Vandaag updates op mijn Amazon Workspaces virtual desktop van een multinational.
Versie 1809 werd gereleased op 13 november 2018.
Ik weet dat zo'n firma's meestal wat achter lopen maar 2 jaar lijkt me wel veel ...
Is het normaal dat grote firma's zo ver achter lopen met Windows versies?
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Bij ons zijn ze nu bezig met 1909 uit te rollen. En gezien de problemen die soms naar boven komen snap ik dat perfect.
Het gaat in een hardware park van een paar duizenden toestellen uiteindelijk niet om de nieuwste snufjes, maar wel om stabiliteit. En microsoft geeft nog support. ,
Het gaat in een hardware park van een paar duizenden toestellen uiteindelijk niet om de nieuwste snufjes, maar wel om stabiliteit. En microsoft geeft nog support. ,
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Dit komt ook voor. Windows 7. Die datum is toen ik die PC ontvangen heb.
Ik weet wel dat ze bezig zijn over te stappen naar Windows 10 maar dat zal zeer langzaam gaan. IT bij mij op het bedrijf is heel erg klein. Niet veel meer dan 1 FTE voor een 500 gebruikers.
Ik weet wel dat ze bezig zijn over te stappen naar Windows 10 maar dat zal zeer langzaam gaan. IT bij mij op het bedrijf is heel erg klein. Niet veel meer dan 1 FTE voor een 500 gebruikers.
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Operationeel 1 FTE ongeveer om aan de computers zelf te werken. Er is er ene van IT op langdurige ziekte.
Er is ook nog de chef van IT maar die gaat niet effectief de computers updaten, installeren enzo. Die moet meer het netwerk online houden, globale VPN-problemen oplossen, de online platformen samen met een paar programmeurs in een exotisch land. En een deeltijdse assistent voor logistieke IT-taken, niet-software. En ze krijgen ook een beetje hulp ook van IT van de holding. Maar het blijft een klein team. Ik probeer al twee jaar 4GB extra ram voor mijn computer vast te krijgen zonder succes (heb nu 4GB).
Er is ook nog de chef van IT maar die gaat niet effectief de computers updaten, installeren enzo. Die moet meer het netwerk online houden, globale VPN-problemen oplossen, de online platformen samen met een paar programmeurs in een exotisch land. En een deeltijdse assistent voor logistieke IT-taken, niet-software. En ze krijgen ook een beetje hulp ook van IT van de holding. Maar het blijft een klein team. Ik probeer al twee jaar 4GB extra ram voor mijn computer vast te krijgen zonder succes (heb nu 4GB).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Klassiek probleem... van je daling in productiviteit ziet niemand een factuur... van die 4 GB RAM wel.WalterB1 schreef:Ik probeer al twee jaar 4GB extra ram voor mijn computer vast te krijgen zonder succes (heb nu 4GB).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Yep, hier ook zo. Tot onlangs nog op Win7. Outlook openen was 15 minuten. Te groot archief volgens IT. Nieuwe laptop met win10, zelfde archief in Outlook open nu op 10 seconden
VPN verbinding leggen hetzelfde, van 5 minuten naar minder dan 1 minuut.
Geheugen en HDD is meestal het probleem. Met min 16GB en SSD schijf lijkt het een andere wereld.
Door corona is gelukkig de investering in nieuwe laptops versneld want voorheen had niet iedereen een laptop met camera. Voor online meetings is dit echter handig.
VPN verbinding leggen hetzelfde, van 5 minuten naar minder dan 1 minuut.
Geheugen en HDD is meestal het probleem. Met min 16GB en SSD schijf lijkt het een andere wereld.
Door corona is gelukkig de investering in nieuwe laptops versneld want voorheen had niet iedereen een laptop met camera. Voor online meetings is dit echter handig.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen