Had men nu maar wat eerder gestopt met tellen (behalve in AZ)

Hoezo, ik zeg gewoon waarom veel mensen van Trump niet moeten weten en dat dit gevolgen heeft bij het kiezen.boran_blok schreef:Wel, je praat daar alsof biden reeds gewonnen heeft.Dizzy schreef:[..] Uiteindelijk kom je alle vijanden tegen die je gemaakt hebt, in het stemlokaal bijvoorbeeld.
Vel, beer, etc...
Er komt nog een juridisch staartje aan deze verkiezing.
Dit is dus wat er bij mij ook niet in gaat. Het nog altijd tellen van de mail-in-ballots, is volkomen wettelijk, maar toch proberen ze het te laten stoppen. Dat is pas een poging tot fraude.Dizzy schreef: Het is wel vreemd dat men staat te janken over kiesfraude en dan zelf via achterpoortjes een verkiezing zou willen veranderen.
Ik denk dat hij via die "achterpoortjes", wat gewoon de rechtbanken zijn, net die kiesfraude wil aanpakken.Dizzy schreef:Het is wel vreemd dat men staat te janken over kiesfraude en dan zelf via achterpoortjes een verkiezing zou willen veranderen.
Maw: het zou dus ook de perfecte dekmantel voor fraude in het voordeel van Biden kunnen zijn.Tomby schreef: Voor de rest hebben ze totaal geen bewijzen. Toegegeven, het ziet er vreemd uit die inhaalbeweging van Biden, maar die is perfect te verklaren doordat er een duidelijke correlatie is tussen Democratisch gezind, Corana-schrik, en dus stemmen per brief.
Met zo'n nipt verschil in GA zal hij sowieso een recount vragen en dan zullen we nog eens zien hoe dat zal verlopen. En hij moet maar 1 batch mail-ins ongeldig laten verklaren omwille van onleesbare datumstempels oid en de uitslag kan veranderd zijn.Dizzy schreef: Trump kan zoveel huilen als hij wil maar hij zal met bewijzen moeten komen dat de fouten bewust en systematisch zijn. Op zoveel miljoenen stemmen zal er hier en daar wel eens wat mis lopen maar dat geldt inderdaad ook voor de Biden-stemmen. Het lijkt me hard op een wanhoopspoging.
Ik raad eerder deze docufilm aan om een inzicht te krijgen in wat er nog allemaal kan gebeuren.Dizzy schreef:Het lijkt wel heel hard op dit filmpje
Biden ondertussen ook al aan de leiding in PA.CCatalyst schreef:Met zo'n nipt verschil in GA zal hij sowieso een recount vragen en dan zullen we nog eens zien hoe dat zal verlopen. En hij moet maar 1 batch mail-ins ongeldig laten verklaren omwille van onleesbare datumstempels oid en de uitslag kan veranderd zijn.Dizzy schreef: Trump kan zoveel huilen als hij wil maar hij zal met bewijzen moeten komen dat de fouten bewust en systematisch zijn. Op zoveel miljoenen stemmen zal er hier en daar wel eens wat mis lopen maar dat geldt inderdaad ook voor de Biden-stemmen. Het lijkt me hard op een wanhoopspoging.
Wat PA (en eventueel NV, NC en AZ) betreft, dat zullen we nog zien wanneer het eindresultaat bekend is.
Ik denk dat we voor even vertrokken zijn. Getuige de afsplitsing van deze topic in een nieuwe, pas enkele dagen na de effectieve verkiezingen.
Ik raad eerder deze docufilm aan om een inzicht te krijgen in wat er nog allemaal kan gebeuren.Dizzy schreef:Het lijkt wel heel hard op dit filmpje
Volgens mij haal je Ivanka en Melania door mekaar.Dizzy schreef:Intelligent? Ze staat daar altijd alsof ze een product genomen heeft om niet direct te beginnen huilen van miserie.
Senaat gaat normaal 48-50 worden voor de Republicans. En 2 runoffs in Georgia in januari. Kan dus nog alle kanten uit danUnicorn1 schreef:Hoe zit het met de senaat? Wint Biden dat dan toch nog? Dat zou pas een ramp zijn voor de Trump fans, al waar ze voor staan weg ermee, laat het uit.
En Soenens drama maken terwijl er (nog) helemaal niks is gebeurd en die doet alsof er een groot drama is gebeurd want er staan groepje fans van Trump met wapens......... op plaatsen waar dat ook mag en ze er gewoon rustig staan te staan en die gaan helemaal nikske doen ook behalve als men ze zou aanvallen.
Ondertussen en ik herhaal het nog maar eens; wat de media alweer niet laten tonen is dit. Hoeveel bewijzen moet een mens nog tonen om in te zien hoe die media tewerk gaat en die journalisten die ik activisten noem?
Dit valt onder de noemer van 'intimidatie'. Ik weet wel dat in de USA wapendracht gemeengoed is, maar om daar met oologstuig te gaan staan en dan beweren dat je daar gewoon staat... pull the other one.Unicorn1 schreef: En Soenens drama maken terwijl er (nog) helemaal niks is gebeurd en die doet alsof er een groot drama is gebeurd want er staan groepje fans van Trump met wapens......... op plaatsen waar dat ook mag en ze er gewoon rustig staan te staan en die gaan helemaal nikske doen ook behalve als men ze zou aanvallen.
Er is - dacht ik, maar ik kan mis zijn - een wezenlijk verschil tussen de oproepen van Biden en Trump over covid.Unicorn1 schreef:Biden heeft gistere dacht ik ook nog iets gepost over covid maar oproepen aan miljoenen mensen om afstand te houden, beter dan niet naar buiten te komen, thuis te vieren ofzo, nee, dat doet die niet, dat is opeens allemaal oke. Onvoorstelbaar.
Als Kamala NV, AZ en PA allemaal binnenhaalt maakt het niets meer uit natuurlijk.boonpwnz schreef:Denk dat we beter wachten tot eind december voordat we zeggen wie de echte president zal zijn.
Goh, die doet al heel de campagne van die dingen, inclusief een uur lang bidden voor Trump op TV. Nu krijgt dat plots aandacht voor de clicks, maar nieuwswaardig is het niet. Het verandert geen enkele stem, toen niet en nu niet.DarkV schreef:Oei... er zijn er die zwaar aan de drugs zitten volgens mij in het kamp van Trump
Ze roept de engelen uit Afrika en Zuid-Amerika op maar door die muur geraken die er natuurlijk niet.DarkV schreef:Oei... er zijn er die zwaar aan de drugs zitten volgens mij in het kamp van Trump
Dat was Ronald (of Nancy) Reagan.ON4BAM schreef: Was het niet Bush (sr/jr?) die een astroloog in dienst had?
Het hangt wederom af van staat tot staat.Tomby schreef:Waar ligt de deadline/grens dan eigenlijk, want er kan altijd vanalles blijven hangen in de post ?
Waarom denk je dat Trump recent nog iemand nieuw aan de top van de USPS heeft geplaatstTomby schreef:Vroeg me al af waarom het tellen van mail-in-ballots zo traag verloopt, maar als ik het goed begrijp, is het dus omdat er nog onderweg kunnen zijn met USPS ? Waar ligt de deadline/grens dan eigenlijk, want er kan altijd vanalles blijven hangen in de post ?
Ik denk dat je zoiets maar correct kan opvissen nadat alle tellingen voorbij zijn. Een heel goede indicatie ivm het verloop is nu wel in PA waar Philly druk bevolkt is en de meeste stemmen daar naar democraten gaan. Waarschijnlijk gebeurd dit ook in andere staten.phil48 schreef:Vraagje.
Bestaan er gegevens per staat hoeveel poststemmen er uiteindelijk waren en hoe die over de twee kandidaten verdeeld zijn?
Misschien kijk je even voorbij aan het feit dat hij 70 miljoen stemmen haalde. Dat is bijvoorbeeld meer dan Obama indertijd.FlashBlue schreef:
Met een beetje geluk zijn we nu effectief van dat oranje vergif af op het wereldtoneel...