Spotify vraagje
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ik was het streamen van internet radio wat beu aan het worden (te veel dezelfde songs die de revue passeren) en ben dus even in de Spotify wereld gedoken. Ondertussen al veel zelf kunnen instellen en de muziek (nou ja de heavy metal) staat hier vrolijk te jengelen. Alleen is het zo dat Spotify stopt bij de laatste track van een bepaald album, hij gaat nooit automatisch over naar het volgende album. Dat moet ik dan manueel starten. Een zoektocht heeft mij niks wijzer gemaakt. Iemand hier een tip? Ik gebruik Spotify op een Android tablet (versie 8.0) in combinatie met Mr. Handsfree speakers. Ik heb mij meteen ingeschreven voor de Premium versie.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
- Bedankt: 39 keer
Ik heb enkel weet van de autoplay functie:
Autoplay
When you reach the end of an album, playlist, or selection of tracks, Spotify will automatically play similar songs so the music never stops.
En idd ik doe meestal zoals Sasuke en maak een playlist aan
Autoplay
When you reach the end of an album, playlist, or selection of tracks, Spotify will automatically play similar songs so the music never stops.
En idd ik doe meestal zoals Sasuke en maak een playlist aan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Maar wat versta jij onder ‘het volgende album’ ? Het volgend chronologisch album van een bepaalde artist ? Wat dan als je een compilatie afspeelt ?Jack Daniels schreef:hij gaat nooit automatisch over naar het volgende album.
Er is dus niet simpel iets als ‘het volgend album’ tenzij als je ze zelf queuet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
geen radio's hee, albums van bands die ik in de playlist "album" heb geplaatst. In die lijst staan tientallen albums, ik weet niet hoe ik ze gerangschikt heb, maar het zou handig zijn mocht spotify gewoon het volgende album in de lijst pakken volgend op het album wat nu speelt. Maar dat gebeurt niet. Vergelijk het met een CD speler waar 1 CD in kan. Is die CD ten einde moet je zelf een andere CD in de lade gooien. Als er geen oplossing voor bestaat is het ook geen drama. En zoals hier al voorgesteld: alle songs van een album gewoon in de playlist gooien is ook een oplossing, zij het via een omweg.cadsite schreef:Na een tijdje ‘kent’ spotify jouw goesting vrij correct en dan zijn de voorgestelde radio’s echt goed.
Nog een beetje geduld dus.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Roon heeft Roon Radio. Die stelt muziek voor gebaseerd op de muziek die je op dat moment speelt.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV