Hi
Vorige week maandag iets besteld via fb bij een particulier in ranst.
De verzender heeft het terug gekregen op woensdag omdat huisnr erniet op stond.
Hij is naar de post geweest en daar betaald en kleefsticker gekregen en ingevuld. Dus geen track en trace.
Verzender is er ook niet met gediend. Heeft zelf klacht ingediend. Heb zelf ook via fb en twitter contact met de post.
Daar kreeg ik zelf te horen dat bij gebruik van de zelfde omslag en deze terug gebruiken dit ook problemen kan geven.
Eens horen wat ik krijg op mijn laatste post op fb en twitter heb daar de naam van de verzender en de plaats waar het is afgeven door gegeven.
probleem met zending bpost
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Dit word in de volksmond ook soms wel "truuken van de foor" genoemd ... kerel heeft het waarschijnlijk nog niet verzonden of licht je gewoon op ...glda19 schreef:Hi
Vorige week maandag iets besteld via fb bij een particulier in ranst.
De verzender heeft het terug gekregen op woensdag omdat huisnr erniet op stond.
Hij is naar de post geweest en daar betaald en kleefsticker gekregen en ingevuld. Dus geen track en trace.
Verzender is er ook niet met gediend. Heeft zelf klacht ingediend. Heb zelf ook via fb en twitter contact met de post.
Daar kreeg ik zelf te horen dat bij gebruik van de zelfde omslag en deze terug gebruiken dit ook problemen kan geven.
Eens horen wat ik krijg op mijn laatste post op fb en twitter heb daar de naam van de verzender en de plaats waar het is afgeven door gegeven.