Hallo,
Vanwege het aanschaffen van een nieuwe pc in april en aangezien de spellen die ik speel ook speelbaar zijn op de pc verkoop ik mijn ps4 pro.
Aangekocht vorig jaar niets aan. Werkt naar behoren en er is 1 bakje die nog goed werkt het andere ben ik niet geheel zeker.
Ik vraag. 300 euro prijs is onderhandelbaar op een eerlijk niveau.
Mag direct weg
enkel ophaling
ps 4 pro weg wegens geen gebruik meer
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Geen interesse, maar als je enkel ophaling toelaat dan is de locatie nog zo handig om te weten.
Ik ga niet van Kortrijk naar Turnhout rijden om een PS op te halen.
Ik ga niet van Kortrijk naar Turnhout rijden om een PS op te halen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik was weer in een slordige bui.
Hierbij de correcte dat het een vaste prijs is van 300 euro. Op te halen in Knokke-Heist, geen originele doos. Indien de prijs te hoog geschat is wil ik binnen de 2 dagen na de opmerking de prijs wel verlagen.
Hierbij de correcte dat het een vaste prijs is van 300 euro. Op te halen in Knokke-Heist, geen originele doos. Indien de prijs te hoog geschat is wil ik binnen de 2 dagen na de opmerking de prijs wel verlagen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 18 keer
Er is dus wel een serieus stock probleem gebeurd tijdens corona bij sony, PS4 prijzen zijn fors gestegen... Net voor corona kocht ik nog voor 280eur ps4 500gb, 2 controllers, 14 dagen psn plus & 2 controllers nieuw. nu staat ie aan 380eur. je prijs is zeker niet overdreven.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 26 keer
Lijkt me nog altijd aan 280 euro beschikbaarbollegijs schreef:Er is dus wel een serieus stock probleem gebeurd tijdens corona bij sony, PS4 prijzen zijn fors gestegen... Net voor corona kocht ik nog voor 280eur ps4 500gb, 2 controllers, 14 dagen psn plus & 2 controllers nieuw. nu staat ie aan 380eur. je prijs is zeker niet overdreven.

https://www.bol.com/nl/p/sony-playstati ... ontent=pdl
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Vind het persoonlijk veel geld, als je bvb The last of us II koopt, dan is het 60 euro erbij, dus 360, en voor net geen 400 dus maar 40 meer koop je een nieuwe met dat spel erbij en de volle garantie.
https://www.bol.com/nl/p/sony-playstati ... oductTitle
https://www.bol.com/nl/p/sony-playstati ... oductTitle
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Daarom zei ik van desnoods verlaag ik de prijs maar ik weet dat iemand hem boven nieuwprijs kon verkocht krijgen(de slim) hoe da weetk niet
Aangezien de prijzen consistent blijven van de ps4 enzo.
Denken jullie dat 225 euro een beter aanbod is dan?
Dan zal ik eenmalig dit toestaan om de prijs vanwege verkoopbaarheid naar 225 te verlagen. Dan zit er meer dan 100 euro verschil in.

Dan zal ik eenmalig dit toestaan om de prijs vanwege verkoopbaarheid naar 225 te verlagen. Dan zit er meer dan 100 euro verschil in.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 72 keer

Ik zal dan maar eens kwistig met geld smijten en een bod uitbrengen. Honderd euro met verzending inbegrepen. Denk er niet te lang over na want als hij tegen vrijdag niet bij mij thuis staat moet ik hem niet meer hebben.
-
- Elite Poster
Ik heb geen zin om met een laptop te zitten simracen (te veel gedoe), dus voor 225 zie ik het wel zitten ja. Heb al een PS4 PRO maar die verhuist telkens tussen de home cinema en de garage waar de playseat clone racesim staat.boonpwnz schreef:Daarom zei ik van desnoods verlaag ik de prijs maar ik weet dat iemand hem boven nieuwprijs kon verkocht krijgen(de slim) hoe da weetk niet![]()
2x PS4 PRO why not

-
- Elite Poster
ja, doe maar morgen woensdag overdag, nu dodoboonpwnz schreef:@ub4b meen je dat? anders afhandeling via dm?
-
- Elite Poster
Damn Turnhout, kom je soms in de buurt van de Antwerpse ring?
-
- Elite Poster
Wetteren, de kust is geen probleem hoor.boonpwnz schreef:ub4b schreef: Antwerpse ring?
Ik woon aan de zeekanten niet in turnhout das iemand anders.
Waar woon jij ongeveer?
-
- Elite Poster
THX hij werkt hier op de 4K Sammy backup TV, nu alle application data en accounts overkopieren
't is wel opmerkelijk dat de powercord nu zo'n scheerapparaat achtige cord is en niet een ouderwetse IEC computerkabel zoals mijn eigen PS4 PRO
't is wel opmerkelijk dat de powercord nu zo'n scheerapparaat achtige cord is en niet een ouderwetse IEC computerkabel zoals mijn eigen PS4 PRO