Tadaam
ben ook maar een leek, dus hopelijk stel ik niet te domme vragen
-casten naar tv box vanaf gsm, bv netflix enkele afleveringen op gsm gezet, en stream naar tv box, werkt oke, verbruikt dat dan aangerekende data?
de tadaam internet box moet aanstaan anders werkt casten niet, dus vermoedelijk zend ik van gsm naar tadaam internetbox zo naar tv box
-standaard 1stream premium 3
dit slaagt dan op de tv app neem ik aan? men kan met de 40 euro standaard bv wel gelijkertijd meerdere streams doen bv yt+ netflix en 1 keer
tadaam tv?
en zou een antenne echt het verschil kunnen maken waar men geen schitterde verbinding heeft?
-casten naar tv box vanaf gsm, bv netflix enkele afleveringen op gsm gezet, en stream naar tv box, werkt oke, verbruikt dat dan aangerekende data?
de tadaam internet box moet aanstaan anders werkt casten niet, dus vermoedelijk zend ik van gsm naar tadaam internetbox zo naar tv box
-standaard 1stream premium 3
dit slaagt dan op de tv app neem ik aan? men kan met de 40 euro standaard bv wel gelijkertijd meerdere streams doen bv yt+ netflix en 1 keer
tadaam tv?
en zou een antenne echt het verschil kunnen maken waar men geen schitterde verbinding heeft?
Bij casten verzend je het over je intern netwerk. Daarmee gebruik je dus geen bandbreedte, gezien je in je lokale netwerk blijft.
Ik kreeg meerdere streams zelf niet aan de praat, ik kreeg de melding dat al mijn streams al in gebruik waren. In principe kan je de app + de TV box gebruiken.
De streams slaat enkel op de Tadaam-TV app, niet op Netflix streams of YouTube.
En ja, de plaatsing van Tadaam is heel gevoelig. Een andere kamer kan zelfs een groot verschil in ontvangst betekenen.
Ik kreeg meerdere streams zelf niet aan de praat, ik kreeg de melding dat al mijn streams al in gebruik waren. In principe kan je de app + de TV box gebruiken.
De streams slaat enkel op de Tadaam-TV app, niet op Netflix streams of YouTube.
En ja, de plaatsing van Tadaam is heel gevoelig. Een andere kamer kan zelfs een groot verschil in ontvangst betekenen.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Die Huawei-app heeft een functie waarmee je kunt zien wat de kwaliteit van ontvangst is van het toestel. Kan nuttig zijn om plekken te vergelijken.kevjoe schreef: En ja, de plaatsing van Tadaam is heel gevoelig. Een andere kamer kan zelfs een groot verschil in ontvangst betekenen.
-
- Pro Member
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik denk dat je dat verkeerd ziet, toch wat betreft YouTube, Netflix en andere tv apps van providers. Je gsm beheert enkel de opdracht, maar de Chromecast zelf gaat alles gaan binnenhalen, rechtstreeks over de data van je modem.kevjoe schreef:Bij casten verzend je het over je intern netwerk. Daarmee gebruik je dus geen bandbreedte, gezien je in je lokale netwerk blijft.
Tenzij je het over lokale video's hebt die je met speciale app naar de Chromecast stuurt, maar dat was de vraag niet dacht ik
Edit: maar geen idee hoe dat zit met die offline geplaatste films.
Hakki schreef:Ik denk dat je dat verkeerd ziet, toch wat betreft YouTube, Netflix en andere tv apps van providers. Je gsm beheert enkel de opdracht, maar de Chromecast zelf gaat alles gaan binnenhalen, rechtstreeks over de data van je modem.kevjoe schreef:Bij casten verzend je het over je intern netwerk. Daarmee gebruik je dus geen bandbreedte, gezien je in je lokale netwerk blijft.
