Geen verbinding 13/09/05 12:32
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
sinds 10:40 weer down
edit: 11:33 carrier (DSL) weg. Nog iemand?
Schoten geeft geen gehoor
edit: 11:33 carrier (DSL) weg. Nog iemand?
Schoten geeft geen gehoor
Laatst gewijzigd door Limburg 16 sep 2005, 11:32, in totaal 1 gewijzigd.
Na enkele weken ondervinding, kan ik concluderen dat het realdsl niet in het minst betrouwbaar is.
Dagelijks disconnects, geen constante snelheid, geen factuur, geen informatie over de aangeboden services zoals mail en domeinnaam, support welke de laatste tijd nauwelijks te bereiken is,...
Met het vast ip is het aanlokkelijk een eigen webserver draaien doch, met de services welke realdsl op heden aanbiedt, is dit niet aangeraden.
Daar ik mijn verbinding hoofdzakelijk voor het kantoor gebruik, ga ik hen onverwijld ingebreke stellen indien de stroom van disconnects, interrupts,... nog een week aanhoudt.
Dagelijks disconnects, geen constante snelheid, geen factuur, geen informatie over de aangeboden services zoals mail en domeinnaam, support welke de laatste tijd nauwelijks te bereiken is,...
Met het vast ip is het aanlokkelijk een eigen webserver draaien doch, met de services welke realdsl op heden aanbiedt, is dit niet aangeraden.
Daar ik mijn verbinding hoofdzakelijk voor het kantoor gebruik, ga ik hen onverwijld ingebreke stellen indien de stroom van disconnects, interrupts,... nog een week aanhoudt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
doolbyd schreef:Daar ik mijn verbinding hoofdzakelijk voor het kantoor gebruik, ga ik hen onverwijld ingebreke stellen indien de stroom van disconnects, interrupts,... nog een week aanhoudt.
Ik wou dat ik dat ik dat ook kon, maar het is hier enkel voor privé gebruik Maar ik ga het abonnement wel opzeggen, daar kunnen ze zeker van zijn. Liever een dynamisch ip adres dat werkt, dan een vast dat niet werkt!
Karel antwoordt ondertussen niet meer op mijn mail. Ik heb zo de indruk dat ze enkel reageren als de vragen hen aanstaan!
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
doolbyd schreef:Daar ik mijn verbinding hoofdzakelijk voor het kantoor gebruik, ga ik hen onverwijld ingebreke stellen indien de stroom van disconnects, interrupts,... nog een week aanhoudt.
Ik ben hetzelfde van plan indien dit blijft duren.
Ben het meer dan zat ondertussen.
Ik was toevallig vanmiddag thuis. Heb modem gereset, zelfs een hard reset en alles opnieuw ingesteld, en noppes...
Het begint echt vervelend te worden. Ik ben nu al een maand bezig om zelfs maar de u/p voor de email te krijgen (had al geregt bij cheapass met mijn email en na een mailtje of ik geen ander adres had is er al 2 weken geen reactie gekomen...) en om snelheidsproblemen te laten oplossen.
Scarlet had met dezelfde opstelling +400k en een kerel van Telenet services of zoiets vertelde mij dat de lijn perfect in orde was. En ik haal soms 250k-270k, meestel net lang genoeg dat ik denk dat het ok is, en dan valt het naar een plafond van 160k (alsof er een cap opstaat, zo recht is die lijn in mijn grafiekjes). En daar blijft het dan ook dagenlang.
Ik vind dat niet zo heel erg als het puur om downloaden zou gaan, maar als ik iets download kan ik niet of amper surfen met die snelheden.
Hoop dat ze het oplossen want een weekend zonder internet zie ik toch niet echt zitten...
Het begint echt vervelend te worden. Ik ben nu al een maand bezig om zelfs maar de u/p voor de email te krijgen (had al geregt bij cheapass met mijn email en na een mailtje of ik geen ander adres had is er al 2 weken geen reactie gekomen...) en om snelheidsproblemen te laten oplossen.
Scarlet had met dezelfde opstelling +400k en een kerel van Telenet services of zoiets vertelde mij dat de lijn perfect in orde was. En ik haal soms 250k-270k, meestel net lang genoeg dat ik denk dat het ok is, en dan valt het naar een plafond van 160k (alsof er een cap opstaat, zo recht is die lijn in mijn grafiekjes). En daar blijft het dan ook dagenlang.
Ik vind dat niet zo heel erg als het puur om downloaden zou gaan, maar als ik iets download kan ik niet of amper surfen met die snelheden.
Hoop dat ze het oplossen want een weekend zonder internet zie ik toch niet echt zitten...
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
-
- Premium Member
- Berichten: 675
- Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
- Locatie: BE
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Van 11 tot 15 uur geen internet gehad.
Ik heb hen een stuk of 10 maal proberen te bellen ofwel nemen ze niet op ofwel is het de bezettoon ...
en waar blijft dat factuur ?
Ik heb hen een stuk of 10 maal proberen te bellen ofwel nemen ze niet op ofwel is het de bezettoon ...
en waar blijft dat factuur ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Hier nog steeds geen verbinding.
Talloze keren gebeld-> antwoordapparaat-> naam&telnr achtergelaten:niet teruggebeld.
Om 11:00 gemaild: geen antwoord.
Geen status melding op homepage
Talloze keren gebeld-> antwoordapparaat-> naam&telnr achtergelaten:niet teruggebeld.
Om 11:00 gemaild: geen antwoord.
Geen status melding op homepage
Code: Selecteer alles
00:03:10 PPP IPCP cannot determine remote IP address (PPPoE_1)
00:03:10 PPP link down (PPPoE_1) [83.217.93.XX]
00:03:09 PPP PAP Authenticate Ack received
00:03:08 PPP PAP Authenticate Request sent
Met mijn Speedtouch 510 lukt inloggen, zelfs met standaard instellingen, nog steeds niet: PPP IPCP cannot determine remote IP address.
Met mijn SMC-7904 lukt het wel, de gateway (het remote IP adress) die ik daar krijg is mijn eigen IP adres ipv 193.27.64.78, wat mi niet juist kan zijn, vandaar wss dat de Speedtouch die error gaf. Ik heb dat aan Schoten willen melden maar die zijn niet bereikbaar precies.
In ieder geval heb ik /eindelijk/ de volle snelheid, waarschijnlijk omdat er velen zijn die niet kunnen inloggen, maar we zien wel.
Met mijn SMC-7904 lukt het wel, de gateway (het remote IP adress) die ik daar krijg is mijn eigen IP adres ipv 193.27.64.78, wat mi niet juist kan zijn, vandaar wss dat de Speedtouch die error gaf. Ik heb dat aan Schoten willen melden maar die zijn niet bereikbaar precies.
In ieder geval heb ik /eindelijk/ de volle snelheid, waarschijnlijk omdat er velen zijn die niet kunnen inloggen, maar we zien wel.
hier geen enkel probleem.. snelheid is ni subliem..200k wel.. cva nog ^^
geen dc.. log in met router.. wel rare gateway..
Default Gateway: 10.64.64.64
njah so far vallet nog mee hier.. ma ze gaan hun stabiliteitsproblemen toch mogen oplossen.. ik kan leven met een snelheid tss 150-200k.. zolang de lijn maar werkt
geen dc.. log in met router.. wel rare gateway..
Default Gateway: 10.64.64.64
njah so far vallet nog mee hier.. ma ze gaan hun stabiliteitsproblemen toch mogen oplossen.. ik kan leven met een snelheid tss 150-200k.. zolang de lijn maar werkt
Hier idd zeflde melding met speedtouch kan geen verbinding maken lampje brandt rood en groen maar meer rood dan groen. Ook gebeld naar realdsl no go. ... had vanmorgen ffkes het idee dat men de stekker er uit had getrokken. Ik wil niet overstappen omdat als 't werk het bij mij goed werkt.. maar dan liever een 100 gig limiet en betrouwbaar zullen we maar zeggen.
Ach ik ben nu bij bompa mijn tickets voor www.iaa.de 't bestellen : (ea
Ach ik ben nu bij bompa mijn tickets voor www.iaa.de 't bestellen : (ea
-
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik ga naar huis vertrekken.. hopelijk werkt een reset van de modem, anders kan ik niet eens meer op internet om de status te volgen (statuspagina en/of userbase). Ik heb nog een telenet liggen, dan moet ik die maar eens terug in gang duwen...
Zoals vermeld op realdsl.be, hebben we inderdaad vannacht onderhoudswerken uitgevoerd. Omwille van een uibreiding in ons datacenter te Zaventem hebben we de router verplaatst naar een nieuwe cage, en de nodige aanpassingen en upgrades gedaan.
Vandaag hebben een deel van onze gebruikers problemen met authenticatie of het verkrijgen van een ip voor RealDSL Basic. We zijn sinds de verplaatsing nog steeds aan het zoeken naar een oplossing.
De opmerkingen met betrekking tot de facturatie en de gebrekkige telefoon-support worden gewaardeerd en ik zal die hier zeker voorleggen. Ik volg deze thread verder op, dus alle commentaren zijn welkom.
Wim Mostrey
RealROOT
Vandaag hebben een deel van onze gebruikers problemen met authenticatie of het verkrijgen van een ip voor RealDSL Basic. We zijn sinds de verplaatsing nog steeds aan het zoeken naar een oplossing.
De opmerkingen met betrekking tot de facturatie en de gebrekkige telefoon-support worden gewaardeerd en ik zal die hier zeker voorleggen. Ik volg deze thread verder op, dus alle commentaren zijn welkom.
Wim Mostrey
RealROOT
wmostrey schreef:Zoals vermeld op realdsl.be, hebben we inderdaad vannacht onderhoudswerken uitgevoerd. Omwille van een uibreiding in ons datacenter te Zaventem hebben we de router verplaatst naar een nieuwe cage, en de nodige aanpassingen en upgrades gedaan.
Vandaag hebben een deel van onze gebruikers problemen met authenticatie of het verkrijgen van een ip voor RealDSL Basic. We zijn sinds de verplaatsing nog steeds aan het zoeken naar een oplossing.
De opmerkingen met betrekking tot de facturatie en de gebrekkige telefoon-support worden gewaardeerd en ik zal die hier zeker voorleggen. Ik volg deze thread verder op, dus alle commentaren zijn welkom.
Wim Mostrey
RealROOT
Kijk dit is mooi, misschien dat u ons een beetje op de hoogte kunt houden omtrent de voortgang. Ik zelf heb geen connectie meer vanaf 13:04 klokslag. Facturatie; ik heb zelf betaald en mijn telefoon nummer als referentie meegenomen. Voor mij mag het automatisch incaseren zeker!!! geen probleem. Ik hoop dat u het probleem snel kunt oplossen.
(uitbreiding klinkt altijd goed)
wel da vindek nu is goed se
mss moeilijke oplossing.. ma het lijkt dat enkel karel instaat voor heel realdsl mss een 2de persoon derop zetten? al is het maar voor een betere telefoonsupport.. 10x bellen om dan na 5seconden te horen "we zullen het bekijken..tot ziens" is niet zo bemoedigend en je zit nog steeds met een probleem..
voor de rest is het wel goed dat er eindelijk via deze weg info gegeven wordt.. en wordt zeker geaprecieerd.. kzeg ni da heir 24/7 iemand moet opzitten van realroot ma handig ist zeker als er soms wa respons is .. ( no offence ditch begrijp gerust da ge u werk/"prive" gescheiden wilt houden ^^)
mss moeilijke oplossing.. ma het lijkt dat enkel karel instaat voor heel realdsl mss een 2de persoon derop zetten? al is het maar voor een betere telefoonsupport.. 10x bellen om dan na 5seconden te horen "we zullen het bekijken..tot ziens" is niet zo bemoedigend en je zit nog steeds met een probleem..
