keytrade : actie nieuwe klanten 50 euro op rekening
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Keytrade doet weer zo'n actie, als je een nieuwe zichtrekening zou nodig hebben en je neemt die bij keytrade kan je via klantencode 50 euro krijgen op je rekening en 50 euro op rekening klantaanbrenger.
Wie mijn code wil, stuur een pm
Wie mijn code wil, stuur een pm
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Heb al makkelijk 18 jaar Keytrade. Wie info wil en een code, kan dus ook via pm of telefoon bij mij.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Heb hier code's om te beleggen in crowfunding krijg ik ook telkens 20 € en de nieuwe klant ook 20 € dus de 40 € in twee.
En Keytrade nooit meer ..... na mijn echt positieve ervaringen.
En Keytrade nooit meer ..... na mijn echt positieve ervaringen.
Laatst gewijzigd door fendtje 13 okt 2020, 10:54, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Overigens voor zij die het nog niet zouden weten: je kan ook rekeningen openen voor je (minderjarige) kinderen en dan krijg je ook elk 50 euro. Allez, dat was vroeger toch het geval. Altijd het proberen waard.
-
- Plus Member
- Bedankt: 17 keer
Ik was van plan een rekenig bij Keytrade te openen (was aan het twijfelen tussen Keytrade en Argenta)...dus als je een code hebt stuur me gerust een PM, de eerste zal de 50€ bemachtigen...
Wat is trouwens het verdienmodel van Keytrade? Is dit klanten aanwerven die uiteindelijk beurstrades doen via Keytrade? Of hoe verdienen ze aan die zicht/spaarrekening?
EDIT heb code ontvangen...
Wat is trouwens het verdienmodel van Keytrade? Is dit klanten aanwerven die uiteindelijk beurstrades doen via Keytrade? Of hoe verdienen ze aan die zicht/spaarrekening?
EDIT heb code ontvangen...
-
- Elite Poster
Aah, blijkbaar net te laat
Keytrade doet dit volgens mij om je idd naar de keyplannen te trekken, maar ook om voldoende volume van (actieve) rekeningen te creëren.
Keytrade doet dit volgens mij om je idd naar de keyplannen te trekken, maar ook om voldoende volume van (actieve) rekeningen te creëren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Me-direct was ook 50 euro, en betere interest
Of die 50 euro actie nog is, weet ik niet
Of die 50 euro actie nog is, weet ik niet
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
Keytrade is simpeler he: gewoon een rekening aanvragen zonder verdere noodzaak tot gebruik ofzo. Da's snel 50 euro verdiend, ook voor wie er een wil openen. no brainer eigenlijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Mensen die al 10 jaar of langer klant zijn krijgen ze 7 dagen eerder heb ik vernomen (niet rechtstreeks bij Keytrade, ik weet niet of het klopt).R2D2 schreef:Ik heb ook rekeningen bij Keytrade. Maar kreeg nog nooit van die codes.
Hoe krijg je die?
Dus ik vermoed dat u deze vrijdag pas krijgt.
Als ik het me goed herinner 5 "transacties" van minimaal €1,00 binnen x tijd anders krijg je niets. Of ik heb de verkeerde voorwaarden gelezen.liegebeestig schreef:Keytrade is simpeler he: gewoon een rekening aanvragen zonder verdere noodzaak tot gebruik ofzo. Da's snel 50 euro verdiend, ook voor wie er een wil openen. no brainer eigenlijk.
-
- Elite Poster
Eens ze klant zijn, kunnen nieuwe klanten ook hun referral link delen, inderdaad!
Ook nog steeds een referral link hier!
Ook nog steeds een referral link hier!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
Mensen die al 10 jaar of langer klant zijn krijgen ze 7 dagen eerder heb ik vernomen (niet rechtstreeks bij Keytrade, ik weet niet of het klopt).lanadekat schreef:R2D2 schreef:Ik heb ook rekeningen bij Keytrade. Maar kreeg nog nooit van die codes.
Hoe krijg je die?
