Ik ga mijn grootouders mijn oude CI+ module geven, omdat ik van provider ben veranderd.
Ze hebben een geschikte tv en basic internet plus tv-abonnement, met digicorder. Bedoeling is dat de ci+ op hun slaapkamer komt.
Hoe moeten we die module activeren? Op hun naam zetten - wellicht zonder activeringskosten?
Maar dan, moet je het productnummer (P/N nummer op de module) of is het de barcode op de smartcard zelf ?
ci+ activeren
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Als die op uw naam is geactiveerd.phil48 schreef:Ik ga mijn grootouders mijn oude CI+ module geven, omdat ik van provider ben veranderd.
Ze hebben een geschikte tv en basic internet plus tv-abonnement, met digicorder. Bedoeling is dat de ci+ op hun slaapkamer komt.
Hoe moeten we die module activeren? Op hun naam zetten - wellicht zonder activeringskosten?
Maar dan, moet je het productnummer (P/N nummer op de module) of is het de barcode op de smartcard zelf ?
Gewoon in de tv ouders , wel eerst scan digitale kanalen.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Blijkbaar de openingspost niet goed gelezen
De vraagsteller heeft aangegeven dat hij van operator is veranderd. De CI+ module op zijn naam zal dus gedeactiveerd worden.
De vraagsteller heeft aangegeven dat hij van operator is veranderd. De CI+ module op zijn naam zal dus gedeactiveerd worden.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
philippe_d schreef:Blijkbaar de openingspost niet goed gelezen
Inderdaad Philippe
De CI+ werd gedeactiveerd toen ik de overstap naar de andere provider maakte.
Probleem is dat die mensen een eindje weg wonen en het dus (telefonisch) moet als ik er de volgende keer ben.
Maar so be it - als het niet vanop mijn thuisadres online kan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
je kan ook via fb messenger zeggen dat je vr uw ouders ci+ met serienummer wilt activeren, hun klantnummer en best foto idkaart van persoon op wie de factuur staat bij Telenet. Gaat probleemloos.