Hallo,
Ik heb enorme moeite met de logistiek van vandenborre.
Ze zeiden tegen mij vorige week in de winkel van ja het product is bij vandenborre maar het kan nog een heel tijdje duren tegen dat het in onze winkel is. Ik zal zien wat we kunnen doen.
Dat product heb ik betaald op 2 juni bij vandenborre.
Het is hier niet om mijn gal te spuwen maar heeft iemand een soortgelijke verklaring want als ik voor hetzelfde toetsenbord 10 euro meer had betaald had ik het al 2 weken in mijn bezit toen ik het ging betalen bij krefel.
Logistiek vandenborre
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Dat is meer dan 3 weken!?
En dan maar afgeven op de buitenlandse webshops (Amazon De/Fr/UK/IT, bol.com, Coolblue).
Het is geen complot hé. Die buitenlandse webshops hebben zoveel klanten omdat ze een service leveren die klanten wel appreciëren.
En dan maar afgeven op de buitenlandse webshops (Amazon De/Fr/UK/IT, bol.com, Coolblue).
Het is geen complot hé. Die buitenlandse webshops hebben zoveel klanten omdat ze een service leveren die klanten wel appreciëren.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 57 keer
Ook al eens meegemaakt, en dan ook nog eens dat ze mijn 14 dagen retourrecht niet wilden honoreren omdat de gsm in de winkel opgehaald was (maar wel online besteld).
Na lang online zagen heb ik hem dan toch mogen inleveren.
Voor dat ze gefuseerd waren met fnac darty had ik nooit problemen.
Na lang online zagen heb ik hem dan toch mogen inleveren.
Voor dat ze gefuseerd waren met fnac darty had ik nooit problemen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 10 keer
Als ik vanavond een keyboard bij bol/coolblue bestel is het morgen bij mij en als ik niet tevreden ben stuur ik het gratis terug. Als je hier al 3 weken moet wachten erop, en nog geen zicht hebben wanneer je iets krijgt, amai...heist_175 schreef:Dat is meer dan 3 weken!?
Schoonzus had vorig jaar ook een laptop in Krefel was het dacht ik gekocht, speciaal daar gegaan om info te winnen wat het beste toestel was voor hun gebruik.
Bleek echter totaal niet te voldoen, enkele keren binnen gedaan wegens traagheid, uiteindelijk na maanden miserie/zagen/etc ander toestel mogen kiezen.
Dan denk ik als de meerwaarde van goeie info verstrekken aan klanten al weg is in zulke winkel, waarom zou je ooit daar nog iets kopen om een hoop miserie binnen te halen? Dit is jezelf totaal uit de markt concurreren.
- heist_175
- Elite Poster
Het is wel naïef van uw zus om te verwachten dat je in een Krefel/Vandenborre advies kan krijgen over toestellen, al helemaal laptops. Je denkt toch niet dat een medewerker de verschillende CPU architecturen en steppings opvolgt?JrCv schreef:Schoonzus had vorig jaar ook een laptop in Krefel was het dacht ik gekocht, speciaal daar gegaan om info te winnen wat het beste toestel was voor hun gebruik.
Bleek echter totaal niet te voldoen, enkele keren binnen gedaan wegens traagheid, uiteindelijk na maanden miserie/zagen/etc ander toestel mogen kiezen.
Dan denk ik als de meerwaarde van goeie info verstrekken aan klanten al weg is in zulke winkel, waarom zou je ooit daar nog iets kopen om een hoop miserie binnen te halen? Dit is jezelf totaal uit de markt concurreren.
Idem voor witgoed: je kan toch niet verwachten dat al het personeel bij Krefel etc de specs van die toestellen (wasmachines, droogkasten, koelkasten,
vaatwassers, ...) écht kent?
Waarom je dan toch in een Krefel koopt?
- Omdat uw pc kapot is en je niet online kan bestellen?
- Omdat je uw huiswerk gemaakt hebt (specs vergelijken) en Krefel per toeval een prima toestel aan een aanvaardbare prijs heeft?
- Omdat uw partner vorige week al gezegd had dat de wasmachine kapot was en er ondertussen 40kg was ligt te wachten en een dag extra vertraging (bestellen via een webshop) de kans op scheiding met 60 procentpunten dreigt te verhogen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Het feit dat ik dat toetsenbord bij vandenborre kocht was omwille van sodexo cadeaucheque.
Maar idd volgende keer gewoon online en die cadeaucheque dan voor iets dat ik op wil wachten.
Maar idd volgende keer gewoon online en die cadeaucheque dan voor iets dat ik op wil wachten.
- timmermc
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Enige reden waarom ik koop bij Vandenborre:boonpwnz schreef:Het feit dat ik dat toetsenbord bij vandenborre kocht was omwille van sodexo cadeaucheque.
A - Een winkel is niet veraf en je kan het toestel eerst eens visueel aanzien of het je smaak wel is.
B - Wanneer wat stuk gaat het gemak van herstelling, lijkt me vlotter dan te moeten communiceren met één of andere Hollander ergens in kaasstad, of een Duitser die net bezig is met braadworst te draaien.
Maar of dat nu zo een goed idee is van die Vandenborre service... Hopelijk heb ik die niet nodig .
Aan zee schijnt de zon altijd...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik heb nog nooit te klagen gehad over de service van Coolblue bij herstellingen ...
- heist_175
- Elite Poster
B: Amazon heeft nog nooit moeilijk gedaan: ofwel krijg ik mijn geld terug, ofwel moet ik het opsturen voor herstellingtimmermc schreef:Enige reden waarom ik koop bij Vandenborre:
A - Een winkel is niet veraf en je kan het toestel eerst eens visueel aanzien of het je smaak wel is.
B - Wanneer wat stuk gaat het gemak van herstelling, lijkt me vlotter dan te moeten communiceren met één of andere Hollander ergens in kaasstad, of een Duitser die net bezig is met braadworst te draaien.
Coolblue heeft 1 keer best wel moeilijk gedaan, laat ik om die reden ook al wat meer links liggen
Maar dat is niets in vergelijking met de moeite die je hebt bij fysieke winkels. Zij moeten dat ook opsturen, alleen doen ze dat zelden de dag dat jij dat binnenbrengt.
Alternate verkocht een foutief product (speciaal nog voor gebeld etc) aan mij, toen ik het open deed in de auto en binnen verhaal ging halen, werd ik als een halve crimineel langs een zijpoortje naar de RMA gestuurd. Dat lappen ze mij niet meer, ik koop er niets meer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Heb eigenlijk nooit te klagen gehad bij Vandenborre. Soms hebben ze gewoon de scherpste prijs en kopen we daar.
In een ver verleden ook eens een netbook (ver verleden dus ) daar gekocht, en thuis gekomen wou die gewoon niet deftig installeren. Teruggedaan en zonder probleem een andere gekregen.
In een ver verleden ook eens een netbook (ver verleden dus ) daar gekocht, en thuis gekomen wou die gewoon niet deftig installeren. Teruggedaan en zonder probleem een andere gekregen.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik ben persoonlijk ook redelijk tevreden over vandenborre. Prijzen zijn meestal redelijk, eenvoudig op factuur bestellen, werken met BPost (wat ik een groot pluspunt vind).
Dat heb ik ook nog op mijn maaltijdcheque kaart staanboonpwnz schreef: was omwille van sodexo cadeaucheque.
Maar de colruyt wilt die niet
Weet iemand of je cadeaucheque online ergens kan iets mee aankopen?
Of mooie lijst met winkels, want website sodexho is een ramp