Tenzij je het over lokale video's hebt die je met speciale app naar de Chromecast stuurt, maar dat was de vraag niet dacht ik
Edit: maar geen idee hoe dat zit met die offline geplaatste films.
netflix eender wat van content kan je gewoon op je gsm zetten, x aantal dagen geldig dan. doe het al jaren op camping waar ik niet genoeg data had om te live streamen. overdag pintje pakken aan kantine, en terwijl enkele films van netflix downloaden. en die kon ik s'avonds dan offline bekijken door te streamen naar een mirorcast.
Ik bedoelde het eerder als: casten zelf gebruikt geen extra bandbreedte om het naar het andere toestel te sturen.
De content die je binnenhaalt om te casten, gebruikt vanzelfsprekend wél de bandbreedte. Maar om het naar een ander toestel te sturen gebruik je geen extra bandbreedte.
De content die je binnenhaalt om te casten, gebruikt vanzelfsprekend wél de bandbreedte. Maar om het naar een ander toestel te sturen gebruik je geen extra bandbreedte.
-
- Member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 16 okt 2018, 19:35
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik denk niet dat ik de eerste ben, zag gewoon dat het hier gevraagd werdldw schreef:Misschien gewoon tijdelijk wat minder goeie verbinding? Of denk je dat je de eerste bent dat ze op smalband gezet hebben?
Met een jitter van 1,5 ms, de modem die lte+ aangeeft en mijn telefoon op zelfde netwerk betwijfel ik dat het een minder goede verbinding is hoor.
De grafiekjes zijn mooi stabiel en ( zoals je kan zien ) beginnen altijd hoog en stabiliseren dan snel toevallig dicht bij een 5-2mb/s profiel vrees er dus voor.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
Ben sinds gisteren ook 'aangesloten' bij Tadaam. Had dringend internet nodig voor het thuiswerken van mijn vriendin en dan is het natuurlijk zeer handig dat alles via de post gaat en je het zelf doodsimpel kan installeren.
Voorlopig zeer tevreden van. Ik woon in een relatief oud huis dus de wifi reikt tot elke kamer.
TV box moet ik nog installeren want ik heb hier nog geen TV toestel staan.
Voorlopig zeer tevreden van. Ik woon in een relatief oud huis dus de wifi reikt tot elke kamer.
TV box moet ik nog installeren want ik heb hier nog geen TV toestel staan.
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
Nu heb ik iets vreemds aan de hand...
Ik had Tadaam 2 maand geleden opgezegd om terug te gaan naar Telenet maar dit voldeed niet.
Ik ben teruggekomen met een nieuw mailadres nieuw klantennummer, met zelfde gsmnummer en bankkaart.
Wat zie ik? Mijn facturen, diegene die ik zonet betaald heb als "nieuwe" klant, komt ook in het oude klantennummer terecht.
Deze ochtend modem ontvangen.
Rood lampje op de Tadaam modem.
Gisterenavond waren er netwerkproblemen bij Tadaam die kort daarna van de baan waren.
Doch, ik heb nu geen signaal. Ik heb het gecontroleerd met de HiLink app en die zegt dat access prohibited is.
Ik heb Tadaam aangesproken, maar zij gaan nog altijd uit van een algemene storing.
Wie is nu juist? Ik met 2 klantennummers waarbij de ene denkt dat ik zonder abonnement zit en de andere met een actief abonnement.
Of Tadaam dat er algemene netwerkproblemen zijn?
Ik had Tadaam 2 maand geleden opgezegd om terug te gaan naar Telenet maar dit voldeed niet.
Ik ben teruggekomen met een nieuw mailadres nieuw klantennummer, met zelfde gsmnummer en bankkaart.
Wat zie ik? Mijn facturen, diegene die ik zonet betaald heb als "nieuwe" klant, komt ook in het oude klantennummer terecht.
Deze ochtend modem ontvangen.
Rood lampje op de Tadaam modem.
Gisterenavond waren er netwerkproblemen bij Tadaam die kort daarna van de baan waren.
Doch, ik heb nu geen signaal. Ik heb het gecontroleerd met de HiLink app en die zegt dat access prohibited is.
