Mijn dochter met ASS is helemaal overstuur door een change in de YouTube app op iPadOS. Blijkbaar komen voorgestelde videos op de Home page nu met een full-screen thumbnail ipv kleine thumbnails. Eerlijk gezegd trekt het inderdaad op niets, en heb je totaal geen overzicht meer van de video's en dus van welke je eventueel geïnteresseerd in bent.
Iemand een idee hoe dat terug zoals vroeger kan ingesteld worden ? Heb al gekeken bij Settings, maar niets gevonden, en ook met Google vind ik voorlopig nog niets. Die change moet sowieso heel recent zijn (vandaag of gisteren) want ik gebruik YouTube ook vrij frequent en heb dit ook nog nooit gezien, en ik vind het ook YouTube totaal onbruikbaar geworden zijn om wat random video's te browsen.
YouTube app iPadOS home screen thumbnail change
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Ik vrees dat dit niet kan uitgezet worden, is een nieuwe "feature".
Als je het nog niet hebt is het waarschijnlijk een A/B-testing of een graduele uitrol.
Je kan proberen de klagers op twitter vervoegen, maar aangezien hun account de klagers negeert, denk ik dat ze plan zijn om terug te keren naar de oude situatie.
https://twitter.com/search?q=to%3Ateamy ... ery&f=live
Als je het nog niet hebt is het waarschijnlijk een A/B-testing of een graduele uitrol.
Je kan proberen de klagers op twitter vervoegen, maar aangezien hun account de klagers negeert, denk ik dat ze plan zijn om terug te keren naar de oude situatie.
https://twitter.com/search?q=to%3Ateamy ... ery&f=live
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Tnx! Ik was ook al op Twitter gaan kijken, maar kon nog niets vinden.
Met google vond ik wel dat dit een feature was dit enkele jaren geleden voor phones geintroduceerd was, maar op een tablet is dat gewoon zeer slechte UX. Ik vermoed/hoop dan ook dat ze een hoop geklaag hierover gaan krijgen en het teruggedraaid wordt. Is ook niet selectief, denk ik, want we hebben het hier op alle iPads.
Met google vond ik wel dat dit een feature was dit enkele jaren geleden voor phones geintroduceerd was, maar op een tablet is dat gewoon zeer slechte UX. Ik vermoed/hoop dan ook dat ze een hoop geklaag hierover gaan krijgen en het teruggedraaid wordt. Is ook niet selectief, denk ik, want we hebben het hier op alle iPads.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik dacht eerlijk gezegd dat het een bug was. Bij mij stonden alle thumbnails netjes zoals normaal, totdat ik eens refreshte. Dan allemaal onder elkaar, en de thumbnail zelf laadde niet.
Hoop ook dat dit niet blijft, want dit trekt op niks. Voorlopig eventueel (tijdelijk) via een browser gaan? Brengt meerdere voordelen met zich mee.
Hoop ook dat dit niet blijft, want dit trekt op niks. Voorlopig eventueel (tijdelijk) via een browser gaan? Brengt meerdere voordelen met zich mee.
An easily-interested brunette who loves to explore the unfamiliar
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Dat gebeurt meer en meer tegenwoordig. Of er zitten bijvoorbeeld een aantal mogelijke layouts ingebakken en de server beslist welke getoond moet worden.
Zo kan er A/B-testing gebeuren: men geeft verschillende gebruikers verschillende layouts, en kijkt welke het meeste clicks/schermtijd/... opleveren.
Zo kan er A/B-testing gebeuren: men geeft verschillende gebruikers verschillende layouts, en kijkt welke het meeste clicks/schermtijd/... opleveren.