Heeft er de laatste tijd (al enekel weken) nog iemand last van enorm trage downloads van bij microsoft? (messenger.msn.be, downloads.microsoft.com, windowsupdate, ...)
ik weet zeker dat het probleem niet bij microsoft ligt daar ik via een server op belnet meer dan 1MBs haal
is dit probleem scarlet gebonden of zijn er nog andere providers die hier last ven hebben?
Trage downloads van bij microsoft
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Skynet heeft er ook last van. En geloof het of niet, maar als ge download via een download manager die meerdere streams gebruikt, dan vliegt het letterlijk binnen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Daarnet even Windows XP SP2 gedownload van Microsoft.com en niet echt een probleem (Belgacom VDSL). Ongeveer 750 KB/sec en twee streamer sessies open met beursdata en een VPN sessie naar onze web farm.
Ook nog Belnet geprobeerd en is iets sneller maar dat is denk ik niet verwonderlijk: Microsoft is transatlantis en in de US zijn het kantooruren.
Gr, Astralon
Ook nog Belnet geprobeerd en is iets sneller maar dat is denk ik niet verwonderlijk: Microsoft is transatlantis en in de US zijn het kantooruren.
Gr, Astralon
- Bijlagen
-
- Progress2.JPG
- (23.04 KiB) 1693 keer gedownload
-
- Progress.JPG
- (23.7 KiB) 1698 keer gedownload
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
ik wou overlaatst nog een sample downloaden van hdwmv, ging ook maar iets van een 15KB/s
Hmmm...men zit hier wel bij Index Scarlet? (en ik ben Belgacom/Skynet klant)
Maar kom, als ik update bij Microsoft is dat wel Nederlandstalig en gaat over het algemeen snel.
Zie quote Nederlandstalig: Voor wat betreft de gebruikte taal.
Maar kom, als ik update bij Microsoft is dat wel Nederlandstalig en gaat over het algemeen snel.
Zie quote Nederlandstalig: Voor wat betreft de gebruikte taal.
Download snelheid via MS update heb ik nog nooit vastgelegd tot nu toe door middel van een screenshot.Houd uw computer up-to-date
Controleer of u updates nodig hebt voor Windows, programma's, hardware of apparaten.
Snel Essentiële updates uitvoeren (aanbevolen)

-
- Elite Poster
Blue-Sky,Blue-Sky schreef:Hmmm...men zit hier wel bij Index Scarlet?
Akkoord, maar Powersoft vroeg of andere providers er ook last van hebben en dus kunnen we alleen maar helpen door ook data van andere providers te posten.
En 'k was er nogal gerust in want meon verwees ook naar Skynet

Gr, Astralon
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
'k Heb er ook last van dat de updates maar aan 10 kb/s ofzo binnenkomen met mijn Skynet adsl, kdacht dat microsoft servers overbelast waren
Maar de laatste tijd zijn er geen updates meer. 

Skynet klant, en idem. Microsoft update functioneerde echt abnormaal traag.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
bedankt voor de reacties, dan zal het wellicht iets zijn met de internationale verbindingen zeker, khad al schrik dak een uur aan de telefoon zou mogen hangen bij scarlet 
laten we hopen dat het snel verbeterd want das echt niet te doen op deze manier

laten we hopen dat het snel verbeterd want das echt niet te doen op deze manier

Heb die traagheid ook ondervonden de laatste 2-3 weken. Echt niet meer te doen, bv: MS AntiSpyware downloaden, da komt binnen tegen 4-10kb/sec
ADSL/SDSL Easynet, zowel Go, als Broba en Broba II ...
Grtz,
X
ADSL/SDSL Easynet, zowel Go, als Broba en Broba II ...
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
-
- Elite Poster
Heeft blijkbaar te maken met de "Genuine Microsoft Software" check.
Toen ik hier las dat mensen zelfs problemen hadden met MS AntiSpyware (ongeveer 6 MB) wist ik dat er meer aan de hand was.
Dus Windows XP SP2 gedownload (geen Genuine test) samen met MS AntiSpyware (wel Genuine test) en het bijgevoegde plaatje spreekt voor zich.
Dan "Genuine Microsoft Software" uitgeschakeld in Internet Explorer en op de Microsoft site gekozen voor de alternatieve Genuine test en downloads gebeuren aan bijna 1MB/sec.
Goe grief zo ne test
Gr, Astralon
Toen ik hier las dat mensen zelfs problemen hadden met MS AntiSpyware (ongeveer 6 MB) wist ik dat er meer aan de hand was.
Dus Windows XP SP2 gedownload (geen Genuine test) samen met MS AntiSpyware (wel Genuine test) en het bijgevoegde plaatje spreekt voor zich.
Dan "Genuine Microsoft Software" uitgeschakeld in Internet Explorer en op de Microsoft site gekozen voor de alternatieve Genuine test en downloads gebeuren aan bijna 1MB/sec.
Goe grief zo ne test

Gr, Astralon
- Bijlagen
-
- Progress3.JPG
- (51.02 KiB) 104 keer gedownload
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
tlijkt mij bizar want ik gebruik firefox, of mis ik hier een schakel?
+die server op belnet heeft ook die genuine test en daar haal ik wel goede snelheden
anyways, waar schakel je dat uit in ie? kvind het niet direct terug (ben niet zo een ie geek)
edit: al gevonden en idd het gaat nu ook in firefox sneller, dit gaat mijn petje te boven
+die server op belnet heeft ook die genuine test en daar haal ik wel goede snelheden
anyways, waar schakel je dat uit in ie? kvind het niet direct terug (ben niet zo een ie geek)
edit: al gevonden en idd het gaat nu ook in firefox sneller, dit gaat mijn petje te boven