Wanneer je bij Telenet online een optie/extra pakket (bv Streamz) wil opzeggen dan krijg je de melding dat ze jou binnen 2 werkdagen contacteren om alles in orde te brengen. Tot dan blijft de desbetreffende optie actief.
Ik heb dit in het verleden al eens geprobeerd en toen heb ik een week later van pure frustratie maar zelf naar Telenet gebeld. Nu heb ik vorige woensdag op deze manier geprobeerd om Streamz op te zeggen (not interested) en ik ben nog altijd aan het wachten op het telefoontje van Telenet
Is dit een goedkoop trukje van Telenet om de klant wat langer aan zich te binden ?
Iets opzeggen : Telenet belt je binnen 2 dagen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Als ik op jouw URL klik dan wordt ik direct doorgestuurd naar https://account.streamz.be/login
Wanneer ik daar dan inlog dan staat er dat ik naar 'Mijn Telenet' moet gaan om Streamz op te zeggen. De cirkel is rond
Wanneer ik daar dan inlog dan staat er dat ik naar 'Mijn Telenet' moet gaan om Streamz op te zeggen. De cirkel is rond
-
- Elite Poster
- Berichten: 3395
- Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 95 keer
streamz-inloggen-accountgegevens en daar zie ik onder abonnement een grote knop "abo opzeggen" staan.Uzzi schreef:Als ik op jouw URL klik dan wordt ik direct doorgestuurd naar https://account.streamz.be/login
Wanneer ik daar dan inlog dan staat er dat ik naar 'Mijn Telenet' moet gaan om Streamz op te zeggen. De cirkel is rond
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 29 jul 2016, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 8 keer
Streamz opgezegd vanwege niet-meer-beschikbaar-zijn van themakanalen waar ik al jaren naar keek, maar die me een prijsverdubbeling niet waard zijn. Zelfde avond laat telefoon gehad en dat was het einde van dat verhaal.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik moet stekeblind aan het worden zijn.
Ik ben ingelogd op Streamz (met mijn telenet login) en dan ga ik naar 'Accountgegevens beheren' en dan krijg ik de volgende mededeling : 'Het is niet mogelijk om je accountgegevens te beheren op Streamz. Ga naar Mijn Telenet om je gegevens te beheren'
Wanneer ik dan op de bijhorende link klik dan word ik naar 'Mijn Telenet' doorgestuurd.
Ik ben ingelogd op Streamz (met mijn telenet login) en dan ga ik naar 'Accountgegevens beheren' en dan krijg ik de volgende mededeling : 'Het is niet mogelijk om je accountgegevens te beheren op Streamz. Ga naar Mijn Telenet om je gegevens te beheren'
Wanneer ik dan op de bijhorende link klik dan word ik naar 'Mijn Telenet' doorgestuurd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Als Streamz actief is via je Telenet-account moet je het abonnement bij Telenet regelen. Alles wordt dus bij Telenet geregeld van die account. Als het een afzonderlijk abonnement is, dan zal je een "abonnement stopzetten"-knop (of wijzigen bvb) zien streamz.be.