Zen Touch, de nieuwe MP3-speler van Creative valt de iPod niet aan op de grootte van de harde schijf of op de prijs, maar wel op de batterijduur. Volgens Creative speelt de Zen Touch zonder opladen een dag lang muziek.
De speler weegt net geen 200 gram en heeft een 1,8 inch schijf waar 20GB op past. De batterij is de grootste troef van het apparaat: waar de iPod na acht uur stopt met spelen, zou de Zen Touch nog zestien uur langer kunnen spelen.
Enkele andere nieuwigheidjes zijn het touchpad om de muziekspeler te bedienen en de ‘random’ functie. De Zen Touch is voorlopig enkel in Amerika te krijgen voor 269,99 dollar.
Bron : HLN
Zen Touch speelt drie maal zolang als iPod
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Goh, als ik in m'n Creative Jukebox 3 een 2e batterij steek (dat is voorzien) haalt ie ook al 22 uur (op papier). In de praktijk haal ik op 1 batterij 8 uur, wat zeker niet slecht is lijkt me.
En die random-functie steekt mits laatste firmware ook in de JB3, jippie
Ik vind de JB3 toch nog altijd een van de beste mp3-spelers qua features. Qua bedieningsgemak en gewicht/grootte valt het een beetje tegen, maar ik mag eigenlijk niet klagen. Enkel dat het beestje destijds (bijna 2 jaar geleden) 480 € heeft gekost.
En die random-functie steekt mits laatste firmware ook in de JB3, jippie
Ik vind de JB3 toch nog altijd een van de beste mp3-spelers qua features. Qua bedieningsgemak en gewicht/grootte valt het een beetje tegen, maar ik mag eigenlijk niet klagen. Enkel dat het beestje destijds (bijna 2 jaar geleden) 480 € heeft gekost.
JB3 rulez
btw meon, ik had proper een nieuwe opgestuurd gekregen van creative toen ik mijn oude genuked had met een mislukte firmware upgrade
ik kom ook lang toe met 1 batterij, ik kan er gans de week mee op de trein zitten
(ik heb wel de eerste maand dat ik hem had die koptelefoon verkeerd op mijn hoofd geklemd tot ik eens iemand anders met een gelijkaardig type zag rondlopen )
btw meon, ik had proper een nieuwe opgestuurd gekregen van creative toen ik mijn oude genuked had met een mislukte firmware upgrade
ik kom ook lang toe met 1 batterij, ik kan er gans de week mee op de trein zitten
(ik heb wel de eerste maand dat ik hem had die koptelefoon verkeerd op mijn hoofd geklemd tot ik eens iemand anders met een gelijkaardig type zag rondlopen )
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Squirtle schreef:(ik heb wel de eerste maand dat ik hem had die koptelefoon verkeerd op mijn hoofd geklemd tot ik eens iemand anders met een gelijkaardig type zag rondlopen )
LOOOOOOOL
Die neckphone draagt toch echt niet goed ondersteboven eh
Trouwens, er staat L en R op, had ge dat niet gezien?
Enfin ja, ik gebruik nu toch 'oortjes' ipv die meegeleverde neckphone, ik hoorde veel te veel omgevingsgeluid daarmee.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Raf schreef:Heeft er iemand eigenlijk persoonlijke ervaringen met de Zen Touch? Ik zag hem laatst staan in de mediamarkt voor 199 € en dat lijkt me niet echt duur voor een speler met 20 GB.
lijkt me onwaarschijnlijk aangzien hij net uit is in de states zal hij hier nog niet in de rekken liggen
(lees de eerste post maar een)
lol
- meon
- Administrator
- Contacteer:
prodata schreef:(lees de eerste post maar een)
Geplaatst: 13 Jun 2004 21:26
Ondertussen is hier de Zen Sleek uit, best een mooi toestel!
http://uk.europe.creative.com/products/ ... duct=13599
prodata schreef:Raf schreef:Heeft er iemand eigenlijk persoonlijke ervaringen met de Zen Touch? Ik zag hem laatst staan in de mediamarkt voor 199 € en dat lijkt me niet echt duur voor een speler met 20 GB.
lijkt me onwaarschijnlijk aangzien hij net uit is in de states zal hij hier nog niet in de rekken liggen
(lees de eerste post maar een)
lol
Toch niet hoor...
Hij staat ook al op mp3man.be dus
http://www.mp3man.be/product/12169
ditCh schreef:http://gprime.net/video.php/ipodflea !!!!
goddelijk
gewoon af
Sony Ericsson Xperia X10 cracked screen and washed in washing machine => Mobile Vikings 15
PC's, PCH's, Bluray, PS3, XBOX360, Wii, shitload android devices, 2 routers as accesspoint => HP1810G => Buffalo WHR-HP-G300N DD-WRT => Telenet Fluo 120
PC's, PCH's, Bluray, PS3, XBOX360, Wii, shitload android devices, 2 routers as accesspoint => HP1810G => Buffalo WHR-HP-G300N DD-WRT => Telenet Fluo 120