Weet er soms iemand waar ik nog zo'n schakelaar kan vinden? Omgeving Antwerpen of online.
Niko PR20 lichtschakelaar met rood controlelampje (crèmekleurig). Wordt al jaren niet meer gemaakt.
Ik weet niet hoe dringend is... In de lokale bouwmarkt hier (die pas woensdag weer open is), hebben ze eigenlijk veel 5-jaar oude brol liggen. Ik kan eens binnenspringen en een keer kijken.
Voor de rest: misschien gewoon heel de schakelaar veranderen?
Echt dringend is het niet, maar het moet uiteraard wel hersteld geraken. Heb hier in de buurt ook een adres waar ze nog wat van die dingen in het magazijntje hebben liggen. Ga daar straks ook eens kijken, en plan B is inderdaad heel de schakelaar vervangen, maar liever niet.
Heel mijn huis is ook nog met Niko PR20 zoals in bovenstaand geval.
De gewone zonden verklikker vond ik nog bij de Gamma aan woekerprijs.
Heb dan een mooi rond gaatje geboord met de diameter van een rode kurkbord prikker en aan de achterzijde gekleefd met epoxylijm, klaar. !
EdpNet XL 99/35 Mbps VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black RPi 2B + 3B +3B+ Kodi FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput Ubuntu Mate 18.04
Ik weet dat dit een heel late reactie is, maar ik heb er nog een paar liggen. Mag je zo hebben.
Zelf zoek ik 10 inbouw stopcontacten, maar wel met nederlandse randaarde.