Sinds dit weekend ben ik klant bij RealDSL. Kan iemand me eens kort uitleggen wat ik moet doen om die beloofde domeinnaam aan te vragen en waar ik e-mailadressen kan instellen?
Ik heb al herhaaldelijk naar Karel gemaild, maar die lijkt niet te reageren... wschlijk te druk met die migratie van realroot.
Domeinnaam en e-mail?
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Wil je int vervolg voor je een nieuw topic start even zoeken op UB want dit is al meerdere malen uitgelegd !EdMeister schreef:Sinds dit weekend ben ik klant bij RealDSL. Kan iemand me eens kort uitleggen wat ik moet doen om die beloofde domeinnaam aan te vragen en waar ik e-mailadressen kan instellen?
Ik heb al herhaaldelijk naar Karel gemaild, maar die lijkt niet te reageren... wschlijk te druk met die migratie van realroot.
zie link:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=8361
Die was ik al tegengekomen, maar het antwoord volstond niet. Wie moet uiteindelijk de eerste stap zetten? RealDSL of ikzelf? Met mijn realdsl-login kan ik in ieder geval niet inloggen op cheapass.
"Sir, we are surrounded." - "Excellent, we can attack in any direction!"
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Als u niet kan inloggen op Cheapass.be zal U realDSL hierover moeten aanspreken.EdMeister schreef:Die was ik al tegengekomen, maar het antwoord volstond niet. Wie moet uiteindelijk de eerste stap zetten? RealDSL of ikzelf? Met mijn realdsl-login kan ik in ieder geval niet inloggen op cheapass.
Zo kan u weer verder.