Hoeveel verbruiken jullie gemiddeld per maand?
7.5GB van de 30GB verbruikt
kzorg dak net toekom tot de voorlaatste dag van de maand. die dag rond een uur of 12 's middags reconnect ik en doe ik 36h waarmee ge uiteindelijk dan meer geleeched hebt dan de eigenlijke 30GB
Skynet Plus
kzorg dak net toekom tot de voorlaatste dag van de maand. die dag rond een uur of 12 's middags reconnect ik en doe ik 36h waarmee ge uiteindelijk dan meer geleeched hebt dan de eigenlijke 30GB
Skynet Plus
de pispaal <<
Unlimited
Versatel Always More ADSL.
Edit: unlimited voor maximum 5 € per maand extra om precies te zijn.
Versatel Always More ADSL.
Edit: unlimited voor maximum 5 € per maand extra om precies te zijn.
Adsl plus:
Zit momenteel op 28gb van de 30
Maar ik download hiermee ongeveer een 80gb
Dan koop ik me nog een extra blok van 5gb aan waar ik dan weer
een 60 gig mee download
En niks illegaals natuurlijk want dat mag niet zenne
een 60 gig mee download
dus je hebt een limiet van 30 waar je een beetje (80gig) over zitverdickt schreef:Adsl plus:
een 60 gig mee download
dan koop je 5 gig bij en dan down je nog es 60 mee?
zonder op het matje te worden geroepen?
euh dit is bij belgacom?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Laat de mods het dan maar afsplitsen want we zijn nu toch bezigKrekkie schreef:Oeps... niet op geletMaRtO schreef:Gaat het hier niet over Evonet?
Skynet Go+Power :: gemiddeld 75-110GB/maand volume (90down+15up) via de fameuze leechtruc (2x 36uur via quick reconnect), maar met de vermelding dat 99% van alle extra traffiek die ik binnenhaal, rechtstreeks van de Skynet nieuwsserver komt en het Skynet dus eigenlijk niks extra kost want het is bijna allemaal interne traffiek.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
28gb download
2gb upload
mijn max dus. (telenet+20blokskes)
2gb upload
mijn max dus. (telenet+20blokskes)
de koe zegt boe
-
- Administrator
- Contacteer:
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Skynet adsl Go+Power ( 15GB )
verbruik +- 8 GB in een maand
verbruik +- 8 GB in een maand
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
tussen de 600 en 800 gb per maand... sorry ben een freak
provider ADSL TTG (via www.factor.be ) up 3.3 down 512 static IP no FUP no limits
provider ADSL TTG (via www.factor.be ) up 3.3 down 512 static IP no FUP no limits
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Da ziet ge wel in die signature bij mij maar die is nog nie geupdated sinds een maand.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
factor.be is een webshop? zie nergens adslSoda schreef:tussen de 600 en 800 gb per maand... sorry ben een freak
provider ADSL TTG (via www.factor.be) up 3.3 down 512 static IP no FUP no limits
- SchizoSirhc
- Member
hehe, dan zit je dus ongeveer constant at full speed te downen =dSoda schreef:tussen de 600 en 800 gb per maand... sorry ben een freak
provider ADSL TTG (via www.factor.be) up 3.3 down 512 static IP no FUP no limits
Ikzelf ~35 GB per maand, limiet van 40GB (EDPNet)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
80 gig, stuk of 60 gig skynet, 20 gig bij men pa op het werk, belnet met zeer slechte proxy server op
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Da's maar een RealDSL-reseller hoor (zie elders in het forum).Soda schreef: provider ADSL TTG (via www.factor.be ) up 3.3 down 512 static IP no FUP no limits
wat ik me altijd afvraag bij zo'n grootverbruikers: zoveel content is er toch niet om maanden aan een stuk 600+ GB te leechen?Soda schreef:tussen de 600 en 800 gb per maand... sorry ben een freak
op lanparties hebbek zelfs nog nooit zoveel geleeched :\
moestek evenveel leechen als u zou ik iedere maand 200+dvd's moeten branden. (kheb net geen terabyte aan space zitten)
ale ik sta er altijd van verbaasd dat mensen zoveel kunnen leechen.
lijk vorige maand had ik mss maar 36GB geleeched omdat er gewoon nie echt deftige dingen waren om te leechen.
(dees is niet bedoeld als negatieve kritiek op u, gewoon dingen die ik me afvraag bij grootverbruikers)
de pispaal <<
als ge goeie toegang en de hd/dvd's ervoor hebt kunde massa's leecheAkira schreef:wat ik me altijd afvraag bij zo'n grootverbruikers: zoveel content is er toch niet om maanden aan een stuk 600+ GB te leechen?Soda schreef:tussen de 600 en 800 gb per maand... sorry ben een freak
moestek evenveel leechen als u zou ik iedere maand 200+dvd's moeten branden. (kheb net geen terabyte aan space zitten)
lijk vorige maand had ik mss maar 36GB geleeched omdat er gewoon nie echt deftige dingen waren om te leechen.
(dees is niet bedoeld als negatieve kritiek op u, gewoon dingen die ik me afvraag bij grootverbruikers)
natuurlijk zijde verzadigd achter een tijdje
vb hdtv films van 8 à 15 gig het stuk, zal je rap aan zitte
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Toen ik nog chello had in Leuven ben ik er afgekickt (met aangetekend schrijven en alles, lang verhaal) omdat ik in de top 10 downloaders van Chello zat... nederland inbegrepen
Nu tegenwoordig kom ik lang toe met m'n 20 Gb (Scarlet One), en laat ik andere mensen dingen downloaden
Nu tegenwoordig kom ik lang toe met m'n 20 Gb (Scarlet One), en laat ik andere mensen dingen downloaden
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
RealDSL is het niet zenne. no thanksmeon schreef:Da's maar een RealDSL-reseller hoor (zie elders in het forum).Soda schreef: provider ADSL TTG (via www.factor.be ) up 3.3 down 512 static IP no FUP no limits
ik ben (buiten games etc) ook altijd op zoek naar oude films en freaky films die je bijna nooit kan vinden. Ik zal ook wel zakken van DL na een tijdje.boxrox schreef:als ge goeie toegang en de hd/dvd's ervoor hebt kunde massa's leecheAkira schreef:wat ik me altijd afvraag bij zo'n grootverbruikers: zoveel content is er toch niet om maanden aan een stuk 600+ GB te leechen?Soda schreef:tussen de 600 en 800 gb per maand... sorry ben een freak
natuurlijk zijde verzadigd achter een tijdje
vb hdtv films van 8 à 15 gig het stuk, zal je rap aan zitte
ik heb astra 8 slots