Hallo,
Bestaat er ergens
- een vergelijking (en voordelen / nadelen) tussen de Sagem / Technicolor versies van de obox3 bbox3 bbox3+
- een vergelijking tussen de obox3 bbox3 bbox3+
Ik gebruik momenteel wel een FB7490, maar had mij graag een obox3 bbox3 bbox3+ gezocht als backup (o.a. om een TBF te forceren). Ergens heb ik nog wel een bbox2 maar daar heb ik niet veel meer aan, denk ik. En hoe zit het met VOIP en DECT bij die toestellen ?
Alvast bedankt
obox3 bbox3 bbox3+
- Garpenlov
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 50 keer
Hoi ik heb nog een bbox 3v+ te koop.
De 3v+ ondersteund voip sip.(alle providers)
Er zit ook een dect base station ingebouwd. Maar die is enkel compatibel met Proximus hun toestellen.
Echter kan je er altijd je eigen telefoon toestel aansluiten via de rj11 poort. Dit werkt dan via de voip functie
De 3v+ ondersteund voip sip.(alle providers)
Er zit ook een dect base station ingebouwd. Maar die is enkel compatibel met Proximus hun toestellen.
Echter kan je er altijd je eigen telefoon toestel aansluiten via de rj11 poort. Dit werkt dan via de voip functie
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 76 keer
Er zit in een Bbox3v+ inderdaad een Dect base station ingebouwd
https://www.proximus.be/manuals/nl/hand ... aansluiten
U dient wel een VoIP lijn te gebruiken hiervoor, in principe zouden ook toestellen van andere leveranciers moeten kunnen aangesloten worden
https://www.proximus.be/manuals/nl/hand ... aansluiten
U dient wel een VoIP lijn te gebruiken hiervoor, in principe zouden ook toestellen van andere leveranciers moeten kunnen aangesloten worden
- Garpenlov
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 50 keer
Dan zat ik verkeerd.
Edit:
Ik heb het over de dect base station functie. Ik kreeg geen third party toestel draadloos verbonden met de bbox.
Er werdt me destijds verteld dat dit enkel mogelijk is met de twist 40 hd
Edit:
Ik heb het over de dect base station functie. Ik kreeg geen third party toestel draadloos verbonden met de bbox.
Er werdt me destijds verteld dat dit enkel mogelijk is met de twist 40 hd
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Met mijn Gigaset is dat toch gelukt. (handset rechtstreeks laten pairen met bbox)jackho schreef:ben je daar echt zeker van? Heb je dat al uitgeprobeerd?Er zit ook een dect base station ingebouwd. Maar die is enkel compatibel met Proximus hun toestellen.