fulladsl

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

Ik heb fulladsl via academic broadband, mijn mailbox zit constant vol, ik zocht dus op hoeveel mijn mailbox-grootte is, dat is 10mB, is dat niet zeer klein? Vroeger zaten er soms 30 of 40 mails in mijn mailbox, nu zit hij vol na 5 mails.
boxrox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 29 aug 2005, 22:57

Berghe schreef:Ik heb fulladsl via academic broadband, mijn mailbox zit constant vol, ik zocht dus op hoeveel mijn mailbox-grootte is, dat is 10mB, is dat niet zeer klein? Vroeger zaten er soms 30 of 40 mails in mijn mailbox, nu zit hij vol na 5 mails.


get a gmail (2,5 gig for free)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Op het gevaar van voor EDPNet medewerker versleten te worden (ik ben het voor de duidelijkheid niet): ik heb 5 mailboxen van elk 65 MB groot in mijn abonnement.

Dus ja je bent niet niet echt goed af.
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

Deej_1977 schreef:
Dus ja je bent niet niet echt goed af.


Oppassen met die dubbele ontkenningen :p
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

boxrox schreef:
Berghe schreef:Ik heb fulladsl via academic broadband, mijn mailbox zit constant vol, ik zocht dus op hoeveel mijn mailbox-grootte is, dat is 10mB, is dat niet zeer klein? Vroeger zaten er soms 30 of 40 mails in mijn mailbox, nu zit hij vol na 5 mails.


get a gmail (2,5 gig for free)


Heb gmail, maar ik gebruik nog altijd het liefst mijn gewone mails via outlook. En ik betaal er ook voor, dus ik vraag me af of er nog mensen zijn die dit probleem hebben, recent zijn we met academic broadband overgeschakeld naar fulladsl, dus ik denk dat er nog mensen zijn hier die op fulladsl zitten via academic broadband. Laat eens weten of jullie er ook last van hebben, anders ga ik wel naar een andere provider, misschien iets duurder, maar dan misschien wel beter. Vroeger had ik nooit problemen, maar sinds de overschakeling wel dus.
ph4t
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2003, 11:24

Berghe schreef:Heb gmail, maar ik gebruik nog altijd het liefst mijn gewone mails via outlook.


Bedoel je pop3? Dat kan je ook met gmail doen.

Berghe schreef: Laat eens weten of jullie er ook last van hebben, anders ga ik wel naar een andere provider, misschien iets duurder, maar dan misschien wel beter.


Van provider veranderen omdat mailbox te klein is? Ik vind dat we voor 25euro meer dan genoeg krijgen bij academicbroadband.
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

ph4t schreef:
Berghe schreef: Laat eens weten of jullie er ook last van hebben, anders ga ik wel naar een andere provider, misschien iets duurder, maar dan misschien wel beter.


Van provider veranderen omdat mailbox te klein is? Ik vind dat we voor 25euro meer dan genoeg krijgen bij academicbroadband.


Ben jij ook over gegaan naar fulladsl? En ook maar 10mB mailbox? Nu gaat het goed, maar zo'n 2 weken geleden constant mailservers overbelast? Ik zie wel, ze gingen mij terugbellen van fulladsl, ze zeiden dat ze niet kunnen geloven dat het zo'n kleine mailbox is al zien ze het ook zeggen ze. Ze gingen het onderzoeken. Dacht dat we vroeger bij Tiscali en scarlet meer mailbox grootte hadden hoor. De rest is inderdaad mooi voor zijn prijs, maar ik wil wel een deftige mailbox en servers.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Verwacht nu ook niet teveel he, als je maar 25 € betaalt voor een abonnement kun je niet verwachten dat je een mailbox hebt van vb 50mb zoals bij andere providers, die hebben dan wel een duurder abo ook :-)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Ik was dat zo moe om altijd van mailadres te veranderen dat ik geen @fulladsl adres heb aangemaakt. Ik laat mijn gmail binnenkomen in mijn outlook en gedaan met de zever. Ben in 2 jaar tijd van tiscali naar pro.tiscali naar scarlet en nu fulladsl. Dat is me wat teveel van het goede, vandaar gmail.
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

ik heb nu ook mijn gmail in outlook gestopt, merci voor de tip. Het is gewoon vreselijk jammer dat ik weer overal mijn mailadres kan gaan veranderen.
ph4t
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2003, 11:24

Ik gebruik ook geen mail van fulladsl. Als ik later een beter ISP vind dan moet ik mijn mail niet veranderen. Hotmail met 250MB is voldoende voor me.
Gebruikersavatar
CiBi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 14 jan 2005, 19:46
Locatie: rollegem
Bedankt: 1 keer

boxrox schreef:
Berghe schreef:Ik heb fulladsl via academic broadband, mijn mailbox zit constant vol, ik zocht dus op hoeveel mijn mailbox-grootte is, dat is 10mB, is dat niet zeer klein? Vroeger zaten er soms 30 of 40 mails in mijn mailbox, nu zit hij vol na 5 mails.


get a gmail (2,5 gig for free)


gebruik walla (3 gig for free)

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Eigen mailserver + domeinnaam :lol:

free for 200 GB :wink:
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

CiBi schreef:gebruik walla (3 gig for free)


Gebruik localhost, 80 gb for free! (of hoe groot uw hd ook is...) :x

Zoals prodate ook al zei... *is traag vandaag, 't is maandag :? *
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”