Kijk hier eens Joe de mannen:Joe de Mannen schreef:En zijn die ook allemaal Proximus-gezegend ?
J.
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=54073
En wat ben je met 8 antennes als het gemiddelde toestel 2, tot high-end 4 heeft?satsurfer schreef:7530 heeft slechts 4 antennes ipv 8 bij de 7590. Voor vraagsteller geen issue, maar bij de meeste mensen wel.
Ook andere wifi snelheden (staat los van aantal antennes)
7530
Maximale totale wifi snelheid 1,266Gbps
7590
Maximale totale wifi snelheid 2,533Gbps
wat als je in je huis de helft van de woning bedekt met 4 en je volledige met 8? Iedereen klaagt toch altijd over slechte wifi-ontvangst?honda4life schreef:En wat ben je met 8 antennes als het gemiddelde toestel 2, tot high-end 4 heeft?
Oké een beetje toekomstgericht denken maar tegen dat je dit ooit benut is de WiFi standaard toch ook weer verouderd.
Geen idee hoe dit kwam maar het was opgelost na update windows 10 1909 naar 2004.Devilzown schreef:Ik heb iets vreemds voor met men Fritzbox 7490, mss dat iemand hier het ook al heeft voorgehad?
Er is 1 PC in mijn netwerk die van de Fritzbox geen IP krijgt na een shutdown.
Geen enkel ander toestel heeft dit voor & de PC zelf werkt ook normaal met allerhande andere routers & de bbox3.
Als ik de netwerk adapter even uitschakel en terug inschakel op de PC werkt het wel weer vlekkeloos (tot de volgende shutdown).
Heb ook al geprobeerd vast ip te zetten maar dit maakte niet uit.
As far as I understand, 160MHz bandwith is not an "option" that you can choose ... it is just there.Glowtape schreef:In 7.20, is the 160mhz bandwidth on 5GHz a thing that's regionally capped? I've set up my new 7590 and the option isn't available. I configured it to Belgium after the update, tho.
Gaat dit ook op voor Scarlet? M.a.w. kan ik zonder problemen upgraden naar v7.12, zonder terecht te komen op een fallback profiel?FRITZ!Box 3490 (firmware FRITZ!OS 6.52, 7.01 en 7.12)
waar heb je dit gezegd....moest ik eerst gans forum doorzoeken? update: gedaan maar niets gevonden waar U schrijft de logingegevens gekregen te hebben.Acticagal schreef:Zoals gezegd, reeds verschillende jaren klant bij Scarlet (+/-9 jaar). In die tijd lukte dat nog vrij makkelijk.
mss. niet zeker met de 7490?philippe_d schreef:Sedert méér dan een maand rapporteren gebruikers van de 7590/7530 (in deze topic) dat de 07.20 met de originele driver niet op fall-back komt.J-J schreef:Misschien een 'domme' vraag , maar waar vind ik op de FB 7530 de "Use previous DSL version" optie?
We mogen met deze dus concluderen dat de driver 1.180.131.54 (voorlopig toch) whitelisted is.
Dit is de enige oplossing ja.carabao47 schreef:en in thuisnetwerk -> mesh-netwerk -> mesh-netwerkvoorbeeld ?
Waarschijnlijk nee...Haribo schreef:Is de Driver 1.100.136.43 vrom de 7490 met 7.21 op de Whitelist
Nu ook 07.21 voor de FRITZ!Box 7430alloja schreef:De internationale versie van de FRITZ!Box 7490 lijkt vanaf vandaag FRITZ!OS 07.21 te ontvangen.
Voor België is er op dit moment natuurlijk geen officiële verandering...
dat is duidelijkphilippe_d schreef:Neen.
Inderdaad en het zal me ook toestaan om niet langer de "technische mededelingen" op de V5 te hebben elke keer als de decoder opstart …satsurfer schreef:bbox eraan indien het verkeerd afloopt?
Intussen staat de 7490 OS 07.21 ook op de voorlopige whitelist.philippe_d schreef:Officieel is de nieuwe driver (1.100.136.43) nog niet whitelisted, maar zowel de 7590 (07.21) als de 7490 (07.21) worden gecertifieerd.