satsurfer schreef:niemand 'excited'? De 'beste' Android phone die er momenteel op de markt zal zijn. Misschien wel beter dan de Iphone 12 in september.
wat is er dan zo super extreem wauw aan?
hun schil rond android blijft rommel vergeleken met verschillende anderen, schermafmeting is niks speciaals meer,
meerdere gebruiken zelfde snapdragon, 12gb ram is overkill (zeker als je rom optimaal werkt), ...
het enige wat je zou kunnen zeggen is dat het redelijk veel onboard storage heeft (maar honestly, in % hoeveel gebruiken dat?,
en eventueel "wow 108mp" camera maar in een telefoon, en (als ik me niet vergis) zonder optische beeldstabilisatie, is helemaal overkill (tenzij voor de pro-fotograaf die geen toestel wil meenemen en toch een foto wil?)
dus nee, echt "excited" voor just another samsung ben ik niet. en het de beste (android) telefoon op de markt noemen lijkt me al helemaal belachelijk.
hij zal misschien geweldig zijn voor een bepaalde niche, en dan voor de "ik wil het nieuwste hebben" groepje, maar verder lijkt het me niks om wakker van te liggen.
satsurfer schreef:Tja, als ge ziet dat Oneplus (vroeger ook als prijsbreker) nu ook al 990 € kost (zonder microsd slot vb.)
de 8 pro (dus de duurste nieuwe van 1+) kost 899, krijg je draadloze oortjes bij, en heeft 128gb storage... (ik heb een microsd kaart nog nooit gemist sinds de 64gb+ telefoons)
waar jij dan 100 euro duurder van haalt?
dat gezegd zijnde is het natuurlijk een enorm verschil met de 1 van 299...
het lijkt me dat er tegenwoordig nog maar weinig vernieuwing is en alles wat van elkaar overneemt zonder zelfs maar verbetering.
wat krijg je:
- grotere schermen
- hogere cijfertjes met de megapixels (en voor zover ik gevonden heb is het met deze samsung eigenlijk gewoon simpelweg een 12mp lens met wat digitale bewerking erachter)
- meer ram (ipv het bestaande ram optimaal te gebruiken... vergeet ook niet: meer onderdelen, meer stroomverbruik)
- meer opslag (daar kan ik ergens nog wel inkomen, maar ik blijf erbij dat het maar een niche markt is dat ettelijke gb's nodig heeft op de telefoon zelf)
... en dat is het bijna?
ik wou nog zeggen batterij, maar dat zit ook al een hele tijd vast rond de 4500-5000mah...
dus ik zou zelfs bijna durven zeggen dat geen enkele telefoon nog "the best of the best" is, maar eerder dat ze allemaal stagneren.