Telenet stop met Zoomit
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Net een brief gekregen. Ze stappen over op Doccle. Mij niet gezien: dan moet je de gegevens van de factuur zelf overzetten naar je bankapplicatie. Zoomit is toch veel gebruiksvriendelijker: alles staat klaar ingevuld.
Je kan ook kiezen voor email maar dat is niet beter.
Als je niet reageert sturen ze de facturen per briefpost. Ze doen maar !
Je kan ook kiezen voor email maar dat is niet beter.
Als je niet reageert sturen ze de facturen per briefpost. Ze doen maar !
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Doccle heeft toch een optie waarbij je de factuur gewoon kan betalen via hun platform?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Same here, ik begrijp de toegevoegde waarde van zaken zoals Zoomit of Doccle totaal niet.luukske schreef:Ik heb dat geprul met betalen via Zoomit nooit gesnapt. Domiciliering is toch veel gemakkelijker, ik snap niet dat daar zoveel tegenstanders van zijn.
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Het feit dat je iets meer controle hebt wat je aangetekend wordt?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Simpel: je word met je neus elke maand opnieuw op de feiten geduwd wat zaken zoal kosten. Verdoken prijsverhogingen heb je gezien, fouten zie je sneller,...luukske schreef:Ik heb dat geprul met betalen via Zoomit nooit gesnapt. Domiciliering is toch veel gemakkelijker, ik snap niet dat daar zoveel tegenstanders van zijn.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 18 jun 2020, 20:19
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
Is een typo denk ik, hij bedoelde wellicht "aangerekend". En moest je het niet weten, met domiciliëring teken je eigenlijk een blanco cheque. Die kunnen afschrijven van je rekening wat ze willen. Zeker bij diensten waar je met een variable kost zit afhankelijk van bv gebruik is dat bij mij een grote no-no.powaq schreef:Wat bedoel je daarmee?honda4life schreef:Het feit dat je iets meer controle hebt wat je aangetekend wordt?powaq schreef:Same here, ik begrijp de toegevoegde waarde van zaken zoals Zoomit of Doccle totaal niet.luukske schreef:Ik heb dat geprul met betalen via Zoomit nooit gesnapt. Domiciliering is toch veel gemakkelijker, ik snap niet dat daar zoveel tegenstanders van zijn.
Persoonlijk probeer ik ook zoveel mogelijk zelf de overschrijving te doen. Jij bepaalt zelf wanneer en hoeveel je betaalt. Gewoon 1x per week 10 minuutjes tijd daarvoor nemen is toch niet zoveel gevraagd? En zoals hierboven al aangehaald, jij blijft je bewust van wat je uitgeeft.
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik moet dal dat digitale geprul niet en domiciliëring al helemaal niet.luukske schreef:Ik heb dat geprul met betalen via Zoomit nooit gesnapt. Domiciliering is toch veel gemakkelijker, ik snap niet dat daar zoveel tegenstanders van zijn.
Het is mijn geld en ik bepaal wanneer dat weg gaat.
Dat werkt al 20 jaar probleemloos en dat zal zo blijven.
-
- Plus Member
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 10 mei 2020, 12:33
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 17 keer
Die blanco cheque is eigenlijk een non-argument. Als je de kosten gemaakt hebt en daar de factuur van krijgt, dan zul je die moeten betalen, domiciliering of niet.
Ik krijg overigens nog steeds de facturen via Doccle of e-mail binnen met domiciliering, dus ik weet perfect wat er van de rekening af gaat gaan. Dat is overigens het handige van een Zoomit of Doccle, zij bewaren de facturen voor je voor een langere tijd. Kan ik mijn mailbox af en toe leegmaken zonder dit kwijt te raken. En natuurlijk voor het herinneren van de naam van het bedrijf waar je werkt
Ik krijg overigens nog steeds de facturen via Doccle of e-mail binnen met domiciliering, dus ik weet perfect wat er van de rekening af gaat gaan. Dat is overigens het handige van een Zoomit of Doccle, zij bewaren de facturen voor je voor een langere tijd. Kan ik mijn mailbox af en toe leegmaken zonder dit kwijt te raken. En natuurlijk voor het herinneren van de naam van het bedrijf waar je werkt
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Berichten: 724
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Via zoomit is het 1 klik nadat ik het bedrag gecontroleerd heb. Bovendien kies ik wanneer ik wil betalen (ik betaal altijd direct bij het ontvangen van een factuur) ipv de tegenpartij via hun vervaldag.
