Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer
Provider

Het blijft wel spannend. in Georgia staat Biden nu 900 stemmen voor met 99% van de stemmen geteld.

Had men nu maar wat eerder gestopt met tellen (behalve in AZ) :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer
Provider

zoals al eerder gezegd GA gaat spannend worden en PA zal normaal naar Biden gaan. Ook Arizona zou bij Biden blijven.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer
Provider

boran_blok schreef:
Dizzy schreef:[..] Uiteindelijk kom je alle vijanden tegen die je gemaakt hebt, in het stemlokaal bijvoorbeeld.
Wel, je praat daar alsof biden reeds gewonnen heeft.

Vel, beer, etc...

Er komt nog een juridisch staartje aan deze verkiezing.
Hoezo, ik zeg gewoon waarom veel mensen van Trump niet moeten weten en dat dit gevolgen heeft bij het kiezen.

Het is wel vreemd dat men staat te janken over kiesfraude en dan zelf via achterpoortjes een verkiezing zou willen veranderen.

Biden heeft dus nog niet gewonnen maar ik zou toch liever in zijn schoenen staan dan in deze van Trump, de man die het vel en de beer al letterlijk verkocht voor alle stemmen geteld waren.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
tien
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer
Provider

Dizzy schreef:de man die het vel en de beer al letterlijk verkocht
Ook de stem van de niet-jagers en dierenliefhebbers verloren?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer
Provider

Dizzy schreef: Het is wel vreemd dat men staat te janken over kiesfraude en dan zelf via achterpoortjes een verkiezing zou willen veranderen.
Dit is dus wat er bij mij ook niet in gaat. Het nog altijd tellen van de mail-in-ballots, is volkomen wettelijk, maar toch proberen ze het te laten stoppen. Dat is pas een poging tot fraude.

Voor de rest hebben ze totaal geen bewijzen. Toegegeven, het ziet er vreemd uit die inhaalbeweging van Biden, maar die is perfect te verklaren doordat er een duidelijke correlatie is tussen Democratisch gezind, Corana-schrik, en dus stemmen per brief.
Maar voor de rest snap ik ook totaal hun redenering niet bij sommige fraude-beschuldigingen:
* er zou gesjoemeld worden bij het tellen... Alsof alle tellers Biden-gezind zijn ?!
* er zouden duizenden stemmen uitgebracht zijn in County X door mensen die ondertussen verhuisd zijn of overleden... Alsof dat allemaal Biden-stemmers zijn ?!
* die ene vrouw die voor de camera's klaagt dat de stembrieven van haarzelf en haar huisgenoot gestolen zijn. Zal wel waar zijn, maar alsof dat door Biden-kiezers zou gebeurd zijn ? Laat staan dat het georganizeerde fraude is door de Democraten.
* en ga zo maar door...

Als er al onregelmatigheden zijn, ga je er in een democratie klacht voor indienen en mee naar het gerecht, en niet gaan gebruiken om je kiezerspubliek op te zwepen. Dat is gewoon een Westerse democratie onwaardig.

Ben trouwens benieuwd hoe lang het nog zal duren eer Trump van Twitter afgegooid wordt, want de helft van zijn tweets worden al gemarkeerd als zijnde onbetrouwbaar. Dan hebben ze nog wat meer reden om te huilen.

Opvallend: Ivanka Trump houdt zich helemaal afzijdig in de hele hetze (alhoewel ze wel nog actief is op Twitter). Leek me ook altijd de enige van de Trump-kliek die vrij intelligent overkwam.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

Intelligent, maar ook bloedmooi :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer
Provider

Dizzy schreef:Het is wel vreemd dat men staat te janken over kiesfraude en dan zelf via achterpoortjes een verkiezing zou willen veranderen.
Ik denk dat hij via die "achterpoortjes", wat gewoon de rechtbanken zijn, net die kiesfraude wil aanpakken.

Nu, laat het duidelijk zijn, ik denk niet dat dit initieel veel effect zal hebben, rechters in die staten zijn niet happig om het imago te krijgen dat ze de uitslag veranderd hebben waardoor ze zichzelf en hun familie in een bunker moeten steken met kogelvrije vesten. Trump zet gewoon zoveel mogelijk zaken op in de betwiste staten. Wanneer een zaak in zijn nadeel beslist wordt, passeert hij langs het hof van beroep in die staat. Wanneer ook zij in zijn nadeel beslissen, mag hij naar het SCOTUS. Daar zal hij mogelijks meer gehoor krijgen.

Bij Bush v Gore was het niet anders, de rechtbanken in FL beslisten in het voordeel van Gore, toen het voor het Hooggerechtshof kwam was het net omgekeerd. Het is dus een kwestie van doorzetten voor Trump, en vooral snel handelen want zoveel tijd is er niet.
Tomby schreef: Voor de rest hebben ze totaal geen bewijzen. Toegegeven, het ziet er vreemd uit die inhaalbeweging van Biden, maar die is perfect te verklaren doordat er een duidelijke correlatie is tussen Democratisch gezind, Corana-schrik, en dus stemmen per brief.
Maw: het zou dus ook de perfecte dekmantel voor fraude in het voordeel van Biden kunnen zijn.

Let op: ik zeg niet dat het zo is. Trump zegt dat hij aanwijzingen heeft, wel dan moet hij naar de rechtbank, wat hij ook zal doen.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 nov 2020, 14:22, in totaal 1 gewijzigd.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Intelligent? Ze staat daar altijd alsof ze een product genomen heeft om niet direct te beginnen huilen van miserie. De blikken naar haar man zijn ook vaak veelzeggender dan 10 van zijn speeches bij elkaar. Waarom een vrouw, welke dan ook, bij die man blijft is me een raadsel. Geld lijkt me de enige reden maar dat zegt dan ook veel over haar.

Trump kan zoveel huilen als hij wil maar hij zal met bewijzen moeten komen dat de fouten bewust en systematisch zijn. Op zoveel miljoenen stemmen zal er hier en daar wel eens wat mis lopen maar dat geldt inderdaad ook voor de Biden-stemmen. Het lijkt me hard op een wanhoopspoging.

Het lijkt wel heel hard op dit filmpje
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dizzy schreef: Trump kan zoveel huilen als hij wil maar hij zal met bewijzen moeten komen dat de fouten bewust en systematisch zijn. Op zoveel miljoenen stemmen zal er hier en daar wel eens wat mis lopen maar dat geldt inderdaad ook voor de Biden-stemmen. Het lijkt me hard op een wanhoopspoging.
Met zo'n nipt verschil in GA zal hij sowieso een recount vragen en dan zullen we nog eens zien hoe dat zal verlopen. En hij moet maar 1 batch mail-ins ongeldig laten verklaren omwille van onleesbare datumstempels oid en de uitslag kan veranderd zijn.

Wat PA (en eventueel NV, NC en AZ) betreft, dat zullen we nog zien wanneer het eindresultaat bekend is.

Ik denk dat we voor even vertrokken zijn. Getuige de afsplitsing van deze topic in een nieuwe, pas enkele dagen na de effectieve verkiezingen.
Dizzy schreef:Het lijkt wel heel hard op dit filmpje
Ik raad eerder deze docufilm aan om een inzicht te krijgen in wat er nog allemaal kan gebeuren.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

Het gaat hier helemaal niet om the good versus the bad! Zij spelen daar allemaal in the "ugly" class...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Hij zal toch met bewijzen moeten komen of er moeten serieuze problemen zijn met die stemmen. Politiek is inderdaad hard en soms vuil maar er zijn overal grenzen. Trump denk dat die niet voor hem gelden maar dat is zijn probleem.

Gore had indertijd ook redenen om te twijfelen maar het leverde niets op. Het lijkt me ook zeer ongezond om aan de stemming te morrelen in dit klimaat. Is er trouwens ooit een geval geweest waarbij men de verkozen president na een hertelling vervangen heeft?

Veel zal ook afhangen van de partij en haar plannen met Trump. Als ze van hem af willen is dat nu het moment. Ik kan me inbeelden dat dit circus ook voor heel wat republikeinen een beetje te ver gaat. Ze kunnen ook gokken om hem over 4 jaar opnieuw uit de peutertuin te halen maar dan is er het risico van de rechtszaken die boven zijn hoofd hangen. In 4 jaar kan er veel gebeuren.

Soit, we zullen zien en eerst de uitslagen afwachten. Hoe beter die voor Biden uitdraaien hoe minder grond er is om nog over te rollen voor Trump.

Na edit: Biden nu ook op voorsprong in PA
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Provider

CCatalyst schreef:
Dizzy schreef: Trump kan zoveel huilen als hij wil maar hij zal met bewijzen moeten komen dat de fouten bewust en systematisch zijn. Op zoveel miljoenen stemmen zal er hier en daar wel eens wat mis lopen maar dat geldt inderdaad ook voor de Biden-stemmen. Het lijkt me hard op een wanhoopspoging.
Met zo'n nipt verschil in GA zal hij sowieso een recount vragen en dan zullen we nog eens zien hoe dat zal verlopen. En hij moet maar 1 batch mail-ins ongeldig laten verklaren omwille van onleesbare datumstempels oid en de uitslag kan veranderd zijn.

Wat PA (en eventueel NV, NC en AZ) betreft, dat zullen we nog zien wanneer het eindresultaat bekend is.

Ik denk dat we voor even vertrokken zijn. Getuige de afsplitsing van deze topic in een nieuwe, pas enkele dagen na de effectieve verkiezingen.
Dizzy schreef:Het lijkt wel heel hard op dit filmpje
Ik raad eerder deze docufilm aan om een inzicht te krijgen in wat er nog allemaal kan gebeuren.
Biden ondertussen ook al aan de leiding in PA.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Hoe zit het met de senaat? Wint Biden dat dan toch nog? Dat zou pas een ramp zijn voor de Trump fans, al waar ze voor staan weg ermee, laat het uit.

En Soenens drama maken terwijl er (nog) helemaal niks is gebeurd en die doet alsof er een groot drama is gebeurd want er staan groepje fans van Trump met wapens......... op plaatsen waar dat ook mag en ze er gewoon rustig staan te staan en die gaan helemaal nikske doen ook behalve als men ze zou aanvallen.

Ondertussen en ik herhaal het nog maar eens; wat de media alweer niet laten tonen is dit. Hoeveel bewijzen moet een mens nog tonen om in te zien hoe die media tewerk gaat en die journalisten die ik activisten noem?

En ze doen hetzelfde met covid; man toch, maandenlang, iedere dag opnieuw en op de Trump fans ook leuteren maar nu zie ik enorm veel en die groep zal naar miljoenen opgaan straks waarschijnlijk al die als sardienen op elkaar geplakt staan maar ik hoor dan geen ene wat zeggen over covid.

De media die anders heel de tijd bezig zit over afstand houden en handen wasse enz... nikske nu. Volgens mij zijn die miljoenen Democraten stemmers allemaal imuum lol. Hypocrieten zijn het.

Biden heeft gistere dacht ik ook nog iets gepost over covid maar oproepen aan miljoenen mensen om afstand te houden, beter dan niet naar buiten te komen, thuis te vieren ofzo, nee, dat doet die niet, dat is opeens allemaal oke. Onvoorstelbaar.

Opeens geen maatregelen nodig, laten we met 10 tallen miljoenen een besmettingsfeestje houden. Dat is het verschil met Trump; die is altijd zichzelf geblven en rechtlijnig geweest in deze. Waarmee ik niet zeg dat het een volledige juiste aanpak was, ik zou het toch wat anders hebben gedaan, feit is, Trump is gewoon recht vooruit, Democraten zijn 1 grote meute hypocrieten.

Zelfde met Pelosy; ze zat er zelf in een kapperszaak terwijl dat niet mocht en zonder masker rondlopen.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 06 nov 2020, 15:41, in totaal 4 gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dizzy schreef:Intelligent? Ze staat daar altijd alsof ze een product genomen heeft om niet direct te beginnen huilen van miserie.
Volgens mij haal je Ivanka en Melania door mekaar.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Unicorn1 schreef:Hoe zit het met de senaat? Wint Biden dat dan toch nog? Dat zou pas een ramp zijn voor de Trump fans, al waar ze voor staan weg ermee, laat het uit.

En Soenens drama maken terwijl er (nog) helemaal niks is gebeurd en die doet alsof er een groot drama is gebeurd want er staan groepje fans van Trump met wapens......... op plaatsen waar dat ook mag en ze er gewoon rustig staan te staan en die gaan helemaal nikske doen ook behalve als men ze zou aanvallen.

Ondertussen en ik herhaal het nog maar eens; wat de media alweer niet laten tonen is dit. Hoeveel bewijzen moet een mens nog tonen om in te zien hoe die media tewerk gaat en die journalisten die ik activisten noem?

Senaat gaat normaal 48-50 worden voor de Republicans. En 2 runoffs in Georgia in januari. Kan dus nog alle kanten uit dan
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Wat de media niet tonen is dit: en dan een link naar de media :lol:
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Je bent Dizzy, zoals altijd.

Quovadis; Hoe dan ook, het zou echt slechte zaak zijn als de republikeinen de senaat ook verliezen. En dan denken die journalisten hier en elders dat Biden voor geen verdeeldheid meer zal zorgen, alleeja, er zijn geen verdeeldheid meer zijn als Biden president is haha, in wat voor fantasywereld leven al die mensen? Het is onder Obama begonnen, voor hem ook ze maar sinds Obama is de boel weer opnieuw begonnen en dat heeft zich gewoon blijven doorzetten te danken aan blm en antifa en de media die daar voor gezorgd hebben.
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:
Provider

Unicorn1 schreef: En Soenens drama maken terwijl er (nog) helemaal niks is gebeurd en die doet alsof er een groot drama is gebeurd want er staan groepje fans van Trump met wapens......... op plaatsen waar dat ook mag en ze er gewoon rustig staan te staan en die gaan helemaal nikske doen ook behalve als men ze zou aanvallen.
Dit valt onder de noemer van 'intimidatie'. Ik weet wel dat in de USA wapendracht gemeengoed is, maar om daar met oologstuig te gaan staan en dan beweren dat je daar gewoon staat... pull the other one.
Unicorn1 schreef:Biden heeft gistere dacht ik ook nog iets gepost over covid maar oproepen aan miljoenen mensen om afstand te houden, beter dan niet naar buiten te komen, thuis te vieren ofzo, nee, dat doet die niet, dat is opeens allemaal oke. Onvoorstelbaar.
Er is - dacht ik, maar ik kan mis zijn - een wezenlijk verschil tussen de oproepen van Biden en Trump over covid.
Ik heb zelf geen enkele publicatie van Bidens kant gezien waarin ze het ontkennen, minimaliseren, beweren dat het niks is, het oproepen om mensen naar massa events te komen (de rallies) maar ze dan wel verplichten van akkoord te gaan dat de organisatie geen blaam treft (hypocriet), ...

Of de mensen dat nu volgen of niet is inderdaad niet de schuld van Trump of Biden. Maar ze hebben WEL de voorbeeldfunctie, en de verplichting(!) van correct de mensen te informeren. Die taak is nog driedubbel de vereiste van de opperste bevelhebber vh land.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Georgia gaat een volledige recount doen.

We zijn nog lang niet klaar.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer
Provider

Denk dat we beter wachten tot eind december voordat we zeggen wie de echte president zal zijn.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Provider

CCatalyst schreef:Georgia gaat een volledige recount doen.

