Weeral down (19 sept)

Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Ik wordt er zot van.
Het is nu al iedere dag iets anders geweest maar zot dat ik er van wordt.

Ik heb een paar domeinnamen bij RealDSL laten registreren.
Dit loopt in samenwerking met www.cheapass.be
Hierbij registreer je je domeinnaam alsook een hosting packet.
In mijn geval heb ik gekozen voor DNS hosting.
dwz RealDSL is de NameServer voor mij domein.
Hierop zijn enkele records gemaakt die verwijzen naar een fixed IP
Hierachter draait dan weer een Apache server met virtual names.

So far so good.

wat blijk dat die NameServer weeral maar eens down is.
Ik kan dus mijn domeinnaam niet gebruiken.
Wat ik weeral jammer vind na een lange disconnect van vorige week donderdag tot zaterdag.

Als je het mij vraag is RealDSL helemaal niet zo stabiel

RealDSL Over ons website schreef:Door de jarenlange ervaring kunnen we u als klant bijstaan met een extensieve technische know-how, software expertise en uiteraard met een stabiele infrastructuur en setup.


Dat is wel durven vind ik.
Dit is te lezen op de website van RealDSL

en het is weeral dat ik daar niemand aan de lijn krijg...

Het is om ziek van te worden.

Als je dan op de staus pagina gaat zien zie je dat 42% van hun systemen down zijn.

Goed bezig zeg ik dan...
Laatst gewijzigd door netdata op 19 sep 2005, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Spijtige zaak. Zelf heb ik een accountje bij PriorWeb, zowat het beste wat België te bieden heeft van hosting, qualitywise. Is misschien 2x een paar uur down geweest in een jaar ofzo. Goede snelheden, goede support, etc.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Gaan die dezelfde weg op als a2f ? vrees ik voor!

Ik herinner me hun eerste berichten op userbase, waar real ADSL aangeprezen werd.
(en vond ik dit terug in een oudere thread, zie quote)
r2504 schreef:
Stijn schreef:aan de last 40 results te zien zitten ze blijkbaar eventjes in een dipje ..


A2F had ook zo'n dipje... heeft daar wel bijna een jaar aangesleept :roll:

Voor het vertrouwen in een provider is dit wat mij betreft moordend. Als RealDSL slim was zou men dan ook snel een verklaring hiervoor publiceren (tenzij men de A2F toer wil opgaan).
Afbeelding
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Phuncz schreef:Spijtige zaak. Zelf heb ik een accountje bij PriorWeb, zowat het beste wat België te bieden heeft van hosting, qualitywise. Is misschien 2x een paar uur down geweest in een jaar ofzo. Goede snelheden, goede support, etc.

Als U het me toestaat maak ik ook graag reclame.

Ikzelf heb een klein bedrijfje Rightweb
Wij bieden hosting aan.
En bestaan al enige tijd.
Wij gebruiken reselling van een grotere hostingsfima.
onze uptime bedraagt op dit moment (na 4 jaar) 99,997%
Laatst gewijzigd door netdata op 19 sep 2005, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

OK,

NameServers zijn terug ok.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Jongens jongens als ik dat allemaal terug lees hier over Realadsl laat het me terug denken aan ADSL2FIT, zo te zien is onbeperkt surfen hier in België nog niet tip top inorde.

Allee mijn abbo bij EDPNET is nog voor een goei paar maanden, dus we zullen wel zien hoe het evolueert met REALADSL, maar het ziet er niet zo goed uit zo te zien :roll:
nickxbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 sep 2005, 18:44

't werkt allemaal weer.
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

het is idd grappig
Ik volg al vanaf het begin de historie RealDSL met argusogen. Het is idd een tweede A2F-soap aan het worden. Gaat het even goed; positieve commentaar, gaat het slecht; afknallen die hap.

Wat ik persoonlijk niet snap is dat betrekkelijk veel mensen hier op het forum problemen ondervinden mbt facturatie, inloggegevens, instellingen, registratie domeinnamen, gecapte snelheden, downtimes, ... Dezelfde fouten die A2F in het verleden maakte lijken opnieuw aan de orde van de dag nl gebrekkige communicatie naar de klanten toe. Hoe is dat in godsnaam mogelijk????? Uit de fouten van anderen leren kan ook interessant zijn !

