Spotify vraagje

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik was het streamen van internet radio wat beu aan het worden (te veel dezelfde songs die de revue passeren) en ben dus even in de Spotify wereld gedoken. Ondertussen al veel zelf kunnen instellen en de muziek (nou ja de heavy metal) staat hier vrolijk te jengelen. Alleen is het zo dat Spotify stopt bij de laatste track van een bepaald album, hij gaat nooit automatisch over naar het volgende album. Dat moet ik dan manueel starten. Een zoektocht heeft mij niks wijzer gemaakt. Iemand hier een tip? Ik gebruik Spotify op een Android tablet (versie 8.0) in combinatie met Mr. Handsfree speakers. Ik heb mij meteen ingeschreven voor de Premium versie.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Denk niet dat daar een oplossing voor is, of toch zelf althans ook nooit gevonden . Maar ik steek gewoon de albums in een playlist om langdurig muziek te hebben
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

Ik heb enkel weet van de autoplay functie:
Autoplay
When you reach the end of an album, playlist, or selection of tracks, Spotify will automatically play similar songs so the music never stops.

En idd ik doe meestal zoals Sasuke en maak een playlist aan
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Jack Daniels schreef:hij gaat nooit automatisch over naar het volgende album.
Maar wat versta jij onder ‘het volgende album’ ? Het volgend chronologisch album van een bepaalde artist ? Wat dan als je een compilatie afspeelt ?
Er is dus niet simpel iets als ‘het volgend album’ tenzij als je ze zelf queuet.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Na een tijdje ‘kent’ spotify jouw goesting vrij correct en dan zijn de voorgestelde radio’s echt goed.
Nog een beetje geduld dus.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

cadsite schreef:Na een tijdje ‘kent’ spotify jouw goesting vrij correct en dan zijn de voorgestelde radio’s echt goed.
Nog een beetje geduld dus.
geen radio's hee, albums van bands die ik in de playlist "album" heb geplaatst. In die lijst staan tientallen albums, ik weet niet hoe ik ze gerangschikt heb, maar het zou handig zijn mocht spotify gewoon het volgende album in de lijst pakken volgend op het album wat nu speelt. Maar dat gebeurt niet. Vergelijk het met een CD speler waar 1 CD in kan. Is die CD ten einde moet je zelf een andere CD in de lade gooien. Als er geen oplossing voor bestaat is het ook geen drama. En zoals hier al voorgesteld: alle songs van een album gewoon in de playlist gooien is ook een oplossing, zij het via een omweg.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Roon heeft Roon Radio. Die stelt muziek voor gebaseerd op de muziek die je op dat moment speelt.
2020-09-06.png
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”