Ik heb opgevangen dat er op iOS blijkbaar effectief af en toe problemen zijn met flitspalen en een recent toegevoegde feature waar morgen over gecommuniceerd zal worden. Dus misschien kunnen enkele problemen daardoor verklaard worden. Hopelijk zal men dit snel kunnen oplossen.
mgo72 schreef:Op de E19 ter hoogte van Zemst richting Brussel krijg ik audiomelding dat er een trajectcontrole gaat zijn. Maar ik krijg het balkje niet te zien.
De trajectcontrole richting Leuven is er wel balkje.
Ik merk dat ik ook alleen maar een melding krijg bij het begin als ik test zonder een ingestelde route. Eenmaal ik een route instel werkt alles wel naar behoren. Zou het kunnen dat je in Leuven wel een route ingesteld had staan? Uiteraard zou dit verschil er niet mogen zijn, maar na meerdere testen lijkt me dit de verklaring te zijn.
Tomby schreef:pechverhelpings-inham (heeft dat een naam?

)
Vluchthaven of pechhaven
cadsite schreef:Inderdaad, die voertuigen geef ik nooit aan omdat die gewoon geen bedreiging vormen.
Het is verder ook mogelijk om voor dat type meldingen de melding uit te zetten in de instellingen van de app. Verder kan ik wel meegeven dat dit soort meldingen de laatste maanden door het Verkeerscentrum gebruikt wordt om pechgevallen te ontdekken. Heel af en toe kan zo'n melding nuttig zijn om voorzichtiger te zijn, maar vaak is het inderdaad minder nuttig als bestuurder.