Vlaggen

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hey,

Als eerste jaars kot wil ik mijn kot een beetje inrichten en ik had zo gedacht om enkele vlaggen aan de muur aan te brengen, zoals bv eristoff, bacardi, stella, maes, series, films enz...

Het probleem is natuurlijk het volgende als je zo'n vlag vraagt aan die fabrieken, filmmakers is het meestal van Sorry enkel voor café's, cinema... daarom stel ik de volgende vraag, heeft er niemand zo'n vlaggen liggen of weet waar ik deze kan vinden?

Via nocturn4l (irc - cocktailbaruitbater) kan ik een banner van eristoff verkrijgen. Waarvoor dank :wink:

Dus mijn vraag is als volgt heeft er nog iemand zo'n vlaggen liggen of weet waar ik ze kan vinden?

Merci,
Snakehit
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster

Ik denk dat je zo'n vlaggen/posters in de large kunt vinden. Dit is een Nederlands bedrijf dat goederen verkoopt in België en Nederland. En als je wilt kun je een gratis magazine bestellen via hun site, maar je kunt ook in de online catalogus kijken. Zelf heb ik er al dingen van gekocht en ik moet zeggen dat ik er geen enkel probleem mee gehad heb.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Ga ook eens kijken bij de locale brouwer ;) die heeft meestal wel stuff liggen van vertegenwoordigers van dranken !

ps: binnekort kunde ook een zattevrienden vlag bestellen ;);)
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Zo een dingen hangen overal bij drankencentrales. Soms zelfs bij studenten (6). Herinnert mij aan het duvelbord van 2m² dat bij ons op kot eens is voorbij gewaaid :p.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”