Fritzbox VPN (via app) naar Nas enkel nog via mobiele data

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
broke23
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 25 keer

Sinds enige tijd merk ik ok dat de VPN naar mijn intern netwerk via de fritzbox VPN niet meer doorlinkt naar mijn intern netwerk...

Zo maak ik voornamelijk gebruik van de connectie naar mijn synology Nas (via IP adres)

Kan het zijn dat hier poorten voor dienen opengezet ? Al ontkracht ik dit zelf al met hetgeen ik hieronder ervaar... :roll:

Raar maar waar maar via mobiele data en diezelfde VPN lukt het wel. :eek: Daarmee dat ik het niet snap... Zo kan ik dus alleen maar via 4g gaan. Zo gaat het wel snel met de data natuurlijk...

Alvast bedankt om mee te denken
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

welke provider(s) ? en van waar connecteer je ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
broke23
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 25 keer

Alles is proximus thuis. (internet en gsm)

FYI maak connectie via de my fritz app...

Wat ik vergat te melden, bij mijn ouders, die ook proximus hebben EN een fritzbox lukt het wel nog!

@philippe_d jij enig idee per toeval

EDIT: wat ik vergeten melden ben, is dat er een bbox3 voorsteekt jammergenoeg voor de proximus TV hier thuis :bang:

Ik hoor van een collega iets gelijkaardig alsof de firewall van de bbox3 hier een probleem zou zijn ?

EDIT2: firewall van proximus afgezet en het werkt weer :banana: :beerchug:
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

Dat dacht ik al,buiten en terug binnen werkt bij een aantal providers niet. Bij Scarlet wel btw.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”