Spijtig dat zoomit nooit doorgebroken is, ik ben absolute fan van dat platform.
Spijtig dat zoomit nooit doorgebroken is, ik ben absolute fan van dat platform.
-
- Elite Poster
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Yep ik vermoed het ook dat hij aangerekend bedoelde.DiffieHM schreef:Is een typo denk ik, hij bedoelde wellicht "aangerekend". En moest je het niet weten, met domiciliëring teken je eigenlijk een blanco cheque. Die kunnen afschrijven van je rekening wat ze willen. Zeker bij diensten waar je met een variable kost zit afhankelijk van bv gebruik is dat bij mij een grote no-no.powaq schreef:Wat bedoel je daarmee?honda4life schreef:Het feit dat je iets meer controle hebt wat je aangetekend wordt?powaq schreef: Same here, ik begrijp de toegevoegde waarde van zaken zoals Zoomit of Doccle totaal niet.
Persoonlijk probeer ik ook zoveel mogelijk zelf de overschrijving te doen. Jij bepaalt zelf wanneer en hoeveel je betaalt. Gewoon 1x per week 10 minuutjes tijd daarvoor nemen is toch niet zoveel gevraagd? En zoals hierboven al aangehaald, jij blijft je bewust van wat je uitgeeft.
In ieder geval gewoon manueel je facturen betalen is het beste, zo doe ik het altijd al. Vervaldatum + enkele dagen
Heb voor een paar zaken domiciliëring maar dat zijn gewoon altijd dezelfde bedragen. Heb nog nooit van m'n leven een issue daarmee gehad (je krijgt op voorhand toch de facturen moest er iets mis zijn..).
Het grootste probleem dat ik met dingen zoals Doccle heb is dat het weer een bedrijf is dat al die gegeven over jou bezit voor een, zeer beperkt, praktisch voordeel (centraliseren van je documenten, kan je makkelijk zelf doen).
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Doccle is zogezegd veiliger dan per email een pdf factuur sturen.
Hoe groot is de kans dat net die ene mail naar mij gehacked/onderschept wordt ? Heel klein.
Als dat zou gebeuren heeft de hacker 1 document van mij.
Hoeveel moeite gaat iemand doen om 1 document vzn mij te bemachtigen ? Weinig.
Doccle is een platform/server waar miljoenen documenten van miljoenen mensen op staan.
Hoeveel moeite wil een hacker daar voor doen ?
No doccle for me...
J.
Hoe groot is de kans dat net die ene mail naar mij gehacked/onderschept wordt ? Heel klein.
Als dat zou gebeuren heeft de hacker 1 document van mij.
Hoeveel moeite gaat iemand doen om 1 document vzn mij te bemachtigen ? Weinig.
Doccle is een platform/server waar miljoenen documenten van miljoenen mensen op staan.
Hoeveel moeite wil een hacker daar voor doen ?
No doccle for me...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Een domiciel die betaald is kan op eenvoudige vraag van klant aan zijn bank binnen de 6 weken gewoon terug gestort worden op rekening.DiffieHM schreef:Is een typo denk ik, hij bedoelde wellicht "aangerekend". En moest je het niet weten, met domiciliëring teken je eigenlijk een blanco cheque. Die kunnen afschrijven van je rekening wat ze willen. Zeker bij diensten waar je met een variable kost zit afhankelijk van bv gebruik is dat bij mij een grote no-no.powaq schreef:Wat bedoel je daarmee?honda4life schreef:Het feit dat je iets meer controle hebt wat je aangetekend wordt?powaq schreef: Same here, ik begrijp de toegevoegde waarde van zaken zoals Zoomit of Doccle totaal niet.