We zijn nog lang niet klaar.
En kan tegen vanavond al compleet overbodig zijn als PA, NV en AZ voor Biden blijft
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Provider

boonpwnz schreef:Denk dat we beter wachten tot eind december voordat we zeggen wie de echte president zal zijn.
Als Kamala NV, AZ en PA allemaal binnenhaalt maakt het niets meer uit natuurlijk.

Maar de kans is niet klein dat er daar ook recounts gaan komen met de huidige cijfers.

In AZ zouden het voornamelijk nog republikeinse stemmen zijn die nog geteld moeten worden.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer
Provider

Oei... er zijn er die zwaar aan de drugs zitten volgens mij in het kamp van Trump

https://www.standaard.be/cnt/dmf20201106_94573844

:roll: :bang: :roll: :bang:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Provider

DarkV schreef:Oei... er zijn er die zwaar aan de drugs zitten volgens mij in het kamp van Trump
Goh, die doet al heel de campagne van die dingen, inclusief een uur lang bidden voor Trump op TV. Nu krijgt dat plots aandacht voor de clicks, maar nieuwswaardig is het niet. Het verandert geen enkele stem, toen niet en nu niet.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer
Provider

DarkV schreef:Oei... er zijn er die zwaar aan de drugs zitten volgens mij in het kamp van Trump
Ze roept de engelen uit Afrika en Zuid-Amerika op maar door die muur geraken die er natuurlijk niet.

Dat dit soort mensen een job krijgen in het WH is niet te geloven. Was het niet Bush (sr/jr?) die een astroloog in dienst had?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer
Provider

ON4BAM schreef: Was het niet Bush (sr/jr?) die een astroloog in dienst had?
Dat was Ronald (of Nancy) Reagan.
Laatst gewijzigd door Stroper 06 nov 2020, 18:03, in totaal 2 gewijzigd.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Eerste batch in AZ binnengekomen.
60000 stemmen ongeveer (1/5 van de remaining) en Biden verliest 3000 stemmen van zijn voorsprong van 47000. Dus ligt nog altijd op schema daar

NV: Biden verdubbelde zijn voorsprong van 11000 naar 22000. Batch was 30000 stemmen. Nog 116k te gaan dus ook op schema daar

PA:staat nu op +8000 stemmen en vooral enkel democratische strontholds moeten nog deels binnenkomen. Dus ook op schema daar.

GA: Biden gewonnnen maar er komt een hertelling die mogelijks overbodig wordt

Alaska en NC: voorlopig geen nieuwe stemmen binnengekomen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Vroeg me al af waarom het tellen van mail-in-ballots zo traag verloopt, maar als ik het goed begrijp, is het dus omdat er nog onderweg kunnen zijn met USPS ? Waar ligt de deadline/grens dan eigenlijk, want er kan altijd vanalles blijven hangen in de post ?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Tomby schreef:Waar ligt de deadline/grens dan eigenlijk, want er kan altijd vanalles blijven hangen in de post ?
Het hangt wederom af van staat tot staat.

Het meest extreem is denk ik dat het op 3 november de poststempel moet hebben, maar het nog tot 12 november mag binnenkomen.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Tomby schreef:Vroeg me al af waarom het tellen van mail-in-ballots zo traag verloopt, maar als ik het goed begrijp, is het dus omdat er nog onderweg kunnen zijn met USPS ? Waar ligt de deadline/grens dan eigenlijk, want er kan altijd vanalles blijven hangen in de post ?
Waarom denk je dat Trump recent nog iemand nieuw aan de top van de USPS heeft geplaatst ;-)

hier wat extra info over de gang van zaken onder de nieuwe topman

https://www.politico.com/news/2020/11/0 ... ots-434051
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Provider

De Democraten hebben corona patienten in de rusthuizen gestoken, tja.. raad eens wat dat heeft opgebracht.

En de Democraten hebben zowel in februari-Maart ook gezegd: griepje, niks ergs, niks aan de hand, kom maar naar de VS, ook Pelosy zei dat.

Toen Trump het luchtruim sloot tegenover China riepen de Democraten dat het een schande was.
Democraten steken alle doden op Trump, ze vernoemen China ook niet, tja....

Maar goed , zeg maar niks, ik ben het al gewoon, tis al de fout van Trump.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 07 nov 2020, 01:20, in totaal 1 gewijzigd.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

Vraagje.

Bestaan er gegevens per staat hoeveel poststemmen er uiteindelijk waren en hoe die over de twee kandidaten verdeeld zijn? Of blijft dat geheim in het kader van de "eigen regels" die elke staat blijkbaar heeft?

Just curious naar de verhouding tussen de in stembureaus en via post uitgebrachte stemmen.
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer
Provider

phil48 schreef:Vraagje.

Bestaan er gegevens per staat hoeveel poststemmen er uiteindelijk waren en hoe die over de twee kandidaten verdeeld zijn?
Ik denk dat je zoiets maar correct kan opvissen nadat alle tellingen voorbij zijn. Een heel goede indicatie ivm het verloop is nu wel in PA waar Philly druk bevolkt is en de meeste stemmen daar naar democraten gaan. Waarschijnlijk gebeurd dit ook in andere staten.
Maar je stelt wel een erg interessante vraag, ik kan me geen enkele reden voorstellen dt dit geheim zou moeten blijven.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:
Provider

A.P. and TV networks say Biden has won the presidency.

Is dit niet nog wat aan de vroege kant om dit nu al te verkondigen?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer
Provider

Zelfs fox called het hoor...
(Al is dat geen surprise nadat een paar dagen geleden Murdoch de tekenen aan de wand al zag en niet inging op Trumpie zijn telefoonjes om Fox in te tomen met hun "negatieve" berichtgeving over zijn resultaten...)

Gisteren en vandaag al meerdere artikels gezien dat veel old-fashioned repubs donald laten vallen, inc de "old money" generatie, idem voor leden van zijn campagnestaff...

En zonder funding en steun van de repubs is zijn geld gewoon op, en is het ook gedaan met zijn belachelijke rechtzaakjes.

Met een beetje geluk zijn we nu effectief van dat oranje vergif af op het wereldtoneel...
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

FlashBlue schreef:
Met een beetje geluk zijn we nu effectief van dat oranje vergif af op het wereldtoneel...
Misschien kijk je even voorbij aan het feit dat hij 70 miljoen stemmen haalde. Dat is bijvoorbeeld meer dan Obama indertijd.

Hoe die kiezers op dit alles gaan reageren blijft maar af te wachten. Zeker in een land waar elke gek zomaar zwaarbewapend op straat kan lopen.

Logisch dus dat Joe Biden zich verzoeningsgezind opstelt. Je weet maar nooit met die lunatics.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Misschien kijk je even voorbij aan het feit dat Biden nog veel meer stemmen haalde. Nog veel meer dan Obama indertijd en dat al slapend :lol:

Biden stelt zich op zoals elk normaal mens zich zou opstellen na een verdelende verkiezing. Trump pookt die gekken nog op in de hoop dat er boel van komt, kortom good riddance of zoals hij het zelf zou zeggen: Lock him up :)
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer
Provider

Da's toch gewoon omdat er grotere opkomst is en, eerlijk, dat is ook niet zijn verdienste dacht ik zo ?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer
Provider

Zoals verwacht aanvaardt Trump zijn nederlaag niet sterker nog hij beweert dat hij gewonnen heeft en zelfs met een groot verschil, die kerel is bezig met zichzelf iets aan het wijsmaken, nu dat moet hij maar weten als hij graag in zijn illusie wil leven. :nono:
In ieder geval zijn we met dat parvenu nog niet aan de nieuwe patatten toe. :-?
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer
Provider

https://www.reuters.com/article/idUSKBN27N0SY

Er ligt trouwens al één en ander klaar waar hij tekst en uitleg over moet verschafffen,als hij in Januari zijn beschermde status kwijt is.
En dat zal wellicht nog maar het topje van de ijsberg zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”