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

nog mensen met RealDSL die niet meer als 4k/sec halen?
...Sinds een klein uur ongeveer, modem resetten heeft niets geholpen.
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Ik had dit tot 5 minuten geleden ook. Haal nu terug normale snelheden. (250kb/S)
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Jethz schreef:Ik had dit tot 5 minuten geleden ook. Haal nu terug normale snelheden. (250kb/S)


Inderdaad, snelheid is weer terug in orde blijkbaar.
laris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:10
Locatie: Hove

Het grappige is dat ditch altijd meteen reageert, maar nooit op commentaar als deze
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

inter schreef:het is idd grappig
Ik volg al vanaf het begin de historie RealDSL met argusogen. Het is idd een tweede A2F-soap aan het worden. Gaat het even goed; positieve commentaar, gaat het slecht; afknallen die hap.

Wat ik persoonlijk niet snap is dat betrekkelijk veel mensen hier op het forum problemen ondervinden mbt facturatie, inloggegevens, instellingen, registratie domeinnamen, gecapte snelheden, downtimes, ... Dezelfde fouten die A2F in het verleden maakte lijken opnieuw aan de orde van de dag nl gebrekkige communicatie naar de klanten toe. Hoe is dat in godsnaam mogelijk????? Uit de fouten van anderen leren kan ook interessant zijn !

Inter


Ik volg adsl via realdsl ook al van in het begin op... Wat ben ik tevreden dat ik een goede 2 maand geleden toch voor Versatel heb gekozen ! Zeer tevreden met mijn 1Mbit limitloos internet aan 34,9€/maand!!

zie ook mijn reactie in ander topic op het forum:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=8021&postdays=0&postorder=asc&start=180
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

laris schreef:Het grappige is dat ditch altijd meteen reageert, maar nooit op commentaar als deze


Waar staat er ergens dat ik daar verplicht toe ben ? Ik zit hier al meer als een jaar en mag naar mijn weten nog steeds doen en laten wat ik wil ... dat houd ook in antwoorden of NIET antwoorden op bepaalde posts ! En als je even een andere draad leest dan weet je ook waarom ik niet antwoord !

Ik vind het trouwens redelijk naïef van je mij hiervoor persoonlijk aan te spreken ... er werken hier echter nog andere mensen ! Je kan je misschien eens tot de zaakvoerder richten (die al de teksten en dergelijke heeft laten opstellen op de website ) !
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Daarom hou je beter geheim waar je werkt :P
<offtopic>
Ditch, als ik me niet vergis ben jij trouwens ex-mct'er van mijn jaar?
</offtopic>
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

NickG schreef:Daarom hou je beter geheim waar je werkt :P
<offtopic>
Ditch, als ik me niet vergis ben jij trouwens ex-mct'er van mijn jaar?
</offtopic>


Ik ben inderdaad ex-mct'er ja ;) Van uw jaar ... geen id :p ken u niet denk ik ;)
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Bwa ja ik denk wel da ge mij zou kennen als ge mij ziet :-p
K dacht al dat ik uwen avatar herkende ;)

Ik zat op IRC als Ice, mss kende mij dan wel...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

NickG schreef:Bwa ja ik denk wel da ge mij zou kennen als ge mij ziet :-p
K dacht al dat ik uwen avatar herkende ;)

Ik zat op IRC als Ice, mss kende mij dan wel...


Aha ... dat zegt mij wel iets :)
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Horrorbeelden doemen dan plots weer op wss... :twisted:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

NickG schreef:Horrorbeelden doemen dan plots weer op wss... :twisted:


Hmm niet echt ... maar zijt ge van limburg of niet ? dan weet ik het haast zeker denk ik :p
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

uiteraard ben ik van Limburg :-)
Goed, bij deze ben ik dus niet meer zo anoniem op UB...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

NickG schreef:uiteraard ben ik van Limburg :-)
Goed, bij deze ben ik dus niet meer zo anoniem op UB...


haha ... nu weet ik keihard wie ge zijt ;)
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

tssssss lach me maar uit ja, ik weet toch ook keihard wie gij zijt :lol:
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Hah ik heb het geluk dat niemand me kent :)
witte!
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:10

inter schreef:het is idd grappig
Ik volg al vanaf het begin de historie RealDSL met argusogen. Het is idd een tweede A2F-soap aan het worden. Gaat het even goed; positieve commentaar, gaat het slecht; afknallen die hap.