Dus ik vermoed dat u deze vrijdag pas krijgt.
Blijft de vraag: HOE krijg je die codes? Is dat via mail? Want daar heb ik nog niets in ontvangen. Of via de app? Ook nog niets gezien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Inloggen via website, rechtsboven op uw naam klikken, dan "Voorkeuren", dan bij "D. Voorkeuren Site": "Promorekening".R2D2 schreef:Blijft de vraag: HOE krijg je die codes? Is dat via mail? Want daar heb ik nog niets in ontvangen. Of via de app? Ook nog niets gezien.
De rest wijst zichzelf uit. Of ja je krijgt alleen een code, geen link. De code moet de gebruiker dus invullen als hij zijn rekening opent. Hiervoor moet hij op "Met promotiecode" klikken bij het openen van een rekening.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Actie verloopt bijna op 15/11. PM me maar als iemand nog een code wenst!
Laatst gewijzigd door JoskeVermeulen 11 nov 2020, 21:17, in totaal 2 gewijzigd.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik heb ook nog een code beschikbaar, en wie via mij lid wordt krijgt van de 50 euro die ik voor hem of haar krijg nog 10 euro erbij. PM!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 29 keer
Dit werd gemeld. Dit is niet oké op dit forum!payphoneuser schreef:Ik heb ook nog een code beschikbaar, en wie via mij lid wordt krijgt van de 50 euro die ik voor hem of haar krijg nog 10 euro erbij. PM!
-
- Plus Member
Ik zie niet in wat er daar mis mee is, ik doe de mensen een extra plezier?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
Je brengt me op een idee!payphoneuser schreef:Ik heb ook nog een code beschikbaar, en wie via mij lid wordt krijgt van de 50 euro die ik voor hem of haar krijg nog 10 euro erbij. PM!
Bij mij niet enkel 10 EUR, maar krijg je het volledige bedrag dat ik gestort krijg.
Zo doe ik iemand nog een groter plezier.
Beschouw het als Singles Day promo
De Code is MM2590417001
Stuur maar een PM met je gegevens als je de code gebruikt hebt.
En als je zelf verder wenst te helpen, doe me dan een plezier en schenk dan een deel(tje) van het gekregen bedrag aan een goed doel.
-
- Plus Member
Ah voila, een nobele ziel. Dit idee had zonder mijn interventie waarschijnlijk niet ontstaan, win win.
Ofwel kan de potentiële nieuwe klant kiezen voor 10 euro extra voor zichzelf, ofwel voor 50 euro voor het goede doel.
Ofwel kan de potentiële nieuwe klant kiezen voor 10 euro extra voor zichzelf, ofwel voor 50 euro voor het goede doel.
-
- Elite Poster
Hier code beschikbaar (MM9921714477 of https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... ACEB66A9CE).
In ruil voor elk zijn eigen premie van keytrade heb je dus full privacy, en hoef je je bankrekeningnummer niet met mij te delen. Succes!
In ruil voor elk zijn eigen premie van keytrade heb je dus full privacy, en hoef je je bankrekeningnummer niet met mij te delen. Succes!
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Heeft er eigenlijk al iemand die betaling ontvangen. Ik had 1 nieuwe klant aangebracht maar zowel hij als ik nog niets ontvangen.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik ook niet. De persoon die ik aanbracht moet eerst 5 transacties doen vooraleer die haar €50 krijgt, wist de klantendienst mij te vertellen via telefoon. Voor mijn €50 heeft ze een dossier opgemaakt aangezien die al lang moest gestort geweest zijn, dat geld heb ik nog steeds niet gezien.fredo66 schreef:Heeft er eigenlijk al iemand die betaling ontvangen. Ik had 1 nieuwe klant aangebracht maar zowel hij als ik nog niets ontvangen.
Zo is het makkelijk natuurlijk....
-
- Elite Poster
- Contacteer:
bedankt voor je reactie, zal ook de klantendienst verwittigen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Ook 50€ gekregen na 3 transacties. Keurig gestort op de zichtrekening en direct door mij belegd.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)