Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Staat er ook bij wat met "fight back" bedoeld word? Want dit lijkt me niet de volledige mail te zijn (geen begroeting op het einde).
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Als er eigenlijk 1 persoon is die de verkiezingen probeerde te stelen, is het Trump zelf, met zijn heel premature verkondigingen.
Not done. Ook al win je uiteindelijk.
Not done. Ook al win je uiteindelijk.
Laatst gewijzigd door devilkin 04 nov 2020, 19:00, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Rest van email is gewoonMaT schreef:Staat er ook bij wat met "fight back" bedoeld word? Want dit lijkt me niet de volledige mail te zijn (geen begroeting op het einde).
Is gewoon een campagnemail voor geld dat ze straks gaan nodig gaan hebben voor juridische kosten. Hij stuurt er zo een dozijn in een dag.Step up IMMEDIATELY and increase your impact by 1000%.
Please contribute $5 RIGHT NOW to DEFEND the integrity of our Election and to increase your impact by 1000%.
DEFEND THE ELECTION RESULTS
1000% OFFER: ACTIVATED
DEADLINE: IMMEDIATELY
CONTRIBUTE $5 = $55
CONTRIBUTE $20 = $220
...
I warned the Nation this would happen. I knew the Democrats wouldn’t be able to accept another CRUSHING defeat, so now they’re trying to mess with the results. It’s madness!
I’m relying on your support right now more than I ever have before. Can I count on you to step up and FIGHT BACK?
Contribute $5 IMMEDIATELY to stand with me and to DEFEND the integrity of our Election.
Thank you,
President Trump Signature Headshot
Donald J. Trump
President of the United States
Als je het zo uit de context haalt, kan je er idd een oproep tot geweld in zien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
- Bedankt: 39 keer
CCatalyst schreef:PA: 85% geteld, Trump 350k voor.
Kans op 268-270 en dus rechtbank vergroot.
Rechtszaak om de telling stop te zetten aanhangig gemaakt bij het Hooggerechtshof.
helemaal niet
Vanop een ander forum (9lives)
Ondertussen is er nog wat meer geteld (vanaf 20h00 vanavond)
230k extra stemmen geteld, 80% voor Biden
Aan dat ritme gaat Joe vlotjes over de 200k over hebben
edit: en ook in Georgia gaat het nipt worden voor Trump
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Maar stembiljetten met postdatum voor de election, die erna binnenkomen, zijn wel geldig en moeten dus nog geteld worden.Unicorn1 schreef:He said, "We want all voting to stop. We don’t want them to find any ballots at 4 o’clock in the morning and add them to the list, okay?" In other words, he doesn't want people VOTING after election day, or fraudulent ballots delivered. Which is the law.
Daarbij is het blijkbaar het geval dat de USPS in sommige regios nog stembiljetten heeft liggen die ze niet op tijd hebben kunnen afleveren.
En die stemmen moeten (hoewel de wetten op staatsniveau zijn is dit meestal wel geval) alsnog geteld worden, ook al komen ze pas binnen een dag (of twee) na de verkiezingen.
Dát is wat Trump illegaal vindt, hoewel dat helemaal niet zo is.
- timmermc
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
253 Kiesmannen voor Biden...
Baby Trump staat op het punt om uit zijn wiite huis Plopsaland geschopt te worden.
Dat word ferm mokken, hij verliest zijn speeltuin.
Baby Trump staat op het punt om uit zijn wiite huis Plopsaland geschopt te worden.
Dat word ferm mokken, hij verliest zijn speeltuin.
Aan zee schijnt de zon altijd...
-
- Elite Poster
Trump zit nu te verkondigen op Twitter dat hij gewonnen is PA, GE , NC en in MI. Terwijl MI al geclaimed is door Biden bij foxnews. Ook stevent hij af op verlies in PA. In NC en GE is er ook niets beslist.
