Misschien heb ik erover gekeken, maar is er nu echt geen enkele aanbieder die de grote Vlaamse zenders streamt met een native AppleTV app?
- VTM GO heeft een eigen app en werkt vrij goed
- VRT NU enkel een iOS en dus veroordeeld tot Airplay. Werkt op zich wel, alleen is het omslachtig en niet altijd even stabiel
- Vier/Vijf... tja geen enkele app.. draak van een website... laadt vaak gewoon zelfs niet
Tips? Zijn er nieuwe aanbieders op komst?
Geen aanbieder van Vlaamse zenders met native AppleTv app?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
OK, misschien even verduidelijken. Woon op de buiten, enkel kabel hier, geen voorzieningen voor Proximus. Heb dus gewoon Telenet internet, voor de rest niets. Had in het verleden ook wel digitale TV, maar al een tijdje geleden opgezegd aangezien ik maar een sporadische kijker ben en het mij de meerprijs niet waard is. Mobiele data zit bij Proximus en blijft daar ook (wil niet alle eieren in 1 mand).
Dus al die pakcs zoals Yugo, Pickx, etc daar heb ik niets aan.
Ik zoek meer zoiets als AppTV van TV Vlaanderen (maar daar lees je veel slechte ervaringen over en ook geen AppleTV app). Zijn er dus nog meer van dit soort aanbieders?
Dus al die pakcs zoals Yugo, Pickx, etc daar heb ik niets aan.
Ik zoek meer zoiets als AppTV van TV Vlaanderen (maar daar lees je veel slechte ervaringen over en ook geen AppleTV app). Zijn er dus nog meer van dit soort aanbieders?
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Apple TV jailbreaken en Kodi erop zetten. Voor Kodi bestaan er een aantal plugins waarmee je VRT NU, VTM GO en andere kan bekijken:
https://kodi.wiki/view/HOW-TO:Install_K ... n_Apple_TV
https://kodi.wiki/view/HOW-TO:Install_K ... n_Apple_TV
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Is er geeen mogelijkheid om pickx toe te voegen aan jouw gsm abonnement?