ToMiKoN ik ben ook orange, maar als het niet goed is moet je het ook kunnen zeggen.
Ik blijf erbij dat ze hun decoders bij alieexpress hebben gekocht verzekers een soort promo 1000 kopen 3000 gratis.
hun tv doet me gewoon aan de beginjaren van telenet denken. Serie opnames lopen ook vaak in een soep.
ik ken er al heel veel die van orange naar telenet zijn gegaan? Eentje zelfs die letterlijk zijnen voet in die decoder zette omdatie al 3 keren had heropgestart bij het bekijken van een film en die was nog geen 4de voorbij
maar bon het gaat over datalimieten, persoonlijk vind ik waar orange hun kan profieleren is hun mobiele data, ze zijn van niemand afhankelijk. Maar ik vrees er een beete voor na het zien van de eerste lockdown.
Test Aankoop vraagt telecomoperatoren downloadlimieten op te schorten
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
DarkV schreef:Maar het gaat hier over de vraag van Test Aankoop en de reactie hierop van de providers... niet de zoveelste vergelijken tussen providers.
[Mod]
Inderdaad ...
Kunnen we dan ook afspreken om terug on-topic te gaan?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Data technicus
- Pro Member
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 43 keer
Dit is wat orange gaat doen:
Orange Belgium lanceert een reeks initiatieven om de Belgische bevolking en verzorgers te helpen de tweede golf van de Covid19 -pandemie het hoofd te bieden. De operator zal elke residentiële en zakelijke klant, inclusief kleine kantoren en zelfstandigen, tot het einde van het jaar 5GB gratis mobiel internet per maand aanbieden. De Orange shops blijven open.
Als verantwoordelijke operator is Orange Belgium er sterk van overtuigd dat het deel uitmaakt van zijn maatschappelijk engagement om de Covid19-pandemie te helpen bestrijden. Nu de tweede golf het land zwaar treft, kondigt de operator vandaag een reeks initiatieven aan om zijn klanten, de residentiële, maar ook de bedrijven, zorgverleners en de bevolking in het algemeen, te helpen:
Orange Belgium zal tot het einde van het jaar 5GB gratis mobiele data per maand aanbieden aan al zijn mobiele klanten, residentiële klanten maar ook bedrijven, kleine ondernemingen en zeflstandigen. Klanten zullen dit extra volume de komende 10 dagen zien verschijnen in de MyOrange-applicatie of in hun klantenzone.Alle Love (Duo en Trio) en HOME (internet en internet met TV) aanbiedingen bevatten al onbeperkt breedband. Die klanten hebben thuis altijd al zorgeloos kunnen werken en genieten van entertainment. Er zijn verschillende oplossingen beschikbaar om de dekking in elke kamer van het huis te verbeteren, mocht dat nodig zijn bij thuiswerk en thuisonderwijs.Residentiële klanten die zich hebben geabonneerd op een FlyBox ontvangen 50 GB gratis internet bovenop hun bestaande mobiele datahoeveelheid. Klanten zullen de komende dagen op de hoogte worden gebracht.Tot slot zullen de Orange shops open blijven De Orange klantenservice blijft beschikbaar voor alle administratieve/technische vragen via de verschillende social media kanalen van Orange (Facebook en Twitter), de Tribe community en het gratis nummer 5000. Meer info op https://www.orange.be/nl/hulp. Klanten die extra producten en/of diensten wensen om verbonden te blijven tijdens de lockdown kunnen deze ook kopen via de e-shop en via 0800 8 5000 (gratis).
In de komende weken zal Orange Belgium andere initiatieven onderzoeken om de nationale strijd tegen de Covid19-pandemie te ondersteunen.
Xavier Pichon, CEO van Orange Belgium, licht toe: "Het is onze plicht om als verantwoordelijke operator te helpen waar we maar kunnen in deze nationale strijd tegen de Covid19-pandemie. Onze hoogste prioriteit blijft de veiligheid van onze werknemers en onze klanten, maar we vinden het belangrijk om extra ondersteuning te bieden door mensen met elkaar in contact te laten blijven, te laten genieten van entertainment terwijl ze thuis blijven, door thuiswerkende bedrijven te faciliteren en door de meest getroffen economische sectoren van de lokale economie te ondersteunen. Ons netwerk is klaar voor een tweede golf van massaal verhoogd telewerken, dankzij een continue opvolging van de prestaties en de verhoogde mogelijkheden tot interconnectie met de andere operatoren, die tijdens de eerste lockdown werden opgezet".
Orange Belgium lanceert een reeks initiatieven om de Belgische bevolking en verzorgers te helpen de tweede golf van de Covid19 -pandemie het hoofd te bieden. De operator zal elke residentiële en zakelijke klant, inclusief kleine kantoren en zelfstandigen, tot het einde van het jaar 5GB gratis mobiel internet per maand aanbieden. De Orange shops blijven open.
Als verantwoordelijke operator is Orange Belgium er sterk van overtuigd dat het deel uitmaakt van zijn maatschappelijk engagement om de Covid19-pandemie te helpen bestrijden. Nu de tweede golf het land zwaar treft, kondigt de operator vandaag een reeks initiatieven aan om zijn klanten, de residentiële, maar ook de bedrijven, zorgverleners en de bevolking in het algemeen, te helpen:
Orange Belgium zal tot het einde van het jaar 5GB gratis mobiele data per maand aanbieden aan al zijn mobiele klanten, residentiële klanten maar ook bedrijven, kleine ondernemingen en zeflstandigen. Klanten zullen dit extra volume de komende 10 dagen zien verschijnen in de MyOrange-applicatie of in hun klantenzone.Alle Love (Duo en Trio) en HOME (internet en internet met TV) aanbiedingen bevatten al onbeperkt breedband. Die klanten hebben thuis altijd al zorgeloos kunnen werken en genieten van entertainment. Er zijn verschillende oplossingen beschikbaar om de dekking in elke kamer van het huis te verbeteren, mocht dat nodig zijn bij thuiswerk en thuisonderwijs.Residentiële klanten die zich hebben geabonneerd op een FlyBox ontvangen 50 GB gratis internet bovenop hun bestaande mobiele datahoeveelheid. Klanten zullen de komende dagen op de hoogte worden gebracht.Tot slot zullen de Orange shops open blijven De Orange klantenservice blijft beschikbaar voor alle administratieve/technische vragen via de verschillende social media kanalen van Orange (Facebook en Twitter), de Tribe community en het gratis nummer 5000. Meer info op https://www.orange.be/nl/hulp. Klanten die extra producten en/of diensten wensen om verbonden te blijven tijdens de lockdown kunnen deze ook kopen via de e-shop en via 0800 8 5000 (gratis).
In de komende weken zal Orange Belgium andere initiatieven onderzoeken om de nationale strijd tegen de Covid19-pandemie te ondersteunen.
Xavier Pichon, CEO van Orange Belgium, licht toe: "Het is onze plicht om als verantwoordelijke operator te helpen waar we maar kunnen in deze nationale strijd tegen de Covid19-pandemie. Onze hoogste prioriteit blijft de veiligheid van onze werknemers en onze klanten, maar we vinden het belangrijk om extra ondersteuning te bieden door mensen met elkaar in contact te laten blijven, te laten genieten van entertainment terwijl ze thuis blijven, door thuiswerkende bedrijven te faciliteren en door de meest getroffen economische sectoren van de lokale economie te ondersteunen. Ons netwerk is klaar voor een tweede golf van massaal verhoogd telewerken, dankzij een continue opvolging van de prestaties en de verhoogde mogelijkheden tot interconnectie met de andere operatoren, die tijdens de eerste lockdown werden opgezet".