voor de rest is het wel goed dat er eindelijk via deze weg info gegeven wordt.. en wordt zeker geaprecieerd.. kzeg ni da heir 24/7 iemand moet opzitten van realroot ma handig ist zeker als er soms wa respons is .. ( no offence ditch begrijp gerust da ge u werk/"prive" gescheiden wilt houden ^^)
Mijn vraag aan de rest van de forumers om hun fatsoen tegenover wim te houden (werknemer realroot) en niet te gaan flamen of weet ik veel wat. We hebben er al een weg gejaagd, dus mogen blij zijn dat iemand hier nu iets laten weten! houd het netjes voor iedereen. Des te meer informatie krijgen we des te beter kan realroot hun diensten af stemmen op ons!
Tracer07 schreef:we zeggen toch net da we het aprecieren? flamen is idd ni de oplossing..
Ja gij gelukkig wel, maar in 't verleden heb ik wel eens andere dingen gezien. Ik doe het hen niet na zo'n dienst op starten en ja het is KLOTE om nu niet te kunnen internetten, net omdat ik ook nog een verlof avond heb maar tja is niet anders.
wmostrey schreef:Zoals vermeld op realdsl.be, hebben we inderdaad vannacht onderhoudswerken uitgevoerd. Omwille van een uibreiding in ons datacenter te Zaventem hebben we de router verplaatst naar een nieuwe cage, en de nodige aanpassingen en upgrades gedaan.
Vandaag hebben een deel van onze gebruikers problemen met authenticatie of het verkrijgen van een ip voor RealDSL Basic. We zijn sinds de verplaatsing nog steeds aan het zoeken naar een oplossing.
De opmerkingen met betrekking tot de facturatie en de gebrekkige telefoon-support worden gewaardeerd en ik zal die hier zeker voorleggen. Ik volg deze thread verder op, dus alle commentaren zijn welkom.
Wim Mostrey
RealROOT
Betekent dit dan ook dat het netwerk vanaf nu stabieler en sneller zal werken? Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen jullie bedrijf en Edpnet en als deze problemen van de baan zijn inclusief die van de facturen en helpdesk zou ik maar al te graag klant willen worden.
Krijg je overigens de webhosting en het domein direcct na alles geactiveert is?
Ik krijg net bericht van onze engineers dat ze het probleem hebben opgespoord en opgelost. Zouden jullie dit kunnen confirmeren door jullie modem te resetten en opnieuw te proberen?
We zijn ondertussen aan het werken aan een beter systeem omtrent telefoon-support. Momenteel komt alle RealROOT Support bij Karel/Ditch terecht, zoals jullie weten. Met een eenvoudig menu wordt dit binnenkort opgelost, en komen er extra mensen bij om deze problemen op te vangen.
Ivm de facturatie laat ik jullie zeker nog iets horen.
Wim
We zijn ondertussen aan het werken aan een beter systeem omtrent telefoon-support. Momenteel komt alle RealROOT Support bij Karel/Ditch terecht, zoals jullie weten. Met een eenvoudig menu wordt dit binnenkort opgelost, en komen er extra mensen bij om deze problemen op te vangen.
Ivm de facturatie laat ik jullie zeker nog iets horen.
Wim
ok ams-ix is ook terug up
.........
From 193.27.64.150 icmp_seq=176 Destination Net Unreachable
From 193.27.64.150 icmp_seq=186 Destination Net Unreachable
From 193.27.64.153 icmp_seq=194 Time to live exceeded
From 193.27.64.153 icmp_seq=195 Time to live exceeded
From 193.27.64.153 icmp_seq=196 Time to live exceeded
......
From 193.27.64.153 icmp_seq=218 Time to live exceeded
From 193.27.64.153 icmp_seq=219 Time to live exceeded
From 193.27.64.153 icmp_seq=220 Time to live exceeded
64 bytes from xxxxxxx (81.x.x.x): icmp_seq=221 ttl=56 time=22.0 ms
64 bytes from xxxxxxx (81.x.x.x): icmp_seq=222 ttl=56 time=22.2 ms
...............
[EDIT]
is gewoon gererouteerd via UK hopen komt rechtstreekse br-ams terug..
1 * * *
2 at2-1-0-1.br1.nlams1.realroute.net (193.27.64.77) 10.260 ms 11.499 ms 18.117 ms
3 ge3-0-0-32.br0.uklon1.realroute.net (193.27.64.97) 32.557 ms 27.901 ms 31.178 ms
4 rtr-1-1ge.linx.rb-ldn.eweka.nl (195.66.224.227) 54.042 ms * 29.703 ms
5 rtr-1-1ge.core.rb-ams.eweka.nl (81.171.102.26) 32.278 ms 39.013 ms 38.814 ms
6 rtr-1-10ge.amsix.sara-ams.xxx (x.x.x.x) 40.109 ms 28.259 ms 34.039 ms
[EDIT2]
rechtstreekse link naar ams-ix blijkbaar terug up
traceroute to newsreader4.eweka.nl (81.171.88.250), 30 hops max, 38 byte packets
1 * * *
2 at2-1-0-1.br1.nlams1.realroute.net (193.27.64.77) 35.073 ms 35.469 ms 37.740 ms
3 ge2-0-0-32.br1.nlams1.realroute.net (193.27.64.82) 19.628 ms 13.499 ms 20.992 ms
4 ams-ix.xxxx (x.x.1x.x) 32.925 ms 32.867 ms 40.961 ms
ms
.........
From 193.27.64.150 icmp_seq=176 Destination Net Unreachable
From 193.27.64.150 icmp_seq=186 Destination Net Unreachable
From 193.27.64.153 icmp_seq=194 Time to live exceeded
From 193.27.64.153 icmp_seq=195 Time to live exceeded
From 193.27.64.153 icmp_seq=196 Time to live exceeded
......
From 193.27.64.153 icmp_seq=218 Time to live exceeded
From 193.27.64.153 icmp_seq=219 Time to live exceeded
From 193.27.64.153 icmp_seq=220 Time to live exceeded
64 bytes from xxxxxxx (81.x.x.x): icmp_seq=221 ttl=56 time=22.0 ms
64 bytes from xxxxxxx (81.x.x.x): icmp_seq=222 ttl=56 time=22.2 ms
...............
[EDIT]
is gewoon gererouteerd via UK hopen komt rechtstreekse br-ams terug..
1 * * *
2 at2-1-0-1.br1.nlams1.realroute.net (193.27.64.77) 10.260 ms 11.499 ms 18.117 ms
3 ge3-0-0-32.br0.uklon1.realroute.net (193.27.64.97) 32.557 ms 27.901 ms 31.178 ms
4 rtr-1-1ge.linx.rb-ldn.eweka.nl (195.66.224.227) 54.042 ms * 29.703 ms
5 rtr-1-1ge.core.rb-ams.eweka.nl (81.171.102.26) 32.278 ms 39.013 ms 38.814 ms
6 rtr-1-10ge.amsix.sara-ams.xxx (x.x.x.x) 40.109 ms 28.259 ms 34.039 ms
[EDIT2]
rechtstreekse link naar ams-ix blijkbaar terug up
traceroute to newsreader4.eweka.nl (81.171.88.250), 30 hops max, 38 byte packets
1 * * *
2 at2-1-0-1.br1.nlams1.realroute.net (193.27.64.77) 35.073 ms 35.469 ms 37.740 ms
3 ge2-0-0-32.br1.nlams1.realroute.net (193.27.64.82) 19.628 ms 13.499 ms 20.992 ms
4 ams-ix.xxxx (x.x.1x.x) 32.925 ms 32.867 ms 40.961 ms
ms
Laatst gewijzigd door rapweg 16 sep 2005, 18:53, in totaal 3 gewijzigd.
Wim Mostrey, aangezien je in naam van rdsl spreekt veronderstel ik dat je er ook onderdeel van bent. Eind augustus ZOU ik moeten aangesloten zijn. Na vele weken dat ik jullie "support engineer" opbel,werd me steeds verteld dat het bij bgc lag. Nadat ik ZELF naar bgc heb gebeld om te zien hoe het zat: 'alles in orde bij ons hoor' en dat ook zei aan jullie "support engineer" werd er mij verteld dat er een technieker met mij contact zou opnemen. Na zelf ELKE dag gebeld te hebben omdat die technieker (als die al bestaat ) niet belde, ging hij zelf een afspraak maken met hem en werd er vandaag een afspraak gemaakt tussen 9 en 12 . Nog expliciet gevraagd: "Die gaat toch zeker vrijdag komen he" , "jaja die gaat zeker komen". Welja NIET DUS! Ik heb wel wat beter te doen dan thuis te blijven voor een technieker die het niet nodig vindt 1)te komen 2)iets te laten weten indien hij belet zou zijn. Die interne communicatie bij Realroot loopt volgens mij zo stroef als iets. Dus ik bel om 16.36u naar de helpdesk, geen antwoord, waarschijnlijk kennen ze daar ook al nummerherkenning ! Toch vreemd voor een helpdesk die support geeft TIJDENS de kantooruren.
Die verbinding mag hier wel snel opgelost worden hoor, of moet ik nu mijn licht gaan opsteken ergens ala ombudsdienst?
Die verbinding mag hier wel snel opgelost worden hoor, of moet ik nu mijn licht gaan opsteken ergens ala ombudsdienst?
-
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
wmostrey schreef:Ik krijg net bericht van onze engineers dat ze het probleem hebben opgespoord en opgelost. Zouden jullie dit kunnen confirmeren door jullie modem te resetten en opnieuw te proberen?
Ik ben thuis gekomen, heb pc (router) en modem gereset, en het werkt terug. Ik vermoed wel dat de router een beetje in de knoop zat ook, dus het zou kunnen dat mijn problemen daar ook gedeeltelijk te zoeken waren (kon ik vanop afstand natuurlijk niet zien..)
wel dit noem ik nu support
en wim thumbs up to you tis mss cru maar uiteindelijk krijgen we een beetje meer info en die wordt zeker geaprecieerd..
ook het vernieuwde telefoonsysteem+extra mensen zal zeker goed zijn.. het is niet handig dat mededelingen dat het systeem plat ligt enkel op de site komen dus zal dit via een telefoondienst ( mss opnemen in het menu "optie x: status van het netwerk" ) zeker handig zijn
indien de support zoals nu gebeurt in de toekomst wordt ik van een min of meer tevreden klant een zeer tevreden klant
en wim thumbs up to you tis mss cru maar uiteindelijk krijgen we een beetje meer info en die wordt zeker geaprecieerd..
ook het vernieuwde telefoonsysteem+extra mensen zal zeker goed zijn.. het is niet handig dat mededelingen dat het systeem plat ligt enkel op de site komen dus zal dit via een telefoondienst ( mss opnemen in het menu "optie x: status van het netwerk" ) zeker handig zijn
indien de support zoals nu gebeurt in de toekomst wordt ik van een min of meer tevreden klant een zeer tevreden klant
Op heden nog steeds geen mogelijkheid tot internet met router. Enkel rechtstreekse connectie met modem lukt. Reeds alles geprobeerd doch zonder resultaat.
Ik heb een GEEK abonnement.
Enige suggestie ?
Speedtouch home modem + USR wireless router
Ik heb een GEEK abonnement.
Enige suggestie ?
Speedtouch home modem + USR wireless router
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Hier nog steeds geen PPP verbinding.
Nog steeds hetzelfde probleem sinds 11:30
Modem verbinding uitstekend:
Nog steeds hetzelfde probleem sinds 11:30
Code: Selecteer alles
00:03:10 PPP IPCP cannot determine remote IP address (PPPoE_1)
00:03:10 PPP link down (PPPoE_1) [83.217.93.XX]
00:03:09 PPP PAP Authenticate Ack received
00:03:08 PPP PAP Authenticate Request sent
Modem verbinding uitstekend:
Code: Selecteer alles
Output Power (dBm) up/down = 12 / 20
Attenuation (dB) up/down = 21 / 43
Noise Margin (dB) up/down = 21 / 16
Laatst gewijzigd door Limburg 16 sep 2005, 19:29, in totaal 1 gewijzigd.
Ik krijg dus ook sinds 10:30u vanmorgen tot op heden op mijn Speedtouch dit te zien:
En nu probeer ik toevallig eens via mijn pc zelf in te bellen, en dat gaat wel. Ik heb mijn modem al gereboot, de telefoonlijn eruitgetrokken en weer ingestoken, maar het helpt niet. Ik heb trouwens een Geek abo.
Code: Selecteer alles
PPP PAP Authenticate Request sent
PPP PAP Authenticate Ack received
PPP link down (PPPoE_1) [83.217.93.*]
PPP IPCP cannot determine remote IP address (PPPoE_1)
En nu probeer ik toevallig eens via mijn pc zelf in te bellen, en dat gaat wel. Ik heb mijn modem al gereboot, de telefoonlijn eruitgetrokken en weer ingestoken, maar het helpt niet. Ik heb trouwens een Geek abo.
is percies wel altijd aan een geek abo?
mss iets met die static ip's?
het doet me gewoon iets of wa denken aan het telenet systeem
de static ip's worden nog steeds gegeven door dhcp ..en gok da da wel gebonden wordt aan iets.. dus mss moet het ook "vrijgegeven" worden ofzo door je pc(rechtstreeks modem) zodat je router het kan krijgen..
ben maar luidop aant denken.. valt me gewoon op dat het hier percies allemaal geek abo's zijn die niet met router kunnen connecten maar wel met modem
mss iets met die static ip's?
het doet me gewoon iets of wa denken aan het telenet systeem
de static ip's worden nog steeds gegeven door dhcp ..en gok da da wel gebonden wordt aan iets.. dus mss moet het ook "vrijgegeven" worden ofzo door je pc(rechtstreeks modem) zodat je router het kan krijgen..
ben maar luidop aant denken.. valt me gewoon op dat het hier percies allemaal geek abo's zijn die niet met router kunnen connecten maar wel met modem
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Tracer07 schreef:ben maar luidop aant denken.. valt me gewoon op dat het hier percies allemaal geek abo's zijn die niet met router kunnen connecten maar wel met modem
... das mschien wel een beetje voorbarig, want ik ben ook GeekDSLer & 'k werk ook met een router/modem (DLink) en hier lukt het wel
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Robbe schreef:Tracer07 schreef:ben maar luidop aant denken.. valt me gewoon op dat het hier percies allemaal geek abo's zijn die niet met router kunnen connecten maar wel met modem
... das mschien wel een beetje voorbarig, want ik ben ook GeekDSLer & 'k werk ook met een router/modem (DLink) en hier lukt het wel
Hier ook Geek dsl - met Thomson modem en een linux router die het inbellen regelt. Het werkt nu wel! (*hout vasthouden*)
- poohbeer
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Perkele schreef:In ieder geval heb ik /eindelijk/ de volle snelheid, waarschijnlijk omdat er velen zijn die niet kunnen inloggen, maar we zien wel.
Hehehe, toevallig, ik kom net thuis en wooow.. >250kB/sec. Als dat nu eens tijdje blijft sie.
Btw wmostrey, bedankt voor de info.. Hou dit wel vol aub. Mogen we trouwens ook weten wat jouw functie is binnen realdsl?