Persoonlijk probeer ik ook zoveel mogelijk zelf de overschrijving te doen. Jij bepaalt zelf wanneer en hoeveel je betaalt. Gewoon 1x per week 10 minuutjes tijd daarvoor nemen is toch niet zoveel gevraagd? En zoals hierboven al aangehaald, jij blijft je bewust van wat je uitgeeft.
Is minder dan 10 minuten per week tijd.
Vandaag vraag , morgen terug op rekening.
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Hier ga je er vanuit dat je het ook gezien hebt. Ik ken voldoende mensen die nooit ofte nimmer naar hun aanrekeningen kijken, onder het kom van 'de betaling gebeurd automatisch'...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3395
- Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 95 keer
Nooit geen blunder van zo.n bedrijf meegemaakt dat teveel vd rekening plukte en de miserie om da geld terug te krijgen?luukske schreef:Die blanco cheque is eigenlijk een non-argumentD
Ik wel en toen was het gedaan met domiciliëring.
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Ik ken ook voldoende mensen die hun factuur van Proximus of Telenet nog nooit gezien hebbendevilkin schreef:Hier ga je er vanuit dat je het ook gezien hebt. Ik ken voldoende mensen die nooit ofte nimmer naar hun aanrekeningen kijken, onder het kom van 'de betaling gebeurd automatisch'...
-
- Elite Poster
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Ok maar als je die moeite zelfs niet doet, sorry maar dan verdien je het. Dat is gewoon je geld als een slechte huisvader beheren.devilkin schreef:Hier ga je er vanuit dat je het ook gezien hebt. Ik ken voldoende mensen die nooit ofte nimmer naar hun aanrekeningen kijken, onder het kom van 'de betaling gebeurd automatisch'...
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Zijn er zoveel mensen die hun facturen niet bekijken?
Ik vind juist interessant om te zien hoevele minuten ik gebeld heb/smsen etc. De prijs is iedere maand hetzelfde als dat een ander bedrag is merk ik dat de dag van de factuur zelf nog op. Ben daar misschien wel erg extreem in maar ik betaal mijn facturen dan ook meestal direct en ga al panikeren bij een domiciliëring die niet op tijd op hun rekening staat en dat het dan toch nog in orde komt.
Ik vind juist interessant om te zien hoevele minuten ik gebeld heb/smsen etc. De prijs is iedere maand hetzelfde als dat een ander bedrag is merk ik dat de dag van de factuur zelf nog op. Ben daar misschien wel erg extreem in maar ik betaal mijn facturen dan ook meestal direct en ga al panikeren bij een domiciliëring die niet op tijd op hun rekening staat en dat het dan toch nog in orde komt.
-
- Premium Member
- Berichten: 654
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 18 keer
Toen ik in boekhoudkantoor werkte was het ongeveer 20% van de zelfstandigen die facturen van nutsvoorzieningen nooit bekeken, die kwamen bij ons toe in de enveloppe nog.boonpwnz schreef:Zijn er zoveel mensen die hun facturen niet bekijken?
Oldskool way is voor mij nog altijd het beste voor mij.
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Het gebeurt toch regelmatig dat bedrijven meer proberen aan te rekenen dan waar ze recht op hebben. En dan heb je enkel de optie om domiciliëringen van hun volledig te blokkeren en op overschrijvingen over te stappen. Met zoomit kan je het bedrag betwisten en nadat hun rekenwerk rechtgezet is terug zoomit blijven gebruiken.luukske schreef:Die blanco cheque is eigenlijk een non-argument. Als je de kosten gemaakt hebt en daar de factuur van krijgt, dan zul je die moeten betalen, domiciliering of niet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2798
- Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Ik kijk daar eigenlijk ook maar enkele keren per jaar naar (tenzij ik eens recht heb op een korting om dit op te volgen).boonpwnz schreef:Zijn er zoveel mensen die hun facturen niet bekijken?
Ik ben ondertussen 20 jaar Telenet klant en heb nog nooit een fout gehad... evenmin met al mijn andere domicilieringen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2798
- Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Ik moet dan ook niet naar DSL-waardes, profielen, afstanden, ... kijken omdat het gewoon werktraf1 schreef:Als je bij Telenet zit, hoef je inderdaad niet naar je facturen te kijken. Je betaalt sowieso te veel.
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
En na dit intermezzo terug on topic?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
Ik ben nu 6 jaar klant en heb wel al verkeerde aanrekeningen gehad. Werden allemaal rechtgezet.DarkV schreef: Ik ben ondertussen 20 jaar Telenet klant en heb nog nooit een fout gehad... evenmin met al mijn andere domicilieringen.
Maar daarom laat ik domiciliering niet vallen. Dat heeft er immers niets mee te maken. Betalen moet je toch. Te laat betalen kost je herinneringskosten.
Wat betreft Zoomit en Doccle: nooit begrepen waarom de twee systemen naast elkaar bestonden bij dezelfde bank (in mijn geval KBC).
Eerst had ik Zoomit en dan later kwam er Doccle en dat werd me langs alle kanten opgedrongen. Bij KBC kon men mij niet zeggen wat het verschil was en wat de visie op lange termijn was.
Intussen kwam er ook itsme waar ik ook al geen voorstander van was omdat het absurd is dat je een systeem van een privé-organisatie moet gebruiken om je te legitimeren bij de overheid. Wellicht omdat de eID software van de overheid nooit stabiel gewerkt heeft en de lobbying van de banken bij De Croo des te beter. Maar intussen moet ik dus ook itsme gebruiken om de documenten van KBC te kunnen lezen in Doccle.
Want (oh ironie) : KBC vindt Doccle op zich blijkbaar niet veilig genoeg meer en versleutelt zijn documenten nogmaals zodat je itsme nodig hebt om ze te kunnen lezen.
Mijn Telenetfacturen komen ook terecht in Doccle maar ze zijn voor mijn boekhouding onbruikbaar als officieel stuk door een groot "DUPLICATA" watermerk. Waarom dit watermerk?
Ik ben dus verplicht om de originele facturen dadelijk te downloaden als ik een melding per mail krijg want na enkele maanden zijn die originelen niet meer te beschikbaar.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Geen domiciliëring hier. Wie wil aanrekenen kan ook een factuur sturen die ik kan controleren. Het is veel gemakkelijker om te reclameren als je nog niet betaald hebt. Bij fouten wacht ik op de juiste factuur voor ik betaal.
Ik vind facturen ook goed om u bewust te houden van wat je uitgeeft en hoe de prijzen/gebruik evolueren. Elke maand met de neus op de feiten gedrukt worden zet sneller tot actie aan. Een domiciliëring is een gat in uw zak.
Proximus probeert het steeds en ooit heb ik het eens per ongeluk aanvaard. Een maand later een herinneringsbrief met dreiging extra kosten. De digitale factuur had ik echter nooit gezien. Van de eerste keer miserie en dus direct terug op papier gevraagd.
Ik vind facturen ook goed om u bewust te houden van wat je uitgeeft en hoe de prijzen/gebruik evolueren. Elke maand met de neus op de feiten gedrukt worden zet sneller tot actie aan. Een domiciliëring is een gat in uw zak.
Proximus probeert het steeds en ooit heb ik het eens per ongeluk aanvaard. Een maand later een herinneringsbrief met dreiging extra kosten. De digitale factuur had ik echter nooit gezien. Van de eerste keer miserie en dus direct terug op papier gevraagd.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2798
- Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Zoals anderen reeds schreven is dat niet het geval... het enige is nog meer ellende want men gaat je extra kosten aanrekenen en/of je dienst annuleren wegens het niet betalen van een factuur.Dizzy schreef:Het is veel gemakkelijker om te reclameren als je nog niet betaald hebt. Bij fouten wacht ik op de juiste factuur voor ik betaal.
Ik weet perfect wat mijn maandelijkse/jaarlijkse kosten zijn... al of niet een domiciliëring zal daar niets aan veranderen.Dizzy schreef:Een domiciliëring is een gat in uw zak.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik heb nog nooit extra kosten aangerekend gekregen voor een fout van de andere partij, laat staan dat ik ze zou overwegen te betalen. Eerst excuses lijkt me een logischere werkwijze. Meestal zijn ze redelijk snel met een nieuwe en juiste factuur, die ik dan ook betaal zonder problemen. Als je al betaald hebt en moet terugvorderen verloopt dan niet zo snel
Ik heb ook al extra's betwist voor zogezegd onbetaalde facturen tijdens vakantie. Bij thuiskomst zit zowel de factuur als de herinnering met kosten al in de bus. Dan is het zaak om de data te controleren, vaak zijn die facturen gedateerd lang voor uw vertrek. Ook is het niet correct om al bij eerste herinnering kosten aan te rekenen.
Mensen zijn soms wat te meegaand met alles en staan te weinig op hun strepen. Sommige bedrijven zijn pas bereid iets te doen als je wat moeilijk doet.
Domiciliëringen gaan automatisch en niet iedereen zal dan nog de reflex hebben alles na te kijken. De kans om dingen te missen is dus groter.
Ik heb ook al extra's betwist voor zogezegd onbetaalde facturen tijdens vakantie. Bij thuiskomst zit zowel de factuur als de herinnering met kosten al in de bus. Dan is het zaak om de data te controleren, vaak zijn die facturen gedateerd lang voor uw vertrek. Ook is het niet correct om al bij eerste herinnering kosten aan te rekenen.
Mensen zijn soms wat te meegaand met alles en staan te weinig op hun strepen. Sommige bedrijven zijn pas bereid iets te doen als je wat moeilijk doet.
Domiciliëringen gaan automatisch en niet iedereen zal dan nog de reflex hebben alles na te kijken. De kans om dingen te missen is dus groter.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Kosten mogen zoiezo enkel aangerekend worden als ze werkelijk gemaakt zijn.Dizzy schreef:Ook is het niet correct om al bij eerste herinnering kosten aan te rekenen.
Orange (gsm) bv rekent bij de eerste herinnering direct 6-7 euro "kosten" aan, en de herinnering sturen ze via sms.
Dat is dus een "kost" die ze nooit kunnen bewijzen, want die hebben ze gewoonweg niet gemaakt.
En intussen is het dacht ik verboden om kosten aan te rekenen bij de eerste herinnering, maar ze doen wel lustig voort.
Ik heb idd ook voor dat ik op verlof ga, en bij terugkomst rekening + herinnering in de bus heb.
Het kan toch echt niet dat je minder dan 3-4 weken tijd krijgt om te betalen.
Zelfs de overheid eigent zich een 90 dagen betaaltermijn toe.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
It
Ik krijg op 29-30 ste van de maand de factuur van Orange en moet deze tegen dit weekend betaald hebben.
Dus dat is wel betaald maar dat is nog geen 2 weken.
Voorbeeld:
Factuurdatum:
30 juli 2020
Totaalbedrag van deze factuur: xx,xx incl. btw
Gelieve te betalen vóór: 09/08/2020
Ik krijg op 29-30 ste van de maand de factuur van Orange en moet deze tegen dit weekend betaald hebben.
Dus dat is wel betaald maar dat is nog geen 2 weken.
Voorbeeld:
Factuurdatum:
30 juli 2020
Totaalbedrag van deze factuur: xx,xx incl. btw
Gelieve te betalen vóór: 09/08/2020
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Belgen zijn veel te braaf en pikken dat te vaak. Zoals een Proximus-manager ooit presteerde te beweren op een klantenmeeting: "Belgen betalen graag".
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen