Gadget bij een nieuwe ADSL aansluiting ?
Hoe staan jullie tegenover een gadget dat je bij een nieuw ADSL abonnement krijgt ? Weggegooid geld, leuk meegenomen, ... ? Indien je een gadget wel leukt lijkt : waaran denk je dan ? Laat iets weten en je wensen worden misschien waarheid
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
30 EURO da's een maand Gratis, tuurlijk wel !!! (EDPnet gebruiker)
10 EURO mag ook altijd gestort worden op mijn rekening (nr op eenvoudig verzoek te bekomen)
10 EURO mag ook altijd gestort worden op mijn rekening (nr op eenvoudig verzoek te bekomen)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Ik heb aan mijn Skynet abo-inschrijving een gratis router overgehouden toen de tele-verkoopster hoorde dat "ik er nog eens ging over nadenken".
Ik denk dat zoiets nog het beste werkt: zorgen dat mensen vooral niks technisch zelf moeten gaan zoeken als ze voor het eerst een internet aansluiting aanvragen (en er natuurlijk ook voor zorgen dat het ding degelijk werkt).
Ik denk dat zoiets nog het beste werkt: zorgen dat mensen vooral niks technisch zelf moeten gaan zoeken als ze voor het eerst een internet aansluiting aanvragen (en er natuurlijk ook voor zorgen dat het ding degelijk werkt).
- brooklyn
- Elite Poster
Gadgets zijn niks waard, meestal made in china voor 3 euro.
kunt beter datavolume/snelheid/service verhogen
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
brooklyn schreef:Gadgets zijn niks waard, meestal made in china voor 3 euro.
En denk je dat merkproducten niet uit china komen voor 3 euro gemaakt
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Als de gadget een stomme pen met LED is, heb ik eerder de neiging een andere provider te zoeken.
Als de gadget een flashy PSP of GSM zou zijn, is het een ander verhaal
Als de gadget een flashy PSP of GSM zou zijn, is het een ander verhaal
- brooklyn
- Elite Poster
Telenet mag mij 2 flashy PSP's geven toch zou ik nie overstappen.
Voor mij telt datavolume/snelheid/service
Voor mij telt datavolume/snelheid/service
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
meestal heb je aan die gadgets helemaal geen behoefte, die belanden dan ergens in de kast ofzo
en als je er wel behoefte aan hebt had je zoiets 'goedkoop' al lang zelf gekocht
wat mij betreft is een korting idd veel beter
en als je er wel behoefte aan hebt had je zoiets 'goedkoop' al lang zelf gekocht
wat mij betreft is een korting idd veel beter
Laatst gewijzigd door PowerSoft 17 sep 2005, 16:54, in totaal 1 gewijzigd.
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Niemand zou die gadget appreciëren als het ook niet een interessant iets is. Aangezien het veelal mensen tussen de 25 en 50 zijn die een ADSL abo afsluiten, zal die generatie ook aangesproken moeten worden. Echter is die generatie niet zo voor gadgets. Ik denk niet dat het de verkoop zou verbeteren.
Leuke gadgets: Een (1GB of meer) memory stick, Een USB Hubje, Gratis Giganews access...
Maar geen enkele gadget kan een slecht produkt compenseren. In geval van vergelijkbare aanbiedingen zou een interessant gadget wel eens de doorslag kunnen geven.
Een pen, databankje (zoals bvb bij Testaankoop) of een petje veroorzaakt bij mij juist afkeer. Je krijgt de indruk dat ze je voor één of andere randdebiel houden.
Die DVD verhuurservice van EDP zou wel leuk zijn als het aanbod wat groter was. Valt me toch wat tegen tot hiertoe.
Maar geen enkele gadget kan een slecht produkt compenseren. In geval van vergelijkbare aanbiedingen zou een interessant gadget wel eens de doorslag kunnen geven.
Een pen, databankje (zoals bvb bij Testaankoop) of een petje veroorzaakt bij mij juist afkeer. Je krijgt de indruk dat ze je voor één of andere randdebiel houden.
Die DVD verhuurservice van EDP zou wel leuk zijn als het aanbod wat groter was. Valt me toch wat tegen tot hiertoe.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
ik vind eigenlijk als ik een gadget krijg dat er iets mis is met het product.. waarom krijg je anders een dingetje .. afleiding..??
ze kunnen beter hun geld in netwerk steken !
ze kunnen beter hun geld in netwerk steken !