware en spyware verwijderdmet de betaversie van microsoft en alles weerkt wer alsvan te voren;bedankt alvast voorjulie reactiesBlue-Sky schreef:andrevranken schreef:telkens wanneer ik mijn pc wil afsluiten blijft die steken op windows word afgesloten en verder niets meer. ik werk met xp home edition sp2.
wie weet daar raad mee?Niet aan te bevelen indien je geen expert bent.brooklyn schreef:format C:
Na een format c: kan je uw systeemherstel niet meer gebruiken.
(bepaalde leveranciers, wensen die PC in de originele staat binnen te krijgen in geval je je PC binnen leverd, dit is o/a het geval van Medion PC's van Aldi)
Ik zelf heb me al verschillende keren kunnen behelpen met de systeemherstel functie.
Maak dan eerst en vooral een nieuw herstelpunt. (vooropgesteld je PC werkt nu goed)
En vooral doe nu geen systeem herstel naar een vroegere datum, zodat je opnieuw met de malafide brol opgezadeld zit.
Nadien, als na een 2 tal dagen de PC normaal functioneert verwijder alle herstelpunten, behalve het laatste wat je gemaakt hebt.
andré
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
verwijder u AV en installeer die opnieuw had dat ook en daardoor is het verandert , ge gebruikt toch panda niet per toeval?andrevranken schreef:telkens wanneer ik mijn pc wil afsluiten blijft die steken op windows word afgesloten en verder niets meer. ik werk met xp home edition sp2.
wie weet daar raad mee?
-
- Starter Plus
ik gebruik nog altijd norton antivirus met abbonnement,die had blijkbaar niets gevonden maar wel met onlinescan van symantec.Ofloo schreef:verwijder u AV en installeer die opnieuw had dat ook en daardoor is het verandert , ge gebruikt toch panda niet per toeval?andrevranken schreef:telkens wanneer ik mijn pc wil afsluiten blijft die steken op windows word afgesloten en verder niets meer. ik werk met xp home edition sp2.
wie weet daar raad mee?