Tv Vlaanderen Android TV app
-
- Elite Poster
- Berichten: 1061
- Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
1ste maand is gratis maar dat weet je wel al.jollito schreef:ben van plan om toch eens een maandje een proef-abo te nemen op deze app. Kan iemand bevestigen dat dit goed werkt op een Nvidia Shield aub? 'k Zou voor het Basic abo gaan, zodat ook het Belgisch voetbalpakket erin zit.
Wel op tijd opzeggen als het u niet zou aanstaan maar let wel op, ik zegde dat op via mail en die sloten mijne boel direct volledig af haha.
Als je je registreerd kan het wel een dag duren, bv dag nadien dat het maar geactiveerd is.
Het werkt goed op de shield maar perfect is het niet. Bv terugkijk tv gebruikte ik constant en in het begin werkte dat vrij goed, erna liep alles fout bij mij want ik zet een programma op maar die toonde eerst nog 20min van een ander programma en het programma dat ik wou bekijken brak te vroeg af. Dit is natuurlijk een software fout of menselijke fout denk ik, we zijn ondertussen al een maand verder dus het kan zijn dat dat probleem verholpen is. Mss andere mensen die het nog hebben dit kunnen bevestigen of niet? Het gaat mij wel over de terugkijk tv.
De voetbal heb ik niet kunnen testen omdat ik de basic light had , dus geene voetbal. 15€ is natuurlijk wel weinig zeker als je voetballiefhebber bent, vooral duimen dat uw internet niet teveel plat ligt maar dat zal wel niet zeker?
En uiteraard heeft tv vlaanderen ook een menu, effe wennen int begin natuurlijk maar best gebruiksvriendelijk te noemen.
Mijn mening: het is toch een gratis maand, wrm zou je het niet eens zelf grondig testen?? Kan toch geene kwaad he . Staat het u na bv 2-3 weken niet aan, zet het dan stop. Je zal zelf merken of er problemen zijn of niet en hoeveel en of ze u echt storen of niet.
Ik was er best tevreden over maar ik ergerde me aan de terugkijk tv die al dikke 7 dagen toen niet werkte zoals het moest, gelukkig heb ik nog de yelo app en het account van mijn ouders om mijn programma's te bekijken.
Gewoon ervoor gaan en het zelf ervaren is het beste wat je kan doen. Sry voor de lange uitleg maar ik geef graag mijn volledige ervaringen mee.
Update: Wat ik nog vergeten was, je kan ook nog altijd via de app ook streamen indien nodig vanaf de smartphone.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1061
- Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Dat heb ik ook wel eens voor gehad op gewone zender.zjazjoe schreef:Iemand die ook af en toe zwart scherm heeft bij eleven sports belgisch voetbal?
Het staat duidelijk nog in de kinderschoenen die app maar heeft veel potentieel.
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 7 keer
Unicorn1 schreef:1ste maand is gratis maar dat weet je wel al.jollito schreef:ben van plan om toch eens een maandje een proef-abo te nemen op deze app. Kan iemand bevestigen dat dit goed werkt op een Nvidia Shield aub? 'k Zou voor het Basic abo gaan, zodat ook het Belgisch voetbalpakket erin zit.
Wel op tijd opzeggen als het u niet zou aanstaan maar let wel op, ik zegde dat op via mail en die sloten mijne boel direct volledig af haha.
Als je je registreerd kan het wel een dag duren, bv dag nadien dat het maar geactiveerd is.
Het werkt goed op de shield maar perfect is het niet. Bv terugkijk tv gebruikte ik constant en in het begin werkte dat vrij goed, erna liep alles fout bij mij want ik zet een programma op maar die toonde eerst nog 20min van een ander programma en het programma dat ik wou bekijken brak te vroeg af. Dit is natuurlijk een software fout of menselijke fout denk ik, we zijn ondertussen al een maand verder dus het kan zijn dat dat probleem verholpen is. Mss andere mensen die het nog hebben dit kunnen bevestigen of niet? Het gaat mij wel over de terugkijk tv.
De voetbal heb ik niet kunnen testen omdat ik de basic light had , dus geene voetbal. 15€ is natuurlijk wel weinig zeker als je voetballiefhebber bent, vooral duimen dat uw internet niet teveel plat ligt maar dat zal wel niet zeker?
En uiteraard heeft tv vlaanderen ook een menu, effe wennen int begin natuurlijk maar best gebruiksvriendelijk te noemen.
Mijn mening: het is toch een gratis maand, wrm zou je het niet eens zelf grondig testen?? Kan toch geene kwaad he . Staat het u na bv 2-3 weken niet aan, zet het dan stop. Je zal zelf merken of er problemen zijn of niet en hoeveel en of ze u echt storen of niet.
Ik was er best tevreden over maar ik ergerde me aan de terugkijk tv die al dikke 7 dagen toen niet werkte zoals het moest, gelukkig heb ik nog de yelo app en het account van mijn ouders om mijn programma's te bekijken.
Gewoon ervoor gaan en het zelf ervaren is het beste wat je kan doen. Sry voor de lange uitleg maar ik geef graag mijn volledige ervaringen mee.
Update: Wat ik nog vergeten was, je kan ook nog altijd via de app ook streamen indien nodig vanaf de smartphone.
Bedankt voor de uitgebreide uitleg Unicorn! Via chromecast streamen en live op Mac werkt tot nu toe zeer goed, terugkijken moet ik nog eens proberen.
Vanavond test ik op m'n Nvidia. En inderdaad, het is één maand gratis, dus als ik niet tevreden ben stop ik het abonnement gewoon.
Ik probeer mij te registreren voor de 30 dagen gratis, maar na de registratie loopt het fout. Er komt geen e-mail met een bevestiging. Na een telefoontje met TV Vlaanderen blijkt dat er niets is doorgekomen. Ook 24u na de registratie geprobeerd met een ander e-mailadres zonder resultaat. De medewerker aan de lijn vertelde me: 'Ik snap dat je hierdoor naar alternatieven wordt geleid'. Men leert het daar dus NOOIT!
- antutu
- Pro Member
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 37 keer
WHAT. THE. f***.
Ik besloot TV Vlaanderen uit te proberen ter vervanging van het ter ziele gegane Stievie.
Account gemaakt. Proefperiode geactiveerd. Bankgegevens ingetypt en heb nu een contract lopen. Blijkt onmiddellijk na registratie dat ik niet kan inloggen met mijn username en wachtwoord op de app. Kan wel inloggen op de site zelf, maar de app zegt gewoon doodleuk dat de gegevens niet kloppen????
Dan zitten zoeken op die zeer gebruiksonvriendelijke site; er is een optie om Live TV te activeren. Dat geeft dan de fout dat er geen smartcardnr gevonden werd. Man man man, TV Vlaanderen = dogshite.
Hele site lijkt wel 1 grote scam. Ook in Google Play Store zijn er reviews van mensen die hetzelfde voor hebben.
Dan maar een mail gedaan naar klantenservice om te zeggen dat ik de proefperiode zéker en vast niet in een vast abonnement wil zien veranderen. Al 5 dagen geleden; nog steeds geen antwoord. Dan maar een aangetekende zending gedaan; die werd niet aanvaard en is nu terug op weg naar het postkantoor.
HOE ZIJN BEDRIJVEN ALS DEZE TOEGESTAAN IN BELGIË?????? Kan iemand mij dat uitleggen??? Netflix, Spotify, Bol.com boekenabonnement, noem maar op, alles is door de user opzegbaar via de website. Bij TV Vlaanderen enkel via klantenservice, die op geen enkele manier antwoord geeft.
Ik krijg hier hoofdpijn van. Als er ook maar iets van de rekening gaat stap ik naar de rechter. Ik heb potverdorie betere ervaringen met een buitenlandse illegale IPTV dienst die op 5 minuten werkende was, dan een legale dienst hier in België. 'Koop lokaal' zeggen ze dan. 'Doe het legaal' zeggen ze dan.
Ik besloot TV Vlaanderen uit te proberen ter vervanging van het ter ziele gegane Stievie.
Account gemaakt. Proefperiode geactiveerd. Bankgegevens ingetypt en heb nu een contract lopen. Blijkt onmiddellijk na registratie dat ik niet kan inloggen met mijn username en wachtwoord op de app. Kan wel inloggen op de site zelf, maar de app zegt gewoon doodleuk dat de gegevens niet kloppen????
Dan zitten zoeken op die zeer gebruiksonvriendelijke site; er is een optie om Live TV te activeren. Dat geeft dan de fout dat er geen smartcardnr gevonden werd. Man man man, TV Vlaanderen = dogshite.
Hele site lijkt wel 1 grote scam. Ook in Google Play Store zijn er reviews van mensen die hetzelfde voor hebben.
Dan maar een mail gedaan naar klantenservice om te zeggen dat ik de proefperiode zéker en vast niet in een vast abonnement wil zien veranderen. Al 5 dagen geleden; nog steeds geen antwoord. Dan maar een aangetekende zending gedaan; die werd niet aanvaard en is nu terug op weg naar het postkantoor.
HOE ZIJN BEDRIJVEN ALS DEZE TOEGESTAAN IN BELGIË?????? Kan iemand mij dat uitleggen??? Netflix, Spotify, Bol.com boekenabonnement, noem maar op, alles is door de user opzegbaar via de website. Bij TV Vlaanderen enkel via klantenservice, die op geen enkele manier antwoord geeft.
Ik krijg hier hoofdpijn van. Als er ook maar iets van de rekening gaat stap ik naar de rechter. Ik heb potverdorie betere ervaringen met een buitenlandse illegale IPTV dienst die op 5 minuten werkende was, dan een legale dienst hier in België. 'Koop lokaal' zeggen ze dan. 'Doe het legaal' zeggen ze dan.
Laatst gewijzigd door antutu 05 sep 2020, 08:23, in totaal 1 gewijzigd.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
U have the same problem as me, sir!antutu schreef:WHAT. THE. f***.
Ik besloot TV Vlaanderen uit te proberen ter vervanging van het ter ziele gegane Stievie.
Account gemaakt. Proefperiode geactiveerd. Bankgegevens ingetypt en heb nu een contract lopen; blijkt dat ik niet kan inloggen met mijn mailadres en wachtwoord. Kan wel inloggen op de site zelf, maar de app zegt dan weer dat de gegevens niet kloppen????
Ik had proefabbo gedaan blijkt dat ik geen abboneenummer had. Ik heb een mail gestuurd en 5 dagen voor mijn proefperiode afgelopen was kon ik via de app kijken
En geen compensatie gekregen toen ik opzegde want wou nog mijn proefperiode volledig laten doorgaan maar klantenservice volgde het boekje namelijk dat 1 maand 1 maand is en ze hier niet van konden afwijken
- antutu
- Pro Member
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 37 keer
Man man man. Wat een pokkebedrijf. Iig opgelucht te horen dat het niet aan mij ligt. Die dag dat ik me registreerde heb ik 3 uur op die site bezig geweest, elk knopje geprobeerd, elke hoek van de website uitgekamd, en niks werkte. ik dacht al dat ik zelf gek aan het worden was.boonpwnz schreef:U have the same problem as me, sir!
Ik had proefabbo gedaan blijkt dat ik geen abboneenummer had. Ik heb een mail gestuurd en 5 dagen voor mijn proefperiode afgelopen was kon ik via de app kijken
Erg triestig; only in Belgium kom je bedrijven tegen die een slechtere service bieden dan hun illegale collega's. Illegale IPTV aanbieders hebben hun zaakjes beter op orde dan dat bedrijf, hoe erg is dat? Zelfs de support antwoord daar na 1 uur al (zonder dat daar een aangetekende zending voor nodig is); hier zit ik na 5 dagen nog altijd te wachten op TV Vlaanderen hun antwoord. Ze kunnen er naar mijn mening maar beter meteen een kruis over maken en het hele zootje opdoeken want dit is gewoon huilen met de pet op.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Zeker waar ik heb me ook even beziggehouden met het probleem te zoeken.
Kan je je profiel zien met je gegevens? Kijk eens of je een abboneenummer hebt zoja kijk eens of het een 0 is?
Ik had er zelf niet opgelet maar had mailtje naar klantenservice gestuurd en die zeiden ja je hebt nog geen abboneenummer en toen keek ik stond er 0 bij mij. Na dat mailtje heb ik nog enkele dagen moeten wachten tegen dat het helemaal geactiveerd was.
In 2020 gewoon on-voorstel-baar!
Kan je je profiel zien met je gegevens? Kijk eens of je een abboneenummer hebt zoja kijk eens of het een 0 is?
Ik had er zelf niet opgelet maar had mailtje naar klantenservice gestuurd en die zeiden ja je hebt nog geen abboneenummer en toen keek ik stond er 0 bij mij. Na dat mailtje heb ik nog enkele dagen moeten wachten tegen dat het helemaal geactiveerd was.
In 2020 gewoon on-voorstel-baar!
-
- Elite Poster
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Zijn het niet vooral de omschrijvende klanten die tegen de oubollige interface aanstoten? Het voelt allemaal wat gedateerd aan bij TV vlaanderen en dat maakt het misschien wat minder toegankelijk.antutu schreef:Netflix, Spotify, Bol.com boekenabonnement, noem maar op, alles is door de user opzegbaar via de website.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Waarom die paniek en ongeduldigheid? In grote letters op de website staat: "Altijd opzegbaar." https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-internet/antutu schreef:Dan maar een mail gedaan naar klantenservice om te zeggen dat ik de proefperiode zéker en vast niet in een vast abonnement wil zien veranderen.
Je gaat dus een contract van onbepaalde duur aan dat je op elk moment met een e-mail, waarin je je klantennummer vermeldt, kan opzeggen.
De gratis proefperiode dien je ten laatste 2 werkdagen voor het einde op te zeggen. De datum van je e-mail telt.
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
- Locatie: Z-WVL
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Idd, maar dan gaan ze er toch opname functionaliteit in moeten steken, dat week terugkijken is niet altijd voldoende. En automatisering in het afsluiten/opzeggen/pauzeren van het abonnement. Dan heb je idd een killer app.fluppie schreef:Als TV Vlaanderen die app. goed op orde krijgt,is dit gewoon een doorbraak,de manier om tv erbij te nemen,zonder Telenet of Proximus,maar ook zonder schotel.
Ik vraag mij af, buiten het gedoe met de klantenservice, éénmaal uw account actief is en zo, werkt het dan een beetje defig?
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
- petrol242
- Elite Poster
- Berichten: 4368
- Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Ik heb ook de moed gehad om een proefabonnement te nemen, maar hier werkt alles wonderbaarlijk goed vanaf de eerste keer.
Wat ik lees over de klantendienst van TVV, tja, blijkbaar is er dus nog altijd niks veranderd tegenover vroeger. De miserie die ik in het verleden gehad heb...
Ik heb het toch geprobeerd omdat ik er heb uit geleerd met de klantendienst van TVV om te gaan. Gewoon even arrogant zijn dus. Diegenen die willen opzeggen, gewoon zoals raf1 zegt, de opzegmail versturen met nogmaals de opzegvoorwaarden in vermeld en belangrijk, de domiciliëring bij je bank blokkeren. Dan ben je zowel juridisch als financieel ingedekt.
Wat ik lees over de klantendienst van TVV, tja, blijkbaar is er dus nog altijd niks veranderd tegenover vroeger. De miserie die ik in het verleden gehad heb...
Ik heb het toch geprobeerd omdat ik er heb uit geleerd met de klantendienst van TVV om te gaan. Gewoon even arrogant zijn dus. Diegenen die willen opzeggen, gewoon zoals raf1 zegt, de opzegmail versturen met nogmaals de opzegvoorwaarden in vermeld en belangrijk, de domiciliëring bij je bank blokkeren. Dan ben je zowel juridisch als financieel ingedekt.
- jutuiz
- Premium Member
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 30 keer
Oh. Die klantendienst.
Dienst is geen goede titel.
Nooit reactie.
Wel altijd direct een mail met tevredenheidsenquete.
Dat zouden ze daarmee doen? Voorlezen op hun personeelsfeest?
Dienst is geen goede titel.
Nooit reactie.
Wel altijd direct een mail met tevredenheidsenquete.
Dat zouden ze daarmee doen? Voorlezen op hun personeelsfeest?
-
- Elite Poster
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Petrol, al dat alarmisme zorgt dat er niet voor dat klanten zich als een ettertje gaan gedragen?
Dag ik wil mijn abo stoppen ; ingeven op hun website was ruim voldoende om een vriendelijke bevestiging te krijgen.
Dag ik wil mijn abo stoppen ; ingeven op hun website was ruim voldoende om een vriendelijke bevestiging te krijgen.
- antutu
- Pro Member
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 37 keer
Hier al van de eerste minuut een abonneenummer gekregen in de welkomstmail (8 cijfers). Maar tot op vandaag werkt het nog steeds niet. Pfff.boonpwnz schreef:Zeker waar ik heb me ook even beziggehouden met het probleem te zoeken.
Kan je je profiel zien met je gegevens? Kijk eens of je een abboneenummer hebt zoja kijk eens of het een 0 is?
Ben nooit zo geweest vroeger en had nooit echt schrik van in abonnementen te stappen, mede doordat ik zo verwend word door Netflix/Spotify etc, Netflix neem ik enkel eens als er iets is dat ik absoluut MOET zien dus 1 of 2 keer per jaar, Spotify heb ik in de loop der jaren al zeker 10 keer opgezegd en terug geactiveerd naargelang hoeveel zin ik heb om muziek te luisteren.raf1 schreef:Waarom die paniek
Maar een week terug zag ik op de Belgische subreddit een reeks posts van iemand die maar niet van zijn Basic Fit abo afkwam en ze bleven maar maandelijks lidgeld innen.
Die heeft hemel en aarde moeten bewegen om daar van af te komen, en was op een bepaald moment zelfs informatie gaan inwinnen bij een advocaat. Nu ben ik ineens niet meer zo tuk op abo's, en al zeker niet met domiciliëringen.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1728
- Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
Hij had het beter hier gevraagd hé.antutu schreef:Hier al van de eerste minuut een abonneenummer gekregen in de welkomstmail (8 cijfers). Maar tot op vandaag werkt het nog steeds niet. Pfff.boonpwnz schreef:Zeker waar ik heb me ook even beziggehouden met het probleem te zoeken.
Kan je je profiel zien met je gegevens? Kijk eens of je een abboneenummer hebt zoja kijk eens of het een 0 is?
raf1 schreef:
Die heeft hemel en aarde moeten bewegen om daar van af te komen, en was op een bepaald moment zelfs informatie gaan inwinnen bij een advocaat.
Niet moeilijker dan bij Telenet of Netflix. Toen ik nog in de Ardennen een vakantiewoning had, heb ik ook een anderhalf jaar TVV gehad. Gewoon telefonisch opgezegd en via email laten bevestigen.
Ik heb nog geld terug gekregen van de lopende maand. Dus die man was wellicht vergeten op te zeggen.
Een domi kan je trouwens zelf annuleren he, het zou maar raar zijn als dat niet kon.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Dat is zo bij IPTV bedrijven. Zij zijn wél bezig met een tevreden klantenbasis.antutu schreef:Erg triestig; only in Belgium kom je bedrijven tegen die een slechtere service bieden dan hun illegale collega's. Illegale IPTV aanbieders hebben hun zaakjes beter op orde dan dat bedrijf, hoe erg is dat? Zelfs de support antwoord daar na 1 uur al (zonder dat daar een aangetekende zending voor nodig is); hier zit ik na 5 dagen nog altijd te wachten op TV Vlaanderen hun antwoord. Ze kunnen er naar mijn mening maar beter meteen een kruis over maken en het hele zootje opdoeken want dit is gewoon huilen met de pet op.
Een collega met IPTV abonnement heeft gelijkaardige ervaring als wat jij beschrijft: snelle support, vlotte interfaces, betalingen, ...
Zullen we over een half jaar de Warez-scene nog eens vergelijken met het versplinterde landschap aan streamingdiensten?
-
- Elite Poster
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Als het allemaal zo geweldig is, die IPTV aanbieders waarom zijn ze hier dan nog zo bedreven in de legale aanbiedingen “ te testen”
Ik ben er zeker van dat die IPTV toestanden een ware nachtmerrie zijn, zeker als je vorige week naar hellraiser hebt gekeken.
Ik ben er zeker van dat die IPTV toestanden een ware nachtmerrie zijn, zeker als je vorige week naar hellraiser hebt gekeken.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
De IPTV waar ik naar verwees - en zelf geen ervaring mee heb - zijn wel de "illegale" aanbieders.
Waarbij je zowat "alle" matchen van gans de wereld ziet etc.
Zonder licentiekosten is het aanbod natuurlijk ook qua prijs wel interessant (€10 voor alles van sport, ...).
De moeilijkheid in het legale IPTV aanbod zit 'em natuurlijk in die licentiekosten...
Waarbij je zowat "alle" matchen van gans de wereld ziet etc.
Zonder licentiekosten is het aanbod natuurlijk ook qua prijs wel interessant (€10 voor alles van sport, ...).
De moeilijkheid in het legale IPTV aanbod zit 'em natuurlijk in die licentiekosten...
-
- Elite Poster
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Nogmaals,als je alles hebt voor een habbekrats wat zit je dan nog in hemelsnaam te klooien met tv vlaanderen, eleven sports...
Een knagend geweten over de licenties of is de onzin die jullie hier verkopen toch niet echt werkbaar om het aangenaam te houden. Er zal wel meermaals wat gesneuveld zijn als die sportliefhebbers naar hun topmatch wilden kijken.
Een knagend geweten over de licenties of is de onzin die jullie hier verkopen toch niet echt werkbaar om het aangenaam te houden. Er zal wel meermaals wat gesneuveld zijn als die sportliefhebbers naar hun topmatch wilden kijken.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik klooi niet, ik kijk gewoon geen TV
De collega met zijn IPTV abonnement is alvast heel content, ik denk dat hij €10 per maand betaalt.
Het is wel opmerkelijk dat het legale aanbod qua dienstverlening slechter werkt:
- DVD's die beginnen met allerlei troep, ipv meteen met de echte film - zoals je die krijgt bij een download
- klantendienst van TVV die mensen liever kwijt dan rijk is, klantendienst van de IPTV dienst werkt - naar verluidt - prima (installatie on-site inbegrepen)
De collega met zijn IPTV abonnement is alvast heel content, ik denk dat hij €10 per maand betaalt.
Het is wel opmerkelijk dat het legale aanbod qua dienstverlening slechter werkt:
- DVD's die beginnen met allerlei troep, ipv meteen met de echte film - zoals je die krijgt bij een download
- klantendienst van TVV die mensen liever kwijt dan rijk is, klantendienst van de IPTV dienst werkt - naar verluidt - prima (installatie on-site inbegrepen)
-
- Elite Poster
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer
Dus uw collega runt zijn eigen merk? Ge moogt mij via PM altijd zijn details geven. Kwestie dat ik jouw promopraatje dolgraag bevestigd zie.heist_175 schreef: (installatie on-site inbegrepen)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1264
- Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
- Locatie: Attenhoven (Landen)
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Maar je loopt wel het risico dat je tv / laptop in brand vliegtheist_175 schreef: - DVD's die beginnen met allerlei troep, ipv meteen met de echte film - zoals je die krijgt bij een download
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Nee, hij koopt een "abonnement" aan €10 per maand. Iemand uit zijn buurt (hij is zelf van Moeskroen) doet die on-site support. Tijdje terug was er een belangrijke stream (UK of IT voetbal ofzoiets) uit - dat gebeurt al eens met illegale streams - en kreeg ie korting de maand nadien. Proximus volume per maand: 850-950Gb.9livesuni schreef:Dus uw collega runt zijn eigen merk? Ge moogt mij via PM altijd zijn details geven. Kwestie dat ik jouw promopraatje dolgraag bevestigd zie.heist_175 schreef: (installatie on-site inbegrepen)
De TVV-app nu al een aantal dagen getest. De activatie verliep niet van een leien dakje, maar bon het is gelukt.
Ik gebruik de app omwille van het voetbal van Eleven. €14,95/maand tegenover € 16,99/maand bij Proximus. De besparing is minimaal, maar ik krijg er wel een volwaardig tv-aanbod bovenop. Persoonlijk vind ik de app van TV Vlaanderen gebruiksvriendelijker dan Pickx van Proximus. Als er nu ook nog een opnamefunctie bijkomt dan kan het pas echt een alternatief zijn voor de duurde providers. De weg is nog lang, maar de eerste horde is genomen.
Ik gebruik de app omwille van het voetbal van Eleven. €14,95/maand tegenover € 16,99/maand bij Proximus. De besparing is minimaal, maar ik krijg er wel een volwaardig tv-aanbod bovenop. Persoonlijk vind ik de app van TV Vlaanderen gebruiksvriendelijker dan Pickx van Proximus. Als er nu ook nog een opnamefunctie bijkomt dan kan het pas echt een alternatief zijn voor de duurde providers. De weg is nog lang, maar de eerste horde is genomen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1061
- Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Bij proximus zit de CL erbij.bjornvw schreef:De TVV-app nu al een aantal dagen getest. De activatie verliep niet van een leien dakje, maar bon het is gelukt.
Ik gebruik de app omwille van het voetbal van Eleven. €14,95/maand tegenover € 16,99/maand bij Proximus. De besparing is minimaal, maar ik krijg er wel een volwaardig tv-aanbod bovenop. Persoonlijk vind ik de app van TV Vlaanderen gebruiksvriendelijker dan Pickx van Proximus. Als er nu ook nog een opnamefunctie bijkomt dan kan het pas echt een alternatief zijn voor de duurde providers. De weg is nog lang, maar de eerste horde is genomen.
En bij bv telenet het engels voetbal.
Gewoon even ter info.
UPDATE: Ik heb mijn geld mooitjes terug gestort gekregen, ze zijn bij mij correct geweest, wel ong 2 maand geduld moeten hebben.
-
- Premium Member
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 40 keer
Het is me niet duidelijk of je voor hun "TV via internet" product nog een ander TV Vlaanderen product moet afnemen, bv. TV via satelliet.
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... -tv-light/
Weet iemand hier meer over?
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... -tv-light/
Weet iemand hier meer over?
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Ik heb eens via de chat aan TV-Vlaanderen gevraagd wanneer we kunnen opnemen in de cloud via de app.bjornvw schreef:De TVV-app nu al een aantal dagen getest. De activatie verliep niet van een leien dakje, maar bon het is gelukt.
Ik gebruik de app omwille van het voetbal van Eleven. €14,95/maand tegenover € 16,99/maand bij Proximus. De besparing is minimaal, maar ik krijg er wel een volwaardig tv-aanbod bovenop. Persoonlijk vind ik de app van TV Vlaanderen gebruiksvriendelijker dan Pickx van Proximus. Als er nu ook nog een opnamefunctie bijkomt dan kan het pas echt een alternatief zijn voor de duurde providers. De weg is nog lang, maar de eerste horde is genomen.
Het antwoord was dat ze het nog niet wisten maar dat de technische afdeling eraan werkt.
Ze zijn er dus toch mee bezig.
Eigenlijk is het erg jammer dat ze dit in Nederland wel direct kunnen en dat dit in België weer op de lange baan wordt geschoven.
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10 apr 2021, 22:02
Heeft er iemand hier een stabiele streaming setup via Eleven? Ideaal via een abonnement exclusief bij Eleven vanaf hun site/apps? Exclusief eleven zonder tvv om de premier league ook te kunnen zien via het abonnement van 19.99. De streamkwaliteit van eleven laat volgens ons de teveel de wensen over.
Momenteel hebben we nog Telenet(Whoppa tv+int+tel) met play sports. Via de yelo webapp op een laptop verbonden met HDMI naar de tv over ethernet, zijn we heel tevreden over de kwaliteit mits enkele tweaks. Met de refresh rate in te stellen op 50 hz i.p.v. 60 hebben we geen probleem met lagging/ghosting en evenaart het de kwaliteit van de decoder. Dus het is mogelijk.
We hebben toevallig ook toegang tot eleven, maar wat we ook proberen, de ghosting is te groot naar ons gevoel. De bitrate van eleven en yelo is allebei 10 Mbps dus daar ligt het probleem niet volgens mij.
Debugging methodes zijn welkom. Windows tools, browser settings, tv settings, etc
De tv is fullhd van Samsung > UE40D6510
Recentelijk zijn we aan het kijken of streamen over het internet rijp is om de decoder te vervangen ,en we de greep van Telenet wat kunnen verminderen. Als we tv(tvv) en de vaste lijn(ovh) overzetten en we play sports moeten blijven gebruiken zonder de combo korting en zonder eleven, dan blijft de prijs ongeveer het zelfde op 5/10 euro na. Ja dan is het me ook niet de moeite waard
Momenteel hebben we nog Telenet(Whoppa tv+int+tel) met play sports. Via de yelo webapp op een laptop verbonden met HDMI naar de tv over ethernet, zijn we heel tevreden over de kwaliteit mits enkele tweaks. Met de refresh rate in te stellen op 50 hz i.p.v. 60 hebben we geen probleem met lagging/ghosting en evenaart het de kwaliteit van de decoder. Dus het is mogelijk.
We hebben toevallig ook toegang tot eleven, maar wat we ook proberen, de ghosting is te groot naar ons gevoel. De bitrate van eleven en yelo is allebei 10 Mbps dus daar ligt het probleem niet volgens mij.
Debugging methodes zijn welkom. Windows tools, browser settings, tv settings, etc
De tv is fullhd van Samsung > UE40D6510
Recentelijk zijn we aan het kijken of streamen over het internet rijp is om de decoder te vervangen ,en we de greep van Telenet wat kunnen verminderen. Als we tv(tvv) en de vaste lijn(ovh) overzetten en we play sports moeten blijven gebruiken zonder de combo korting en zonder eleven, dan blijft de prijs ongeveer het zelfde op 5/10 euro na. Ja dan is het me ook niet de moeite waard
-
- Elite Poster
- Berichten: 882
- Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
- Locatie: Rotselaar
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Sinds gisteren willen de tv streams niet meer opstarten op de Nvidia Shield.
App op smartphone werkt wel, de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.
Iemand nog tips?
App op smartphone werkt wel, de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.
Iemand nog tips?
Everything that has a beginning has an end.
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10 apr 2021, 22:02
Heb geen tvv, maar heb je al eens de Kodi plug-in geprobeerd?Jelly schreef:Sinds gisteren willen de tv streams niet meer opstarten op de Nvidia Shield.
App op smartphone werkt wel, de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.
Iemand nog tips?
https://github.com/add-ons/plugin.video.tvvlaanderen
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10 apr 2021, 22:02
Heb eens yelo en eleven onder de loep genomen. De 110 milliseconde die eleven nodig heeft om een chunk te verwerken, kan wel verklaren waarom het beeld niet vloeiend is. Telenet en theoplayer hebben hun zaken wel duidelijk meer op orde. Kleinere chunks van 1mb ipv 4. Kortere en efficiëntere tasks bij het verwerken van de chunk na het downloaden.lifeoverflow schreef:Heeft er iemand hier een stabiele streaming setup via Eleven? Ideaal via een abonnement exclusief bij Eleven vanaf hun site/apps? Exclusief eleven zonder tvv om de premier league ook te kunnen zien via het abonnement van 19.99. De streamkwaliteit van eleven laat volgens ons de teveel de wensen over.
Momenteel hebben we nog Telenet(Whoppa tv+int+tel) met play sports. Via de yelo webapp op een laptop verbonden met HDMI naar de tv over ethernet, zijn we heel tevreden over de kwaliteit mits enkele tweaks. Met de refresh rate in te stellen op 50 hz i.p.v. 60 hebben we geen probleem met lagging/ghosting en evenaart het de kwaliteit van de decoder. Dus het is mogelijk.
We hebben toevallig ook toegang tot eleven, maar wat we ook proberen, de ghosting is te groot naar ons gevoel. De bitrate van eleven en yelo is allebei 10 Mbps dus daar ligt het probleem niet volgens mij.
Debugging methodes zijn welkom. Windows tools, browser settings, tv settings, etc
De tv is fullhd van Samsung > UE40D6510
Recentelijk zijn we aan het kijken of streamen over het internet rijp is om de decoder te vervangen ,en we de greep van Telenet wat kunnen verminderen. Als we tv(tvv) en de vaste lijn(ovh) overzetten en we play sports moeten blijven gebruiken zonder de combo korting en zonder eleven, dan blijft de prijs ongeveer het zelfde op 5/10 euro na. Ja dan is het me ook niet de moeite waard