Dag iedereen,
heb hier nog twee harde schijven liggen (500 GiB & 1000 TiB) die ik nergens verkocht of zelfs maar gratis kwijtraak. Dus heb ik maar besloten ze te houden voor extra opslagruimte, tot nader order.
Wel wou ik dat graag op een ordentelijke wijze doen, en aldus ben ik op zoek naar een montagebeugel (cage) voor die twee harde schijven.
In een ideale wereld is 't van 't zelfde merk als mijn case (Cooler Master MasterCase 5) (dus dit bv.), maar mits correcte afmetingen zou een generiek merk ook volstaan.
Ik heb me suf gezocht op verschillende sites, zonder succes. Heeft iemand van jullie zo'n ding op overschot liggen? Prijs otk.
mvg
Mortov Molotov
Montagebeugel voor twee 3.5" HDD's
- Mortov Molotov
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 17 keer
Van vele Nederlandstalige forumgangers wort de spellingchecker niet vaak bijgewerkd, waardoor de correctie van DT-fouten niet langer word ondersteunt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Ik heb waarschijnlijk wel nog enkele interne drive bays maar voor behuizing waar ze niet in thuishoren is dat over het algemeen niet de properste oplossing. (ook mogelijk dat ze bij vorige opruiming bij ijzer beland zijn, indien toch interesse kan ik wel eens gaan graven).
Denk dat je meer aan het zoeken bent naar frames zoals dit?
https://www.megekko.nl/product/2038/938 ... gbehuizing
(deze lijkt me op eerste zicht wel duur, alternatieven zonder trays pak goedkoper)
Denk dat je meer aan het zoeken bent naar frames zoals dit?
https://www.megekko.nl/product/2038/938 ... gbehuizing
(deze lijkt me op eerste zicht wel duur, alternatieven zonder trays pak goedkoper)
- Mortov Molotov
- Pro Member
Hallo,
als je ze zou vinden, zou dat handig zijn; maar inderdaad, dan zouden we eens moeten kijken of de afmetingen compatibel zijn, vooraleer ik die kom ophalen.
Dat van Megekko zal te breed zijn, zie ik.
als je ze zou vinden, zou dat handig zijn; maar inderdaad, dan zouden we eens moeten kijken of de afmetingen compatibel zijn, vooraleer ik die kom ophalen.
Dat van Megekko zal te breed zijn, zie ik.
Van vele Nederlandstalige forumgangers wort de spellingchecker niet vaak bijgewerkd, waardoor de correctie van DT-fouten niet langer word ondersteunt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Te breed: 5 1/4 slots zijn blijkbaar aan het uitsterven, is al lastig om case met eentje voor dvd te vindenMortov Molotov schreef: afmetingen
heb er zelfs nog 2 (dacht ook eentje voor 4 disks maar die is dus weg):
Hoogte: 7cm (voorzien voor 2 "echte" disks met ruimte voor lucht)
breedte: iets meer dan 3.5"
lengte: +- 13.5cm (niet vergeten dat er ook nog kabels achter moeten
In originele case (dacht lian-li) worden die gewoon ingeschoven, om ze proper vast te monteren ga je dus waarschijnlijk gaten moeten maken.
- Mortov Molotov
- Pro Member
Thx, ik meet eea. eens uit, en laat je asap iets weten