Iemand die mij kan uitleggen waarom ik Windows 10 niet NORMAAL kan opstarten ?
waarom is dit 'Selectief' opstarten.
Als je 'Normaal' opstarten kiest 'crasht windows 10

Neen dus je kunt NIETS meer zelfs niet in dos om een en ander te bekijken...............ik vind dat Microsoft veel laat gebeuren waar je NIETS meer aan kunt aanpassen/wijzigenselder schreef:Met alleen die informatie niet nee.
Laat 'm nog eens crashen & noteer welk exact tijdstip hij crashte, en kijk nadien in de event viewer of er een melding staat.
Als het een bluescreen is, de code daarvan opzoeken om zo hopelijk iets wijzer te worden.
Sri he denk je nu echt dat ik niet geprobeerd heb in safe mode op te starten. Het enigste dan ik kon was naar UEFI bios gaan , uitzetten of terug opstarten (dan bleef ik steeds in hetzelfde blauw scherm terug komen)Sasuke schreef:Men vraagt hierboven om te laten crashen, daarna herstart in je safe mode, pas je de msconfig terug een en kijk je in de event viewer of er iets mis is gelopen
Of lukt zelfs dat niet ? Langs de andere kant, wat is er allemaal uitgeschakeld dan in de niet normale boot ?
PS: Microsoft maakt echt niet automatisch 1 partitie van 2 hoor
Sasuke schreef:Dit is meer een topic in het 'mijn frustratie van de dag' denk ik zo ... Windows doet dat NIET automatisch. Dat dat gebeurd is sluit ik niet uit, maar dat zal dan toch eerder aan een verkeerde manipulatie liggen dan iets anders.
Wat kom je nu eigenlijk zeuren ? "Help, ik heb iets geklikt en nu is mijn Windows kapot en het is allemaal de schuld van Microsoft" ??? ...