Fliz schreef:Vraagje Unicorn, moest je in USA wonen, zou je dan daadwerkelijk op Trump stemmen?
Uiteraard. Op wie anders? Biden/Kamala? Hell no.
- Ik ben pro-life.
- Ik ben tegen Antifa-BLM.
- Ik ben voor de muur.
- Ik ben voor illegalen en dergelijke buiten te zetten en uiteraard tegen te houden.
- Ik steun de politie, uiteraard moet er wel wat veranderen en de rotte appels moeten eruit maar defund the police zoals ze zeggen? No thx...
- Ik ben ook pro gun rights al zou ik zelf wel een paar zaken anders aanpakken maar het is zo makkelijk niet met zo'n machtige wapenlobby tenzij je je leven beu bent natuurlijk. Let wel op, in Belgie zou ik de wapenwet niet versoepelen. De VS is een speciaal land, dat hoort daar gewoon bij en ik heb niet snel de gewoonte om zoiets dan snel te gaan afnemen.
- Ik ben tegen pedofielen.
- Ik ben tegen open grenzen.
- Ik ben voor legale migratie. (al moet er ook bij ons eens een stop komen voor bepaalde).
- Ik ben voor een sterk leger. (Hier spreek ik uiteraard over de VS).
- Ik ben er niet voor dat iedereen zou mogen stemmen, ook hier uiteraard niet. Goed zot.
- Ik ben tegen communisme.
- Ik ben tegen oorlog (al begrijp ik dat het soms moet maar niet zoals Obama en Bush hebben gedaan).
- Ik ben voor een harde aanpak en niet zoals nu waar de Democraten dat gespuis vaak laten begaan en geen versterking wil, politie doet op zich wel hun werk maar zonder hulp is het al ong 4 maanden miserie in oa Portland.
- Ik ben ook tegen indoctrinatie op de scholen want ook in de VS gebeurd dus hetzelfde als hier, ook daar indoctrineren ze de jeugd. Hoe slecht de Republikeinen zijn en hoe slecht Trump is enz...
- Ik ben tegen hoofddoeken op het werk, op de scholen en dergelijke meer.
- Ik heb het niet zo voor politiekers die altijd politiek correct zijn en dan naar de pijpen dansen van een Merkel en Macron en noem maar op, bah zeg, daarom ook pro Trump.
En er is nog veel meer natuurlijk maar ik ga het niet al gaan opsommen.
En als je natuurlijk de werkloosheid heel laag kan brengen is dat ook altijd een dikke plus, in de VS nog veel belangrijker dan hier.
Als het klopt hoor ik net op de radio dat het tekenen zijn van een verkoudheid bij Trump, no corona.
In de jaren dat ik de politiek volg heb ik in de VS nog nooit zo pro voor iemand geweest en dat is er dan nog vooral gekomen door al die media.
Ik kende Trump wel een beetje maar toen die zei ik stel me kandidaat en dan ook nog won dan was ik nog altijd zeker geene fan, eerder wat neutraal, zo van we gaan wel zien maar door de dagelijkse/wekelijkse haat vd media ben ik die meer en meer gaan steunen en ook omwille waar hem voorstaat ook natuurlijk. Dat heb ik bij Clinton/Bush/Obama nooit gehad, bij deze zou ik thuis blijven, ook bij MCcain enzo, zou ik niet meteen voor stemmen.
Mocht het VB bij ons niet bestaan dan zou ik altijd thuis blijven en dus nooit gaan stemmen.