Unicorn1 schreef:
Bv de snelheid om door de menu's te gaan.
De mogelijkheden.
Of de afstandsbediening goed werk en handig is.
Hoe het zit met het bv 4K streamen of je bv niet teveel haperingen hebt of een cirkel die opeens verschijnt en ga zo maar door.
Zoals ik al schreef, de menu snelheid is heel vlot, even vlot als mijn reguliere android tv, en zelfs dit ziet er nog net iets gelikter uit.
De mogelijkheden zijn eigenlijk hetzelfde als mijn android tv. Heb er ook kodi op gezet, dus vrt nu kan er op, verschillende andere apps zitten ook in de play store en installeren vlot. Momenteel staat er Disney+ op, Streamz, Netflix, VTM GO, Prime, Youtube,...
Ik heb de aansluiting gedaan op een powerbank dus in principe heb je niet echt een stopcontact nodig, nog geen idee hoe lang dit op de powerbank gaat draaien.
De afstandsbediening heeft me nog het meest verrast, ligt goed in de hand, weegt ook voldoen en een aangenaam soort plastic. De knoppen zijn sumier maar het werkt, ook de speech optie werkt cava. Je drukt op de knop, zegt Netflix en de app start instant op. Al zijn er ook twee rechtstreekse knoppen naar Netflix en Youtube.
Ik heb als test 1 stream in 4k gekeken, dat werkte, maar dat werkt ook op mijn android tv zelf dus van de stick had ik niet anders verwacht. Het Netflix beeld was echter de eerste 2 seconden wat blokkerig en was daarna weer perfect.
In alle geval, het vertrekt morgen naar een tv die geen 4k aan kan. Dat gaan pas een verademing zijn om die smart tv met Philips software echt smart te maken.