Ik heb Tadaam aangesproken, maar zij gaan nog altijd uit van een algemene storing.
Wie is nu juist? Ik met 2 klantennummers waarbij de ene denkt dat ik zonder abonnement zit en de andere met een actief abonnement.
Of Tadaam dat er algemene netwerkproblemen zijn?
Hallo allemaal,
Ik ben nu aan mijn tweede maand Tadaam bezig. De zesde van de maand, wordt mijn abonment op nul gezet. Nu, ik keek de zevende van deze maand op mijn account pagina, bij internet verbruikt, en enkel de eerste maand stond erop. Mijn eerste dag van internet gebruik leek niet geregistreerd de zijn. De achste ook niet, negnde en tiende ook niet. Eindelijk, op de elfde, keek ik en tot mijn grote verbazing, stond mijn verbruikt plots op 190Gb verbruik.
Nu vraag ik mij af, met de covid 19, kan je nog steeds onbeperkt downloaden? Ik stream veel en ik ben een gamer. Zijn er mensen die nu met de crisis op traag zijn gezet geweest?
Bedankt!
Ik ben nu aan mijn tweede maand Tadaam bezig. De zesde van de maand, wordt mijn abonment op nul gezet. Nu, ik keek de zevende van deze maand op mijn account pagina, bij internet verbruikt, en enkel de eerste maand stond erop. Mijn eerste dag van internet gebruik leek niet geregistreerd de zijn. De achste ook niet, negnde en tiende ook niet. Eindelijk, op de elfde, keek ik en tot mijn grote verbazing, stond mijn verbruikt plots op 190Gb verbruik.
Nu vraag ik mij af, met de covid 19, kan je nog steeds onbeperkt downloaden? Ik stream veel en ik ben een gamer. Zijn er mensen die nu met de crisis op traag zijn gezet geweest?
Bedankt!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Waar zijn jullie je verbruik?
Op de website staat bij internetverbruik steeds 'Geen data beschikbaar'.
Ik kan ook de instellingen van de wifi niet wijzigen, dan krijg ik 'une erreur est survenue'.
Ik heb hiervoor Tadaam eens gecontacteerd, maar dat heeft niets opgebracht.
Zou ik beter een keer Tadaam stopzetten en me met een nieuw email-adres opnieuw registeren en zo een nieuw pakket krijgen?
Op de website staat bij internetverbruik steeds 'Geen data beschikbaar'.
Ik kan ook de instellingen van de wifi niet wijzigen, dan krijg ik 'une erreur est survenue'.
Ik heb hiervoor Tadaam eens gecontacteerd, maar dat heeft niets opgebracht.
Zou ik beter een keer Tadaam stopzetten en me met een nieuw email-adres opnieuw registeren en zo een nieuw pakket krijgen?
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
@johcla via de Huawei HiLink app kun je op niveau van het toestel uw verbruik bijhouden. Dat is toch iets.
Het gaan opzeggen en dan terug een nieuwe aanvraag omdat er problemen zijn met het account zou ik niet gaan doen. Een ISP kan klanten weigeren. Is wel iets wat je kun vragen aan Tadaam-support of dat een oplossing is.
Het gaan opzeggen en dan terug een nieuwe aanvraag omdat er problemen zijn met het account zou ik niet gaan doen. Een ISP kan klanten weigeren. Is wel iets wat je kun vragen aan Tadaam-support of dat een oplossing is.
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
En nog altijd geen verbinding hier...
Deze nacht was het van "Welkom bij Tadaam!" per mail en per sms. En effectief ik had verbinding. Daarna weer rood lampje.
" Helaas loopt er achterliggend iets mis met de activering van de modems. Onze collega's werken helaas nog steeds aan een fix. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. "
Deze nacht was het van "Welkom bij Tadaam!" per mail en per sms. En effectief ik had verbinding. Daarna weer rood lampje.
" Helaas loopt er achterliggend iets mis met de activering van de modems. Onze collega's werken helaas nog steeds aan een fix. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. "
Laatst gewijzigd door streulma 16 jul 2020, 15:19, in totaal 1 gewijzigd.
zoals ik in mijn post zei, het duurde enkele dagen voor het werd upgedate. Misschien is dit voor jou ook zo? Geef het enkele dagen en kijk of dat iets uit doet. Hoe lang ben je al klant? Wanneer is je 'maand' begonnen?johcla schreef:Waar zijn jullie je verbruik?
Op de website staat bij internetverbruik steeds 'Geen data beschikbaar'.
Ik kan ook de instellingen van de wifi niet wijzigen, dan krijg ik 'une erreur est survenue'.
Ik heb hiervoor Tadaam eens gecontacteerd, maar dat heeft niets opgebracht.
Zou ik beter een keer Tadaam stopzetten en me met een nieuw email-adres opnieuw registeren en zo een nieuw pakket krijgen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Hallo,
In februari was ik een maand klant om het te proberen.
Sinds 22 juni heb ik het weer geactiveerd.
Ook van februari heb ik geen verbruikgegevens.
Vermits het op een tweede verblijf staat dat momenteel verhuurd is, wil ik nu liever Tadaam niet contacteren om het risico niet te lopen dat het erger wordt in plaats van beter.
In februari was ik een maand klant om het te proberen.
Sinds 22 juni heb ik het weer geactiveerd.
Ook van februari heb ik geen verbruikgegevens.
Vermits het op een tweede verblijf staat dat momenteel verhuurd is, wil ik nu liever Tadaam niet contacteren om het risico niet te lopen dat het erger wordt in plaats van beter.
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
Het is zo dat Tadaam niet per facturatieperiode telt maar per maand: dus van de eerste tot de laatste van de maand.@kingdark Hallo allemaal,
Ik ben nu aan mijn tweede maand Tadaam bezig. De zesde van de maand, wordt mijn abonment op nul gezet. Nu, ik keek de zevende van deze maand op mijn account pagina, bij internet verbruikt, en enkel de eerste maand stond erop. Mijn eerste dag van internet gebruik leek niet geregistreerd de zijn. De achste ook niet, negnde en tiende ook niet. Eindelijk, op de elfde, keek ik en tot mijn grote verbazing, stond mijn verbruikt plots op 190Gb verbruik.
Nu vraag ik mij af, met de covid 19, kan je nog steeds onbeperkt downloaden? Ik stream veel en ik ben een gamer. Zijn er mensen die nu met de crisis op traag zijn gezet geweest?
Bedankt!
Dan is het nog vréémder. Aangezien ik pas een 'verbruik' zag, verscheidene dagen later. Ik ben er héél zeker van, dat de eerste drie a vier dagen, ik 'enkel' het verbruik van de maand ervoor kon zien, en dat er geen nieuwe maand bijkwam. Maar dan kan het wel kloppen dat ik direct zoveel had, aangezien ik nog een dag of twee ervoor een game had gedownload. (voor de zesde) waarvan ik dacht dat vanaf die dag, het op nul zou komen.
Kingdark
Kingdark
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
Zoals al eerder gemeld had Tadaam/Telenet problemen met het activeren van nieuwe modems, hadden ze mij gemeld.
Ondertussen is dit probleem opgelost, maar bij sommige nieuwe klanten moet de modem nog manueel geactiveerd worden door hen.
Het aanpassen van wifi instellingen via My Tadaam werkt nog niet, daar zijn ze nog mee bezig. (wel te omzeilen via de Huawei HiLink app)
Mag ik even vragen: zijn er nog klanten bij wie dit nog niet of niet volledig opgelost is?
Bij mij (als terugkerende klant) is ondertussen wel de modem geactiveerd.
Ondertussen is dit probleem opgelost, maar bij sommige nieuwe klanten moet de modem nog manueel geactiveerd worden door hen.
Het aanpassen van wifi instellingen via My Tadaam werkt nog niet, daar zijn ze nog mee bezig. (wel te omzeilen via de Huawei HiLink app)
Mag ik even vragen: zijn er nog klanten bij wie dit nog niet of niet volledig opgelost is?
Bij mij (als terugkerende klant) is ondertussen wel de modem geactiveerd.
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
Dit gaat over een recente storing waarbij nieuwe klanten bij de eerste keer aanzetten van hun modem niet konden geactiveerd worden, het lampje bleef rood.johcla schreef:Ik zie net in My Tadaam dat er staat 'geen modem beschikbaar'...
Maar ik veronderstel dat jij al langer klant was? Dan is het een ander probleem.
De problemen die nu nog gaande zijn is dat ze sommige nieuwe klanten manueel moeten activeren en dat de modem met de wifi instellingen nog niet kan beheerd worden in My Tadaam.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Getest en het werkt niet? - Raar.crezzeke schreef: Maar ik wil online gamen op men ps4.
Ik moet bepaalde poorten open zetten, hoe kan ik dit aanpassen ?
In My Tadaam noch via de app in het toestel zijn daar enige instellingen voor.
Wat je eens zou kunnen proberen is bij de netwerkinstellingen van de ps4 zien of er een optie is om bij voorkeur of enkel via IPv6 te verbinden. Als dat kan dan omzeil je eventuele problemen met de NAT van de gewone IPv4 die je hebt aangezien je dan werkt via een publiek IPv6 adres.
ik krijg een nat type 2WalterB1 schreef:Getest en het werkt niet? - Raar.crezzeke schreef: Maar ik wil online gamen op men ps4.
Ik moet bepaalde poorten open zetten, hoe kan ik dit aanpassen ?
In My Tadaam noch via de app in het toestel zijn daar enige instellingen voor.
Wat je eens zou kunnen proberen is bij de netwerkinstellingen van de ps4 zien of er een optie is om bij voorkeur of enkel via IPv6 te verbinden. Als dat kan dan omzeil je eventuele problemen met de NAT van de gewone IPv4 die je hebt aangezien je dan werkt via een publiek IPv6 adres.
wat dus zeer vreemd is
Poorten aanpassen? Waarom zou je poorten moeten aanpassen? Ik heb met mijn ps4 ook verbinding gemaakt en ik heb niks moeten doen, buiten verbinden maken met het Tadaam netwerk. Ik kan gamen zoveel ik wil op gelijk welke manier.crezzeke schreef:Ik heb nu tadaam een maandje.
Maar ik wil online gamen op men ps4.
Ik moet bepaalde poorten open zetten, hoe kan ik dit aanpassen ?
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
Update:
Voor nieuwe klanten bij wie de Tadaam modem niet geactiveerd geraakt / of voor klanten die binnen de 14 dagen niet tevreden zijn van het product:
Je hebt het recht binnen de 14 dagen om uw abonnement op te zeggen. Ook al heb je het in gebruik genomen.
Je moet wel het abonnement via je My Tadaam eerst opzeggen.
Als je dit binnen de 14 dagen doet ontvang je meteen een refund van het volledig betaalde bedrag (40 of 50 Euro).
Je moet daarbij wel het herroepingsformulier invullen en langs de gekende kanalen naar Tadaam support sturen.
Voor nieuwe klanten bij wie de Tadaam modem niet geactiveerd geraakt / of voor klanten die binnen de 14 dagen niet tevreden zijn van het product:
Je hebt het recht binnen de 14 dagen om uw abonnement op te zeggen. Ook al heb je het in gebruik genomen.
Je moet wel het abonnement via je My Tadaam eerst opzeggen.
Als je dit binnen de 14 dagen doet ontvang je meteen een refund van het volledig betaalde bedrag (40 of 50 Euro).
Je moet daarbij wel het herroepingsformulier invullen en langs de gekende kanalen naar Tadaam support sturen.
-
- Plus Member
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik en mijn buurman gebruiken onze Tadaam wel eens in Leuven (centrum).ldw schreef:Is er toevallig iemand van Leuven met Tadaam Premium? Haal je de geadverteerde snelheden?
Ik heb standaard, 30/30 lukt meestal altijd.
Hij heeft premium. 50 down is meestal geen probleem, 50 up is zeldzaam.... blijft vaak rond de 40 en stijgt pas 's avonds naar 50. Denk dat 50 up sowieso moeilijk te garanderen is op veel plaatsen hoor
Bij ons thuis ( zeer rustig, maar ook weinig infrastructuur om het hele dorp te dekken ) , haalt hij meestal wel 50 up, met een paar uitzonderingen. In Leuven zal het netwerk wel veel drukker bezet zijn..
Wel 10000 keer liever leuven dan brussel qua downloadsnelheid..
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Zal eens proberen, heb enkele klanten met vakantiehuizen waar dit nuttig kan zijn gezien er geen distributie of koperkabel toekomt.
Ook een klant die afgelegen woont (4km van de centrale), en zijn koperkabel ligt eruit met Proximus die het niet wil of kan oplossen.
Ook een klant die afgelegen woont (4km van de centrale), en zijn koperkabel ligt eruit met Proximus die het niet wil of kan oplossen.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Aangenaam verast van de snelheid. Leuk alternatief voor wie 'nomadisch' is of afgelegen woont zonder vaste lijn / distributie.
TV werkt vlot, en de download snelheid komt zoals beloofd rond de 54 Mbit uit, qua upload zat ik rond de 15 Mbit.
De snelheid fluctueert wel wat, en is ook sterk afhankelijk van de positie van de modem.
TV werkt vlot, en de download snelheid komt zoals beloofd rond de 54 Mbit uit, qua upload zat ik rond de 15 Mbit.
De snelheid fluctueert wel wat, en is ook sterk afhankelijk van de positie van de modem.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Vraagje aan de actuele Tadaam 40-euro-per-maand -gebruikers;
Ga je structureel op smallband als je over de 300gb gaat of soms?
Krijg je nog een of andere waarschuwing voordat dit ingaat? Zoals; 'opgepast; nog 10gb of je gaat op smallband' via een of ander kanaal?
Smallband download is 5 Mbps; correct? En de upload? Idem, geen beperking daarop?
..stelde die vragen een paar weken geleden aan de Tadaam-support maar heb geen reactie ontvangen ....
Ga je structureel op smallband als je over de 300gb gaat of soms?
Krijg je nog een of andere waarschuwing voordat dit ingaat? Zoals; 'opgepast; nog 10gb of je gaat op smallband' via een of ander kanaal?
Smallband download is 5 Mbps; correct? En de upload? Idem, geen beperking daarop?
..stelde die vragen een paar weken geleden aan de Tadaam-support maar heb geen reactie ontvangen ....
Ik heb min of meer dezelfde vraag gesteld, en ik heb wel antwoord gekregen, maar ze zeiden gewoon om naar de regels te kijken. Dus ze hebben mij geen antwoord gegeven, buiten een herhaling dat ze een fair policy hanteren, wat natuurlijk geen antwoord is...WalterB1 schreef:Vraagje aan de actuele Tadaam 40-euro-per-maand -gebruikers;
Ga je structureel op smallband als je over de 300gb gaat of soms?
Krijg je nog een of andere waarschuwing voordat dit ingaat? Zoals; 'opgepast; nog 10gb of je gaat op smallband' via een of ander kanaal?
Smallband download is 5 Mbps; correct? En de upload? Idem, geen beperking daarop?
..stelde die vragen een paar weken geleden aan de Tadaam-support maar heb geen reactie ontvangen ....
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Niet te druk rond maken, smallband is in dit forum slechts zelden gepasseerd. Probeer het gewoon uit. Als je wat geluk hebt, zit je dicht tegen een zendmast met niet te veel users in de buurt. Weinig te verliezen, je kan gewoon opzeggen.