Hij verliest de pedalen helemaal nu
Hij verliest de pedalen helemaal nu
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik vind het een verdomd triestige en kinderachtige mentaliteit van Trump, een slechte verliezer (zoals het er nu naar uit ziet).
Zo'n zielig ventje wil je toch niet aan de top, die is gewoon gevaarlijk!
Zo'n zielig ventje wil je toch niet aan de top, die is gewoon gevaarlijk!
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Zielige kinderachtige uitspraken, maar als er zo'n mail/brief verstuurd wordt als gisteren 'fight back' dan is het toch niet de man zelf die dit doet, dat zit er in zijn entourage toch ook een vijs los...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Hij kiest wel zelf zijn entourage. En bij zijn keuzes qua ministers was het toch al duidelijk dat enkel Ja-knikkers het bij hem uithouden(ontslag/vertrek van Tillerson, Mattis, McMaster en nog een resem anderen)
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Wel, het is vrij duidelijk dat hij er niet tegen kan tegengesproken te worden. Dus ga je jezelf omringen met mensen die gelijkaardig denken en handelen.
Beetje zoals op social media mensen in hun eigen bubble gaan zitten, wat uiteindelijk een enorme echokamer is van je eigen gedachten. Door het feit dat je niet meer gechallenged wordt op je manier van doen/denken krijg je uiteindelijk wat je ziet.
Beetje zoals op social media mensen in hun eigen bubble gaan zitten, wat uiteindelijk een enorme echokamer is van je eigen gedachten. Door het feit dat je niet meer gechallenged wordt op je manier van doen/denken krijg je uiteindelijk wat je ziet.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
6 maanden lang al tot gisteren zitten antifa en blm mensen neer te meppen, Trump fans dood te schieten, politie door hen doodgeschoten, zelfs eigen aanhangers hebben die doodgeschoten maar uiteraard verzwijgt de media het, constant illegaal de wegen blokkeren, mensen hun auto vernielen, bedreigen, mensen neersteken, hun zaak vernielen en plunderen, mensen hun huizen vernielen enz...
No problem.
Ik zat vannacht nog naar bbc world ook te kijken: al even erg als elders: er is nog niks gebeurd zeiden die? Ach, er zijn maar 3 tal Trump fans alweer neergestoken.
En er is nog meer, kga het niet al gaan posten.
Die nieuwsmedia zijn rioolmedia, je kan er nieveel meer op afgaan, ik ga zelf op onderzoek uit of ze niet weer iets verzwijgen, mocht ik dat niet doen: dan ben ik een gebrainwashed vrt/cnn schaapje.
No problem.
Ik zat vannacht nog naar bbc world ook te kijken: al even erg als elders: er is nog niks gebeurd zeiden die? Ach, er zijn maar 3 tal Trump fans alweer neergestoken.
En er is nog meer, kga het niet al gaan posten.
Die nieuwsmedia zijn rioolmedia, je kan er nieveel meer op afgaan, ik ga zelf op onderzoek uit of ze niet weer iets verzwijgen, mocht ik dat niet doen: dan ben ik een gebrainwashed vrt/cnn schaapje.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 05 nov 2020, 09:45, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
Denk dat ze tegen de volgende verkiezingen het stemmen per post eens mogen "moderniseren". Of is het normaal dat in de ene staat die brieven nog meetellen als ze op de dag van de verkiezingen toekomen en in andere nog tot acht dagen later ??
Dat er een historisch hoge opkomst is, komt natuurlijk ook doordat en zo mega veel per post is gestemd. Vandaar nu ook de grote chaos.
Dat er een historisch hoge opkomst is, komt natuurlijk ook doordat en zo mega veel per post is gestemd. Vandaar nu ook de grote chaos.
Laatst gewijzigd door phil48 05 nov 2020, 09:45, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
dacht dat de poststempel van tel is. Die mag uiterlijk op 3 november zijn en anders tellen de stemmen niet meer mee (iedere staat beslist daar zelf over)phil48 schreef:Denk dat ze tegen de volgende verkiezingen het stemmen per post eens mogen "moderniseren". Of is het normaal dat in de ene staat die brieven nog meetellen als ze op de dag van de verkiezingen toekomen en in andere nog tot acht dagen later ??
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Dat is een mooi voorbeeld van wat we bij ons ook zien. Als je regio's zelfbeslissingsrecht geeft, houdt dat ook in dat ze verschillende dingen beslissen. Een uniformisering zou inderdaad verstandiger zijn, net zoals wij geen -tig regeringen en ministers nodig hebben voor een land dat in menig Amerikaanse staat zou passen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
Niet dat het mij wat uitmaakt hé, ze moeten het maar zelf weten met hun twee seniele kandidaten. Maar...
Ik zag gisteren beelden van zo'n telkantoor. Allemaal tafels met kartonnen dozen waar brieven in werden gelegd.
Verre van het waterdichte systeem dat wij in de tijd van het niet electronisch stemmen hadden, waar er gechekt werd of élke stem geldig is.
Maw. Niet dat ik beweer dat er gefraudeerd wordt, maar het kan natuurlijk wel. Al bestond dit ook al in vorige decades, dus de commentaar geldt niet als pro Trump of zo. Kan me niet schelen wie ze pakken.
Gaat over dat ze hun systeem moeten updaten.
Ik zag gisteren beelden van zo'n telkantoor. Allemaal tafels met kartonnen dozen waar brieven in werden gelegd.
Verre van het waterdichte systeem dat wij in de tijd van het niet electronisch stemmen hadden, waar er gechekt werd of élke stem geldig is.
Maw. Niet dat ik beweer dat er gefraudeerd wordt, maar het kan natuurlijk wel. Al bestond dit ook al in vorige decades, dus de commentaar geldt niet als pro Trump of zo. Kan me niet schelen wie ze pakken.
Gaat over dat ze hun systeem moeten updaten.
-
- Elite Poster
Er werden mensen bv weggestuurd, hoe kan je dan nog controleren? Ook werden mensen aangemaand om verder te gaan staan dan de afgesproken afstand waarbij men nooit van zover de boel kan controleren.
Beetje opzoek werk doen, er is in meerdere stemlokalen duidelijk ambras geweest en neen het zijn geen nepbeelden.
Ook werd het voor mensen zonder mondmasker het wat moeilijker of vervelender gemaakt om te stemmen.
Wat ik wel positief weer vond dat is dat ze een aparte rij zetten voor de mensen die geen masker wilden dragen. (Al weetk niet of dat overal zo was).
Hier zou dat geene waar zijn.
En er is nog zoveel meer dat men der de eigen regels niet zit te respecteren.
Ook iemand die kwam tellen, duidelijk Trump stemmer werd ook geweigerd om waar te nemen.
Zo'n toestanden heb je daar dus allemaal.
Ik laat in het midden wat correct is en wat niet maar het is duidelijk dat ze eens de noel moeten veranderen aan dat systeem. Zorgt voor veel te veel opschudding.
Er staat voor de mensen veel op het spel , veel positiefs is er niet aan Biden ze. Die zit volledig ingesloten aan een linkser tot zelfs extreem links vleugel tot zelfs sommige tot bijna het communisme toe.
Nu hebben de mensen het beter onder Trump, ze merken duidelijk dat ze meer overhouden, insuline fors gedaald enz... Biden wil de taxen verhogen, miljoenen illegalen naturaliseren enz...
Beetje opzoek werk doen, er is in meerdere stemlokalen duidelijk ambras geweest en neen het zijn geen nepbeelden.
Ook werd het voor mensen zonder mondmasker het wat moeilijker of vervelender gemaakt om te stemmen.
Wat ik wel positief weer vond dat is dat ze een aparte rij zetten voor de mensen die geen masker wilden dragen. (Al weetk niet of dat overal zo was).
Hier zou dat geene waar zijn.
En er is nog zoveel meer dat men der de eigen regels niet zit te respecteren.
