ditCh schreef:De problemen van de afgelopen 2 dagen zouden nu volledig van de baan zijn ! Door de verhuis en upgrade binnen ons datacenter is er een cisco bug aan het licht gekomen op onze adsl router, waardoor alle Speedtouch modems problemen hadden met het verkrijgen van de gateway ! Dit is enkel gebeurd door de upgrade van de capaciteit ! Voorheen was hier geen enkel probleem mee ! Ondertussen hebben onze netwerktechniekers dit opgelost ! Mensen die nog steeds problemen hebben om in te loggen raden wij aan om een Power Reset te doen van hun modem !
xxx
RealROOT
ditch, bedankt om ons op de hoogte te stellen.
Ik kan idd terug op het netwerk.
Mooi dat we een deftig antwoord gekregen hebben.
Bij upgrades treden dikwijls wel eens problemen op en daar heb ik respect voor. Het gaat er tenslotte alleen maar op vooruit...
Is wel behoorlijk lastig dat je:
- Niemand aan de lijn krijgt wanneer het moet
- Niet gereageerd wordt op mails
- Niets 'deftig' op de status pagina staat
Dit is de klant in de kou laten.
Maar goed ik denk dat we allen blij zijn dat het nu opgelost is.
mss een tip:
indien problemen en der kan niemand antwoorden het telefoonnummer.
kan je een gesproken boodschap op de voicemail zetten
zo weten wij ook iets
en tenslotte
Gebruik een aparte 'helpdesk' pagina op de website.
eentje met een ticketing systeem.
zo heeft de klant ook 'oog' op wat er gebeurd.
en bij wekzaamheden/problemen kan je dat zien wanneer de klant een nieuw ticket aanmaakt.
Er zijn heel veel opensource ticketing systemen gratis op de makt.
Is is voor RealDSL alsook de klant een vooruitgang.