Beste,
Onlangs heb ik Edpnet besteld en heb intussen de modem ontvangen. De Test & Label is voorzien op 4/08. Aangenzien ik een ongeduldige van aard ben heb ik de modem alvast aangesloten en de stappen gevold die vermeld staan op edpnet.be. Tot mijn verbazing heb ik internet en werkt het best wel goed. Nu mijn vraag moet ik de Test and Label annuleren?
Alvast bedankt
Test and Label
Had je al een actieve proximus internet?
Ik heb een actieve proximus Internet en zal pas op 7 augustus omgeschakeld worden volgens edpnet
Heb op aanraden van dit forum vermeld dat er reeds een actieve aansluiting was en daarom geen technieker op bezoek wil.
Heb geen idee waarom ik nog zo lang moet wachten, moet er eventueel in de straatcentrale nog iets aangepast?
Maar ik vrees als proximus al een technieker heeft in de agenda gezet voor een bezoek bij u,
dat je niet zal kunnen afzeggen.
Ik heb een actieve proximus Internet en zal pas op 7 augustus omgeschakeld worden volgens edpnet
Heb op aanraden van dit forum vermeld dat er reeds een actieve aansluiting was en daarom geen technieker op bezoek wil.
Heb geen idee waarom ik nog zo lang moet wachten, moet er eventueel in de straatcentrale nog iets aangepast?
Maar ik vrees als proximus al een technieker heeft in de agenda gezet voor een bezoek bij u,
Yazina schreef:Had je al een actieve proximus internet?
Bedankt voor je antwoord.
Ik ben net verhuisd en ik weet dat de vorige bewoner een actieve lijn had.
Edit: Ik heb namelijk de stappen gevolgd op de website van EDPnet https://www.edpnet.be/nl/support/instal ... leren.html En heb ik dan via mijn smartphone de Fritzbox geconfigureerd en het werkte ineens. Ik vraag me wel af wat het nut is dan dat de technieker langskomt als alles werkt? Ik heb mijn lijnwaarden bekeken en zagen er heel goed uit.