Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

selder schreef:Synology Drive (de Windows client app) al eens bekeken voor backups?
Ja, maar ik ben niet zo gek op het feit dat de Shared Folders waar je Drive op inschakelt ook ineens volledig geïndexed worden. Vroeger had ik gewoon één grote share waarop Drive stond en m'n NAS stond de godganse dag te rammelen voor die indexing en werd merkbaar trager om dat rond te krijgen. Nu gesplitst naar aparte shared folder voor Drive en het is veel beter. Ik sync daarmee m'n documenten en da's allemaal wel oke.
Maar als ik dan m'n hele OS ga backuppen naar zo'n geïndexte shared folder, ga ik wellicht opnieuw daar terecht komen gezien de vele kleine file changes?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Die indexing zet je dan toch gewoon uit ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Gaat niet als je Synology Drive op die shared folder activeert (wat je nodig hebt om die Synology Drive backup client te gebruiken).
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Een Fanvil X4 deskphone, naar aanleiding van dit probleem:
FlashBlue schreef:
Nu alleen nog een deftige oplossing voor het voip verhaal vinden (de fritzbox deed ook mijn callcentric voip voor mijn dect). Du even kijken voor oftewel een cheape wifi/wired desk-voip-phone, of een cheape voip-dect-base.... (tips? :p ))
Na even na te denken besloten dat ik die dect eigenlijk zelden "weg van desk" gebruik, en ik geen zin had in een extra voip-dect gateway of de oude fritz daarvoor herbruiken, maar op gegaan zoek naar een voip deskphone die geen arm en been kost en toch een basic feature set heeft.
Resultaat was dus een Fanvil X4

De non-G versie, want echt geen gigabit nodig voor een voip phone. Andere contenders waren de Yealink T4x series of de Grandstream 16xx / 17xx series. Maar die vielen duurder uit en niet noodzakelijk beter. dus...

Geen top of the line ding, maar good enough als deskphone.

Afbeelding
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

butskristof schreef: Ja, maar ik ben niet zo gek op het feit dat de Shared Folders waar je Drive op inschakelt ook ineens volledig geïndexed worden. Vroeger had ik gewoon één grote share waarop Drive stond en m'n NAS stond de godganse dag te rammelen voor die indexing en werd merkbaar trager om dat rond te krijgen. Nu gesplitst naar aparte shared folder voor Drive en het is veel beter. Ik sync daarmee m'n documenten en da's allemaal wel oke.
Maar als ik dan m'n hele OS ga backuppen naar zo'n geïndexte shared folder, ga ik wellicht opnieuw daar terecht komen gezien de vele kleine file changes?
Om mijn muziek library + Traktor bestanden over 3 toestellen te syncen ben ik ook van Drive afgestapt.
Op zich ging het syncen wel goed, enige nadeel was de de database / history of hoe men het ook noemt. Met versioning etc uitgeschakeld nam enkel die db 1 TB in beslag, de library die synct niet inbegrepen. En de enige manier om die te wissen is Drive verwijderen.


On topic: 'oud speelgoed' gekocht

1. Een MacBook Pro van 2011 met falende videokaart, het scherm met betere resolutie overgezet naar de mid 2012. (nu 1680x1050 ipv 1440 x 900)

2. Een Nvidia Quadro K4100m is onderweg om eerstdaags de iMac 27" 2011 te upgrade. Eens geïnstalleerd kan men vlotjes Mojave/Catalina draaien. BigSur nog te testen.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

butskristof schreef: Windows Hello: tof, duurt wel lang ik vergelijking met Face ID op m'n iPhone/iPad.
Hier voor telepsycholoog ook toch maar eens camera aan gehangen. Is me intussen opgevallen dat die mijn ochtendkop en pre-koffie mood nooit herkend :lol: Weet niet of dat aan mij of de camera/windows ligt :wink:
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Voor Windows Hello heb je wel al een uit de kluiten gewassen webcam nodig, met een Logitech Brio 4K werkt dat hier altijd en overal...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

selder schreef:Voor Windows Hello heb je wel al een uit de kluiten gewassen webcam nodig, met een Logitech Brio 4K werkt dat hier altijd en overal...
Is Brio 4k, zal dus gewoon zijn dat ik er 's ochtends echt niet uit zie...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Vandaag wat oude XBox Live Gold kaartjes verzilverd om Game Pass Ultimate te scoren, en gelijk mijn eerste 'game' gedraaid.

Afbeelding
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

nu nog chemtrails :)
hopen dat ze de kaartjes ook voor andere spellen gaan gebruiken, kan je top-gear achtige challenges gaan maken :lol:
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

De kaarten van Bing waren wel verouderd zeiden ze in de review van Tweakers.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ja, zie je ook zelf ook als je naar Bing gaat ipv Google Maps. Google Maps is ook veel gedetailleerder qua sat images. En die hebben ook nog eens Streetview. Als je bedenkt wat er mogelijk zou zijn als je de tech van FS2020 zou combineren met de data van Google. Maar ik klaag niet. Gisteren vluchtje naar Brugge gedaan en dan zien of ik naar 'huis' kon vliegen. Vrij snel herkende ik de hoofdweg richting ons dorp en kon die heel mooi volgen en kon ook enkele grote zaken hier goed herkennen. Ok, huizen zelf staan wel op de juiste plaats maar zien er heel anders uit, maar het is geen world sim maar een flight sim, en elk dorp, bebouwing of straat kunnen herkennen is toch wel fantastisch om mee te maken.

Moet er wel bijvertellen dat mijn vorige FS ervaringen nog van Flight Sim 2004 (aka FS9) dateren en dat op een computer zonder discrete GPU, dus ja, uiteraard enorm verschil.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Onder het motto "nooit genoeg Noctua fans" een tophat toegevoegd met 2x Noctua NF-A12x15 als exhaust (onderaan 2x NF-A12x25 ook exhaust).
Resultaat: idle 31°C en stresses (CB, Prime) 70°C, tijdens het gamen niet hoger dan 60°C.
IMG_3961.jpeg
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Welke CPU cooler is dat ?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G.png
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik heb een 6,53 inch scherm en die samsung een 6,9 en ik vind dat toch echt zo groot of het lijkt zo :lol:
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Abusimbal schreef:Welke CPU cooler is dat ?
Noctua NH-L12 Ghost Edition: https://noctua.at/en/nh-l12-ghost-s1-edition - de oude L12 teruggebracht en compatible gemaakt met de Ghost case...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Na een was stabiliteit issues heb ik besloten om mijn pa zijn 10-jaar oude pc die ik had omgevormd tot server een milde upgrade te geven.
Deze ochtend stak er nog een AMD Phenom XII Black in met bijhorend moederbord en 8GB ram.

Na een uitstapje richting Alternate heb ik de 3 core componenten geupgradet naar:
  • AMD Ryzen 5 3600
    Gigabyte B550M DS3H
    Corsair 32 GB DDR4-3200 Kit
Hetgeen blijft steken zijn de PSU, discrete graka (want ... server), harde schijven.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
crackjack
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 okt 2015, 07:41
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 24 keer

butskristof schreef: Probleem met die ingebouwde backup in Windows was voor mij dat je geen aparte credentials kan opgeven voor de netwerk share. Indien je die al mapt in Explorer, moét je dezelfde credentials gebruiken. Mijn backup volumes zijn echter ingesteld met een aparte user en enkel die heeft read-write access, en dat wil ik zo houden.
Dat probleem ken ik. Een mogelijke oplossing: als je de netwerk share via het IP-adres benaderd kan je een andere user gebruiken
bvb \\nas met user "user" en \\192.168.1.111 met user "backup", terwijl nas == 192.168.1.111
of je kan een alternatieve naam voor je nas in \etc\hosts steken: 192.168.111 darealnas :-D
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Goeie tip, thanks!
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

crackjack schreef:
butskristof schreef: Probleem met die ingebouwde backup in Windows was voor mij dat je geen aparte credentials kan opgeven voor de netwerk share. Indien je die al mapt in Explorer, moét je dezelfde credentials gebruiken. Mijn backup volumes zijn echter ingesteld met een aparte user en enkel die heeft read-write access, en dat wil ik zo houden.
Dat probleem ken ik. Een mogelijke oplossing: als je de netwerk share via het IP-adres benaderd kan je een andere user gebruiken
bvb \\nas met user "user" en \\192.168.1.111 met user "backup", terwijl nas == 192.168.1.111
of je kan een alternatieve naam voor je nas in \etc\hosts steken: 192.168.111 darealnas :-D
Dat werkt enkel met non-Windows systemen die nog SMB 1 en 2 ondersteunen. In latere versies zit 'strict name checking' in ...
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Picobel
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mei 2016, 20:36
Bedankt: 3 keer

Mijn nieuwe PC setup

PC Configuratie
10th Gen Intel Core i9 10900KF (10-Core, 20MB Cache, 3.7GHz to 5.3GHz w/Thermal Velocity Boost)
1TB M.2 PCIe NVMe SSD (Boot) + 2TB 7200RPM SATA 6Gb/s (Storage)
32GB Dual Channel HyperX(FM) FURY DDR4 XMP at 3200MHz
NVIDIA GeForce RTX2080 SUPER 8GB GDDR6 (OC Ready)
Killer(TM) Wi-Fi 6 AX1650 (2x2) 802.11ax Wireless and Bluetooth 5.1

Scherm
samsung odyssey g9
PC setup_2.jpg
Gebruikersavatar
sandbert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 16 feb 2020, 21:10
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 27 keer

Whaw!

Ik vecht er wel tegen, maar na het lezen van deze post heb ik toch enigszins last van een ietwat hinderd jaloers kwijlend gevoel :-D

Veel plezier ermee hoor!
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Een laminaatvloer voor op zolder. Alle projecten in huis zijn wat stil gevallen met corona, de fut is er inmiddels volledig uit. Dus ik wil me op die manier wat forceren er terug wat werk in te steken. + een 3x3 goedkope partytent uit de Brico om men zaagmachine onder te plaatsen als het regent.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 55 keer

Sasuke schreef: Dat werkt enkel met non-Windows systemen die nog SMB 1 en 2 ondersteunen. In latere versies zit 'strict name checking' in ...
En SMB1 is sterk af te raden:
https://aka.ms/StopUsingSMB1
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

MClaeys schreef:Een laminaatvloer voor op zolder. Alle projecten in huis zijn wat stil gevallen met corona, de fut is er inmiddels volledig uit. Dus ik wil me op die manier wat forceren er terug wat werk in te steken. + een 3x3 goedkope partytent uit de Brico om men zaagmachine onder te plaatsen als het regent.
Als je klaar bent mag je hier aan de zolder beginnen :) De moed was er hier een beetje uit toen ik de buren kon zien door de gaten in de muur :lol: Zal toch eens stillaan moeten beginnen, denk dat isoleren veel verschil gaat maken...
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Polestar 2 Moon met performance pack :)
Annotation 2020-08-27 192317.jpg
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

iamborg schreef:Polestar 2 Moon met performance pack
Besteld, of al geleverd?
-kwijl-
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Woensdag 2 september staat die voor m'n deur te blinken.

Wel heel wat problemen met de communicatie met Polestar, wagen staat al 2 weken bij dealer, maar Polestar moest 'iets' activeren zodat die kon ingeschreven worden in Belgie (is een lease wagen).
Toeval wil: de CEO van Polestar woont hier letterlijk om de hoek (Werchter) en is bovendien klant bij mij. Heb haar gisteren aangesproken over de problemen en zij heeft er dan voor gezorgd dat vanuit Zweden alles werd in gang gezet om eindelijk de kentekens te kunnen aanvragen.

Het regent klachten op alle fora en facebookgroepen over de gebrekkige en vaak tegenstrijdige communicatie. Zo kreeg ik vorige week telefoon van hun Call Center om levering deze week te bevestigen, om enkele dagen later een mail te krijgen met levering eind oktober, daar waar ik van de volvo dealer waar ik 'm ga ophalen al wist dat hij klaar stond.

P.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Peak Design Clutch en Peak Design Slide camera straps voor aan de D7500.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Een iPhone 11 Pro. Wou niet wachten op de 12 want die ziet er minder interessant uit en de 11 Pro zou niet meer te koop zijn.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Hier ook een nieuw belijzer, een Google Pixel 4a.

20 Aug besteld bij amazon, was niet op voorraad, was voorspeld voor levering tussen 11 en 25 september. Maar dan toch de 26e verzonden, en vanmorgen netjes geleverd door DHL.

Kan bpost nog iets van leren. :lol:
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

iamborg schreef:Woensdag 2 september staat die voor m'n deur te blinken.

Wel heel wat problemen met de communicatie met Polestar, wagen staat al 2 weken bij dealer, maar Polestar moest 'iets' activeren zodat die kon ingeschreven worden in Belgie (is een lease wagen).
Toeval wil: de CEO van Polestar woont hier letterlijk om de hoek (Werchter) en is bovendien klant bij mij. Heb haar gisteren aangesproken over de problemen en zij heeft er dan voor gezorgd dat vanuit Zweden alles werd in gang gezet om eindelijk de kentekens te kunnen aanvragen.

Het regent klachten op alle fora en facebookgroepen over de gebrekkige en vaak tegenstrijdige communicatie. Zo kreeg ik vorige week telefoon van hun Call Center om levering deze week te bevestigen, om enkele dagen later een mail te krijgen met levering eind oktober, daar waar ik van de volvo dealer waar ik 'm ga ophalen al wist dat hij klaar stond.

P.
Cool, heb er gisteren toevallig een paar zien staan bij de Volvo dealer op de Boomsesteenweg. Ze zien er wel goed uit. Doen ze eigenlijk testritten?
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

powaq schreef:Cool, heb er gisteren toevallig een paar zien staan bij de Volvo dealer op de Boomsesteenweg. Ze zien er wel goed uit. Doen ze eigenlijk testritten?
Ja hoor. Op Polestar.com kan je je inschrijven voor een testrit in een van de polestar spaces.

https://www.polestar.com/nl-be/polestar-2/

P.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

In het weekend in Aalst bij de fietsenwinkel geweest.
Voor mij de eerste keer spd klikpedalen en schoenen voor de MTB.
Voor mijn vrouw een nieuwe MTB, Merida big nine - XT edition.
maaltijdcheques opgebruikt van de voorbije 2 jaar :-)
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

sky schreef: maaltijdcheques opgebruikt van de voorbije 2 jaar :-)
Veel Leffe's gedronken bij het uitproberen :lol:
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

tien schreef:
sky schreef: maaltijdcheques opgebruikt van de voorbije 2 jaar :-)
Veel Leffe's gedronken bij het uitproberen :lol:
:oops: :beerchug:

Moest natuurlijk ecocheques zijn :lol:
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb zoiets van Jupio en daar kan je de charging plate voor beide kanten individueel wisselen. Zo kan ik simultaan Canon LP-E6 en BP-808 mee laden bijvoorbeeld.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”