Ook iemand die kwam tellen, duidelijk Trump stemmer werd ook geweigerd om waar te nemen.
Zo'n toestanden heb je daar dus allemaal.
Ik laat in het midden wat correct is en wat niet maar het is duidelijk dat ze eens de noel moeten veranderen aan dat systeem. Zorgt voor veel te veel opschudding.
Er staat voor de mensen veel op het spel , veel positiefs is er niet aan Biden ze. Die zit volledig ingesloten aan een linkser tot zelfs extreem links vleugel tot zelfs sommige tot bijna het communisme toe.
Nu hebben de mensen het beter onder Trump, ze merken duidelijk dat ze meer overhouden, insuline fors gedaald enz... Biden wil de taxen verhogen, miljoenen illegalen naturaliseren enz...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Biden steekt, zoals alle Democratische presidentskandidaten tot op heden, met de vingers in de neus álle Belgische partijen langs rechts voorbij met zijn economische standpunten. Naar Amerikaanse normen is dat gewoon het centrum.Unicorn1 schreef:Er staat voor de mensen veel op het spel , veel positiefs is er niet aan Biden ze. Die zit volledig ingesloten aan een linkser tot zelfs extreem links vleugel tot zelfs sommige tot bijna het communisme toe.
-
- Elite Poster
Newsflash : alvast positief: Republikeinen behouden de senaat. Ook al wint Biden haha, zalig.
Belangrijk.
Didymus: goed lezen wat ik post.
Ik weet dat Biden nog vd ouwe stempel is en zeker geene linkse is alleen zit hem omringd met vele linksen.
En terug in het klimaatakkoord stappen is slecht voor de Amerikanen net zoals de taxen die Biden zal verhogen enz...
Belangrijk.
Ik weet dat Biden nog vd ouwe stempel is en zeker geene linkse is alleen zit hem omringd met vele linksen.
En terug in het klimaatakkoord stappen is slecht voor de Amerikanen net zoals de taxen die Biden zal verhogen enz...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Moest Biden hier opkomen zat die bij NVA of VB.Unicorn1 schreef: Er staat voor de mensen veel op het spel , veel positiefs is er niet aan Biden ze. Die zit volledig ingesloten aan een linkser tot zelfs extreem links vleugel tot zelfs sommige tot bijna het communisme toe.
"Communisme"... je zit vast in de fabeltjesfuik vrees ik.
-
- Elite Poster
Unicorn1 schreef:Newsflash : alvast positief: Republikeinen behouden de senaat. Ook al wint Biden haha,
Waarom is dat positief ?
De vice president krijgt daar ook stemrecht he.
Laatst gewijzigd door phil48 05 nov 2020, 10:59, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Oef, de VS is van het communisme gered.Unicorn1 schreef:Newsflash : alvast positief: Republikeinen behouden de senaat. Ook al wint Biden haha, zalig.
Belangrijk.
Wie mogen die "linksen" dan wel zijn? Van opnieuw in een klimaatakkoord stappen naar communisme, is natuurlijk slechts een kleine sprong.
Al te ver in de fabeltjesfuik gezwommen inderdaad.
Laatst gewijzigd door Didymus 05 nov 2020, 11:02, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Hupla , u bent nr 3 of 4 al die mijn uitleg niet heeft begrepen.
Leer toch eens lezen lol.
Als ik post over taxen verhogen = feiten = slecht voor de mensen.
Klimaatakkoord = slecht voor de mensen.
Miljoenen illegalen naturaliseren = absoluut geen goeie zaak en o zo fout, kaakslag ook voor al die mensen die veel jaren alles netjes zitten opvolgen hebben en de legale weg hebben gedaan zoals het hoort enz... not done zoiets. Hier heb ik het niet over communisme maar blijkbaar moet ik voor sommige het met tekeningetjes gaan uitleggen.
Leer toch eens lezen lol.
Als ik post over taxen verhogen = feiten = slecht voor de mensen.
Miljoenen illegalen naturaliseren = absoluut geen goeie zaak en o zo fout, kaakslag ook voor al die mensen die veel jaren alles netjes zitten opvolgen hebben en de legale weg hebben gedaan zoals het hoort enz... not done zoiets. Hier heb ik het niet over communisme maar blijkbaar moet ik voor sommige het met tekeningetjes gaan uitleggen.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 05 nov 2020, 11:05, in totaal 4 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Waarschijnlijk ligt het meer aan het feit dat je alt-right napraat, dan aan ons begrijpend leesvermogen? Noem nu eens namen?
edit: Met bovenstaande platitudes ga je hier zeker niemand overtuigen van je grote gelijk.
edit: Met bovenstaande platitudes ga je hier zeker niemand overtuigen van je grote gelijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
Sorry mensen, maar Unicorn is "too far gone"
Hij zit niet meer in dezelfde realiteit als wij. Daar kan je niet meer mee praten, het is jammer, maar deprogrammeren van sekteleden is iets voor mensen die weten wat ze doen.
Het is een beetje zoals "don't feed the troll" maar in dit geval is de troll zelf niet echt bewust van zijn troll-zijn.
Alleen al deze boodschap zal hem weer triggeren, maar dit is het enige wat ik er over kan zeggen feitelijk, je hebt mensen die nog aanwezig zijn op deze planeet, en je hebt er die leven in het "Fox news cinematic universe" die laatste terug naar de realiteit brengen is een zware opdracht.
Hij zit niet meer in dezelfde realiteit als wij. Daar kan je niet meer mee praten, het is jammer, maar deprogrammeren van sekteleden is iets voor mensen die weten wat ze doen.
Het is een beetje zoals "don't feed the troll" maar in dit geval is de troll zelf niet echt bewust van zijn troll-zijn.
Alleen al deze boodschap zal hem weer triggeren, maar dit is het enige wat ik er over kan zeggen feitelijk, je hebt mensen die nog aanwezig zijn op deze planeet, en je hebt er die leven in het "Fox news cinematic universe" die laatste terug naar de realiteit brengen is een zware opdracht.
-
- Elite Poster
[mod=zinloze fullquote verwijderd.
@Unicorn
Gelieve de "Antwoorden" knop te gebruiken als je wilt antwoorden op de voorgaande post!
Een volcitaat van de vorige popst is hier ongewenst (Forumregels)]
Fox? Hug? Daar kijk ik niet eens naar naar die zender.
Bbc world en cnn kan ik bekijken.
Online zie ik wel eens iet verschijnen van fox dat wel maar zoveel nu ook niet.
Ik volg alle media die ik zie tevoorschijn komen.
Vrt/vtm/de morgen/cnn/bbc world/knack/hbvl/hln/nieuwsblad/ny times/washington post , veel dus van alle soorten waaronder de meeste linkse media en Trump haat media.
Fox ben ik niet zo'n hele grote voorstander van al zijn ze wel nog een stuk beter dan cnn.
Soms moet je wel iets van fox posten omdat bepaalde zaken bijna nergens anders getoond worden en bewust verzwegen worden of verdraaid worden, is ook hier het geval.
Waar halen jullie dan jullie info? Ik denk dat ik de rollen makkelijk kan omdraaien en als je denkt dat ik leugens verkoop hier dan moet je het maar aantonen want dat zie ik niet, wel heel goedkoop om mensen aan te vallen maar niks bewijs kan voorleggen.
@Unicorn
Gelieve de "Antwoorden" knop te gebruiken als je wilt antwoorden op de voorgaande post!
Een volcitaat van de vorige popst is hier ongewenst (Forumregels)]
[/mod]boran_blok schreef:Sorry mensen, maar Unicorn is "too far gone"
Fox? Hug? Daar kijk ik niet eens naar naar die zender.
Bbc world en cnn kan ik bekijken.
Online zie ik wel eens iet verschijnen van fox dat wel maar zoveel nu ook niet.
Ik volg alle media die ik zie tevoorschijn komen.
Vrt/vtm/de morgen/cnn/bbc world/knack/hbvl/hln/nieuwsblad/ny times/washington post , veel dus van alle soorten waaronder de meeste linkse media en Trump haat media.
Fox ben ik niet zo'n hele grote voorstander van al zijn ze wel nog een stuk beter dan cnn.
Soms moet je wel iets van fox posten omdat bepaalde zaken bijna nergens anders getoond worden en bewust verzwegen worden of verdraaid worden, is ook hier het geval.
Waar halen jullie dan jullie info? Ik denk dat ik de rollen makkelijk kan omdraaien en als je denkt dat ik leugens verkoop hier dan moet je het maar aantonen want dat zie ik niet, wel heel goedkoop om mensen aan te vallen maar niks bewijs kan voorleggen.
-
- Elite Poster
Volgens de bronnen in mijn filterfuik leven we in The Matrix. Durf me niet aan te vallen op mijn standpunt, want dat is goedkoop, maar bewijs eerst het tegendeel.Unicorn1 schreef:Ik denk dat ik de rollen makkelijk kan omdraaien en als je denkt dat ik leugens verkoop hier dan moet je het maar aantonen want dat zie ik niet, wel heel goedkoop om mensen aan te vallen maar niks bewijs kan voorleggen.
Zo werkt het niet hé.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 95 keer
jij ebt een trulmpfan wat je goed recht isUnicorn1 schreef: wel heel goedkoop om mensen aan te vallen maar niks bewijs kan voorleggen.
heir op dit ferm zitten ook fans vd PvdA en Vlaams blok
wacht gewoon de telling af.
wie wint maakt me neit uit, het systeem heeft ervoor gezorgd dat ofwel een mentaal gehandicapte ofwel een alzheimerpatient president zal worden.
mja, niet echt onder de indruk.
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Héél eigenaardige kronkels hier.Unicorn1 schreef:Als ik post over taxen verhogen = feiten = slecht voor de mensen.
taxen verhogen is per definitie slecht? Die taxen zijn er niet enkel om mensen te pesten é, die dienen om mensen te helpen, straten te onderhouden, scholen te organiseren,...
klimaatakkoord is slecht? Helemaal juist, we weten allemaal dat de aarde een onuitputtelijke bron aan grondstoffen is en dat lucht iets is dat we eigenlijk niet nodig hebben.
miljoenen naturaliseren? Dat gaan we toch niet doen. Laat die mensen maar oogluikend in de semi-slavernij zitten. Wel de lusten, niet de lasten.
Wanneer vertrek je naar ginder om te emigreren? Ik kan me voorstellen dat iemand met jouw mening zich hier dood ergert.
-
- Elite Poster
[mod=fullquote verwijderd
gaan we het noot leren? ]
Sowieso gaan overal de belastingen omhoog gaan, eens de corona storm is gaan liggen. Ook in Europa.
Op dat gebied moet je Biden niet benijden, hij krijgt van Trump een vergiftigd geschenk. Wie gaat die belastingen mogen verhogen, als hij straks de overwinning effectief op zak heeft? Biden natuurlijk en dat zul je binnen zes maand dan zien in de populariteitspolls.
gaan we het noot leren? ]
[/mod]cadsite schreef:Héél eigenaardige kronkels hier.Unicorn1 schreef:Als ik post over taxen verhogen = feiten = slecht voor de mensen.
taxen verhogen is per definitie slecht? Die taxen zijn er niet enkel om mensen te pesten é, die dienen om mensen te helpen, straten te onderhouden, scholen te organiseren,...
Sowieso gaan overal de belastingen omhoog gaan, eens de corona storm is gaan liggen. Ook in Europa.
Op dat gebied moet je Biden niet benijden, hij krijgt van Trump een vergiftigd geschenk. Wie gaat die belastingen mogen verhogen, als hij straks de overwinning effectief op zak heeft? Biden natuurlijk en dat zul je binnen zes maand dan zien in de populariteitspolls.