Proximus Afspraak rampzalig.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

1 augustus besliste ik om over te schakelen naar proximus, ik zeg mee dienen V7 decoder enzo ik ga het nog eens een kans geven.
Maar we zijn zo goed als 2 volle weken verder en een mens kan nog steeds geen afspraak maken en hun uitleg is ; Je aanvraag is momenteel in behandeling bij achterliggende technische diensten omdat ons systeem aangeeft dat er geen infrastructuur is op jouw adres.
En ze hebben een ticket gestuurd zeggen ze. Was een 4 tal dagen later ivm ticket die ze zouden aangemaakt hebben. Je vraagt je dan af wat als je helemaal niks laat weten e lol.

Ik zeg ik zal nog heel effe wachten maar we zijn een week verder en nog steeds noppes.
En je kan je wel wat kwaad maken maar dat haalt toch niks uit en ze hebben blijkbaar geen zin bij proximus om nieuwe klant te verwelkomen.

Nog nooit meegemaakt zoiets. Ano 2020 en dan denk je alles zal vlot gaan maar neen hoor, het is gewoon achteruit gaan inplaats van vooruit.
Gebruikersavatar
TheCeet
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 50 keer

Klopt, gelijkaardig verhaal gehoord van maat van mij.
Woont in appartement van 6, Proximus ligt er nog niet, ze moeten paar meter extra kabel voorzien om appartementsgebouw aan te sluiten. Proximus antwoord met "het is niet interessant om deze werken uit te voeren".
Appartement bevind zich trouwens niet in het hol van pluto maar in gewone dik bebouwde straat.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
ISP: Afbeelding Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

TheCeet schreef:Klopt, gelijkaardig verhaal gehoord van maat van mij.
Woont in appartement van 6, Proximus ligt er nog niet, ze moeten paar meter extra kabel voorzien om appartementsgebouw aan te sluiten. Proximus antwoord met "het is niet interessant om deze werken uit te voeren".
Appartement bevind zich trouwens niet in het hol van pluto maar in gewone dik bebouwde straat.
Appt hier staat er al 6 jaren + ze zijn hier al geweest dikke 2 jaar geleden om tv/internet te installeren. En dan krijg je te horen geen infrastructuur???
En ik lees ook de reacties op fb en elders van anderen, schreef ene nog geen 2 tal dagen geleden op dat dienen al 3 maand zat te wachten = wat steken die daar dan uit?

Een simpele afspraak maken kunnen ze daar nog niet eens. :bang: :bang: :bang: :roll: :evil:

En nu weet ik niet goed wat doen natuurlijk, zet ik het stop, wacht ik toch nog effen dan ppfff, je weet dus totaal niet of die wel gaan reageren.

Mss toch orange nemen dan, zit nieveel anders op.

Voila, stopgezet se.

Update; gisteravond orange online ingevoerd, 9 uur vanochtend belden ze al, 27 augustus komen ze installeren, das service se.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”