Buster schreef:Nederlanders patsen graag met kwantiteit, Belgen met kwaliteit.
Kwaliteit .. zeg da tegen die hoop mensen die nog nie eens meer dan 1.1mbit kunnen krijgen op hun belgacom lijntje. Belgische kwaliteit huh
volledig eens .. met buster
de kwaliteit is toch maar 30% van wat het zou moeten zijn als je het mij vraagt kijk eens om u heen .. dat gezever met kleed u uit wat blijkt u uit te kleden en waar je nog geen eens deftig internet voor in de plaats krijgt.. 1mbit lijnen vanwege afstand (in een klein land als belgie onvoorstelbaar), nieuwe connecties die 5 keer vereisen van terug te bellen omdat het niet van de eerste keer goed gegaan is.. enz.. als je dat allemaal kwaliteit noemd
wij zijn hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél ver van iets of wat kwaliteit
als je kwaliteit krijgt heb je een minimum transfer rate die we in belgie nog geen eens hebben als ze u dus een 56k over dsl zouden leveren dan zou het ook goed voor hun zijn ! doe eens normaal
Phuncz schreef:Ok ik zal het anders stellen: hoeveel procent denk je dat Userbase beslaat van alle internetabo's in België ? Je mag 4 decimalen na de komma.
Voor die 100 of zelfs 1000 hoogverbruikers gaat geen bedrijf de keuze maken om een dienst aan te bieden die toch misbruikt zal worden. Want iemand die bewust voor FUP kiest, zal geen 20 of 30 of zelfs 50GB downloaden. Zelfs als ze nog 80€ vroegen voor 1 abo, dan kunnen ze beter twee abo's van 40€ verkopen die gemiddeld 5 tot 10GB per maand elk verbruiken. In tegenstelling tot die ene die makkelijk 100 tot 300GB per maand kan trekken en waar niets extra's voor aangerekend mag worden wegens FUP.
ik dacht nog altijd dat men vrij was van de keuze om een misdaad te begaan of niet.. maarja.. vind het nogal een flauw excuus iets niet te doen omdat er misschien iemand misbruik van maakt.
100 a 1000 geloof mij denk je dat hier op userbase de enige zijn die er over denken? 90% van de internet gebruikers na een paar maand denkt er zo over eens ze door hebben hoe men ze bedrogen heeft met reclame illusies
laten we het zo stellen iedereen die ik ken denkt er zo over
in het begin komen ze met tja het zijn zoveel mp3's bla blah reclame, dan paar maand later pff dat is eigenlijk nisk en waarom kan dat niet sneller ..?? dan vragen ze of er geen achterdeurtjes zijn enz
en ik heb fup soms download ik 100 gig soms 50gig soms download ik amper iets en 2 abonnementen ..?? heb ooit gedacht van telenet als 2de provider te nemen maar heb het niet gedaan aangezien ze alles blokkeren onder 1024.. ik wil een serverke kunnen draaien.. ik geloof zelfs dat je geen 2 dsl lijnen kan nemen..
ik ben curieus bij welke provider werkte gij dat ge al die opmerkingen maakt