Wat ik persoonlijk niet snap is dat betrekkelijk veel mensen hier op het forum problemen ondervinden mbt facturatie, inloggegevens, instellingen, registratie domeinnamen, gecapte snelheden, downtimes, ... Dezelfde fouten die A2F in het verleden maakte lijken opnieuw aan de orde van de dag nl gebrekkige communicatie naar de klanten toe. Hoe is dat in godsnaam mogelijk????? Uit de fouten van anderen leren kan ook interessant zijn !

Inter


Als je het bekijkt vanuit het standpunt van de onderneming en zn doelstellingen is het misschn wel een slimme zet en hoeft er helemaal niet uit de zogenaamde "fouten" geleerd te worden.
Welke ISP werkt er trouwens zonder support, helpdesk etc.???
Iemand daar al eens bij nagedacht?
Hoe komt het dat deze onderneming zo weinig daarom geeft?


Stel nu dat een ondernemer deze isp gestart heeft met de bedoeling deze verder te verkopen aan een andere provider zodra hij voldoende klanten heeft?
Hij start een isp en lokt klanten met limietloos internet.
Iedere grootgebruiker springt natuurlijk mee op de wagen aangezien er in Vlaanderen/België weinig of geen alternatieven zijn.
Met gevolg dat hij direct een (hele) hoop klanten heeft.
De mond op mond reclame doet de rest.

Als er problemen volgen hebben ze het volgende voorbereid.
> Er is namelijk geen/weinig support dus de mensen kunnen ook weinig om uitleg vragen en ze zitten zowiezo aan een jaarcontract vast.


Als hij uiteindelijk ziet dat hij qua bandbreedte (en de rest offc) nietmeer uit de problemen geraakt (hij gaat uiteraard niet verder investeren over zn limiet anders zou hij verlies maken) en zn klanten heeft probeert hij de boel met winst te verpatsen aan een andere provider.
(Zie a2f verkocht aan EDPnet)

Zou een slim plan zijn imo.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

En deze praktijken dat gaat allemaal maar zo hier in België ???

Tja zo te zien wel he :roll:

Wij moeten wel zien dat we centen op tafel brengen maar zij zelf denken alleen maar aan hun eigen belang, dus met andere woorden wij staan gewoon nergens op dat punt dan alleen maar mooi ons geld op tijd te betalen anders een process aan uw been ;)

Btw Ik vraag mij af of die ISP echt gaan procederen wanneer je uw contract zelf opzegt, en is het eigenlijk de moeite om als ISP een rechtzaak van te maken ???

bv vroeger met het huren van VHS banden, zijn er ook veel klanten geweest die niet eens hun vhs bandje terugbrachtten en de eigenaar gezegd heeft dat ze niet veel kunnen doen, dan alleen maar hopen op de goeie wil van de huurder en eventueel met dreigbrieven (procederen gaat wel maar kost teveel geld).
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Niet meteen ontopic, maar...

Ik heb wel een rechtzaak aan men broek gehad van een videotheek. Had wél banden teruggebracht, maar de videotheek hield vol van niet. En voor de rechtbank kon ik niet bewijzen dat ik ze wél had ingeleverd (bonnetje gekregen bij terug binnenbrengen, maar wie houdt dat bij?) en heeft het me nog wat geld gekost...
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

NickG schreef:Niet meteen ontopic, maar...

Ik heb wel een rechtzaak aan men broek gehad van een videotheek. Had wél banden teruggebracht, maar de videotheek hield vol van niet. En voor de rechtbank kon ik niet bewijzen dat ik ze wél had ingeleverd (bonnetje gekregen bij terug binnenbrengen, maar wie houdt dat bij?) en heeft het me nog wat geld gekost...


Wie huurt er nu tegenwoordig ook nog?
Hier is 't 4euro om een dagfilm te huren... en als je dan ziet wat voor een beeldkwaliteit die dingen hebben. Nee dank u hoor. Videotheken zijn gedoemd om te mislukken.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Twas dan ook van in de "pre-download-tijd". De tijd dat het gras nog groen was, enkel nerds met een pc speelden, het bier nog goedkoop was, losbandige sex nog echt not done was, ...

Ik kan nog lang doorgaan, maar you get the point :-)
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

witte! schreef:Als hij uiteindelijk ziet dat hij qua bandbreedte (en de rest offc) nietmeer uit de problemen geraakt (hij gaat uiteraard niet verder investeren over zn limiet anders zou hij verlies maken) en zn klanten heeft probeert hij de boel met winst te verpatsen aan een andere provider.
(Zie a2f verkocht aan EDPnet)

Zou een slim plan zijn imo.

Quote uit Trends:
    Op termijn kan RealDSL in de etalage geplaatst worden, vindt (zaakvoerder Cain) Ransbottyn. "Toen Scarlet in ons land Tiscali overnam, betaalden ze 300 euro per klant. Als ze mij binnen drie jaar evenveel bieden, twijfel ik niet.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Perkele schreef:
witte! schreef:Als hij uiteindelijk ziet dat hij qua bandbreedte (en de rest offc) nietmeer uit de problemen geraakt (hij gaat uiteraard niet verder investeren over zn limiet anders zou hij verlies maken) en zn klanten heeft probeert hij de boel met winst te verpatsen aan een andere provider.
(Zie a2f verkocht aan EDPnet)

Zou een slim plan zijn imo.

Quote uit Trends:
    Op termijn kan RealDSL in de etalage geplaatst worden, vindt (zaakvoerder Cain) Ransbottyn. "Toen Scarlet in ons land Tiscali overnam, betaalden ze 300 euro per klant. Als ze mij binnen drie jaar evenveel bieden, twijfel ik niet.


Da's het eerste da'k ook gelezen heb, toen ik mijn huiswerk over RealDSL deed.

Maar ge moet daar wel het volgende bij in het achterhoofd houden :
    RealDSL heeft (nog) niet evenveel klanten als Tiscali.
    Niet dezelfde klanten als hun mainstream publiek.
    En als ze het zouden overnemen, zouden er veel rap weg zijn.
    Ze zijn Belgacom niet & zullen dat waarschijnlijk zelf ook wel inzien :twisted:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Cheapass.be

weeral down ...
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ok, bij deze is dus besloten dat RealDSL gewoon een tweede A2F is. UB policy toch maar naar afraden veranderen?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
laris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:10
Locatie: Hove

als het aan mij lag, zou ik realdsl nooit aangeraden hebben
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik had nog overwogen 4 maand geleden om naar realdsl over te stappen maar NOT!
Laatst gewijzigd door Ken op 24 sep 2005, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
roo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 22 jul 2005, 07:37
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik heb Realdsl sinds half augustus en ben nog steeds blij dat ik ben overschakeld van skynet(na een 5tal jaar klant te zijn). Ik heb wel een tweetal disconnects gehad maar die waren nooit langer dan pakweg 10 - 15 min.
Als je vragen hebt kan je wel beter bellen dan het online formulier te gebruiken.
De webspace & mail is nog maar pas geactiveerd via cheapass...eerste indruk -> meer down dan up. Maja..das allemaal bijkomstig voor mij. Tot nu toe weegt niks op tegen het unlimited gevoel(Ook al verzet ik geen honderden GB/mnd). Thangt er allemaal beetje vanaf wat je wil, als je bij andere ISP's hetzelfde wil dan heb je veel meer € nodig en ja, die zijn mss wat stabieler. Ik heb de indruk dat er veel mensen zijn die alles willen voor een belachelijk lage prijs.
Natuurlijk hecht ik belang aan uptime en snelheid maar je moet ook wat realistisch zijn. Als je een goedkoop produkt koopt(Lees:al wat ze je aanbieden voor die prijs) dan weet je op voorhand dat er vlugger problemen mee kunnen zijn dan met een duurder.
Anyway...ik ben tot nu toe tevreden en als ik problemen krijg dan zal ik die zeker hier komen melden :)
beatvader
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 sep 2005, 00:33
Locatie: Turnhout
Contacteer:

lap!!! 't Is weer zover. be-domein weeral down.

Dit is echt ongehoord. Een BE-domein zou maar hoogstens 5% downtime mogen hebben per jaar. Bij cheapass kennen ze precies het verschil niet goed tussen UP- en downtime. Bij hun is de uptime 5%. :oops: Ik heb nog niet veel op mijn site staan maar hoe kan ik ook als het bijna nooit werkt. Ze vergeten zeker dat er mensen zijn die webshops hebben en die afhankelijk zijn van die inkomsten. Ikzelf wil dj-bookings gaan doen via mijn be-domein maar zoals het er nu uitziet zal er niet veel geboekt worden :!:

Roo schreef:Natuurlijk hecht ik belang aan uptime en snelheid maar je moet ook wat realistisch zijn. Als je een goedkoop produkt koopt(Lees:al wat ze je aanbieden voor die prijs) dan weet je op voorhand dat er vlugger problemen mee kunnen zijn dan met een duurder.

Ik vind 54€ voor een GeekDSL niet echt goedkoop hoor. En ok je hebt een vast ip en een be-domein en al die zever... Maar heb je al eens gekeken in de ons omringende landen...laat staan Amerika en Australia. We zijn een duur land... dat staat vast. En dat kan door de beugel als alles goed werkt. Maar voor velen onder ons is dat nu niet het geval.

Mensen die problemen hebben met hun be-domein bij cheapass kunnen gebruik maken van volgende gegevens

Agent Technical Contacts:
First Name: Wim
Last Name: Mostrey
Company Name: Cheapass
Language: N
Street: Kouterveldstraat 313
Location: 1831 Diegem
Phone: +32.32880087
Email: [email protected]

Deze gegevens zijn gevonden via http://www.ripe.net. Don't blame me als het niet klopt. Die gasten van cheapass.be mogen ook wel eens uit hun pijp schieten. Cheapass??? NEE!!! MOVE YOUR f*** ASS!!!!:eek:

Binnen één jaar zullen in ieder geval heel veel mensen weggaan bij RealDSL als hier niet snel iets aan veranderd. En...dan kunnen ZIJ de boeken toe doen....en kunnen alle ontevreden, geïrriteerde en gefrustreerde klanten weer opzoek gaan naar een ander alternatief. Zij hebben wel een FUP (Fair Use Policy) maar geen CCP (Customer Care Policy). Er is een belangrijke regel waar zij geen respect voor hebben en die is: De klant is koning. En als we met z'n alle samen spannen zullen ze geen rechter aanstellen of procedures opstarten om klanten te straffen omdat ze niet betalen. Als zij zo traag zijn met problemen oplossen en mijn internet packetjes zo traag binnen komen (50Kb/s)...tja...dan zal MIJN geld daar ook iets later aankomen vrees ik :-D ...En laat u zeker niet afschrikken door brieven van incassobureaus want daar dienen ze juist voor. :twisted:
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

FTP en pop3 liggen weeral eens plat, de newsserver ligt nog altijd plat.

'k Zit ook nog steeds met 50kByte/sec download, ik ben eens benieuwd hoelang het gaat duren eer die netwerkupgrade er hier gaat komen en of er compensaties gaan zijn, momenteel is Versatel's "Always ADSL" 2x rapper en een pak goedkoper.
Op de statuspagina staat natuurlijk geen vermelding dat het netwerk zo traag als een slak is en dat het zal worden opgelost.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Weet ge ik heb zelf een hosting bedrijf, ik vind het dan ook schandalig dat zoiets kan....

Mijn hooddomeinnaam www.prodata.be & www.rightweb.be
zijn nog nooit down geweest....

Bij cheapass minstens een keer per week en weet je wat ik erg vind.
Een downtime daar kan ik nog mee leven, maar een downtime van meer dan 24h vind ik gewoon totaal ongehoord voor een firma die zich uitgeeft als ISP en Hosting provider...
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

okey,

blijkt terug online te zijn,

op hoop van zegen dan maar...
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”