Geen telefoon wel internet na bliksem

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Ja deze nacht was het hier in de buurt een goed onweertje.... veel bliksem en gedonder. Op mijn huisken geen blikseminslagje gehad maar toch de beroemde scarlet doos is defect. Of toch de lijn;


Raar is wel dat ik nog op internet kan, alles van internet werkt normaal... Maar geen kiestoon op de telefoon. Ja alle tels nagezien.

Als je naar mijn vaste lijn belt na een tijdje niets te horen krijg je de boodschap dat de klant niet bereikbaar is???

Helpdesk gebelt ja meneer heb je al je config opnieuwgedraaid enz .... ja meneer helpdesk alles geprobeert en geen tel.. ok meneer ik zie probleem bij tel... zal second helpdesk verwittigen en die zullen je wel terugbellen..... geeuw geeuw enz ... afsluitmelding was grappig ....tele2 wenst je nog een prettige dag...;uh tele2 ??? was toch met scarlet aan de foon....
gimic
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 22 mei 2003, 23:48
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 13 keer

negen kansen op tien zal de voeding zal kapot zijn van je voip modem( die kiestoon genereert) en zal er een tech moeten langs komen om een nieuwe te plaatsen

Greetz
Gimic
miaauw
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2005, 20:33
Locatie: landen

Even correctie als medewerker
Laatst gewijzigd door miaauw 07 sep 2005, 11:31, in totaal 1 gewijzigd.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Beste miaauw,

Ik heb je een Pb gestuurt met de nodige inlichtingen, zelfs het tijdstip van de call....


Begrijp dat je je collega wil afschermen, maar wat ik hier schrijf is zo geweest.


De lijn is nog steeds niet hersteld.... Bij vrienden die dit ook hebben gehad na een blikseminslag heeft het één maand geduurd voor er een technieker langs kwam.... Dus ................

Heb geen helldesk gebruikt, vond het alleen spijtig dat de scarlet medewerker duidelijk niet uitgeslapen zijn job deed, vooral na beeindigen van het gesprek zij hij heel klaar en duidelijk tele2

De 02/275 27 27 gebeld met een gsm is toch scarlet helpdesk en niet Tele2 of zie ik dit verkeert?????

Hij had zelfs de gegevens fout staan van de lijn, mijn telefoonnummer was niet correct op zijn scherm te voorschijn gekomen maar het oude dat niet door Belgacoe is overgezet.

Ben tot nu toe altijd zonder problemen geweest met de tel en de internet verbinding.... dus ik klaag niet.

Ik hoop wel dat mijn lijntje snel terug werkt... Gratis bellen kan nu niet met de gsm.... Nu niet dat ik veel telefoneer maar nu kan ook niemand mij bereiken op vast toestel wat ook de kostprijs omhoog haalt van degene die mij bellen....
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Heb dus nog steeds geen telefoon, second line heeft mij nog niet gecontacteerd.


Blijkbaar is het te moeilijk om een scarlet box op de post te doen zodat de klant verder kan.


Dus er is vandaag een aangetekende ingebreke stelling vertrokken naar Scarlet. Zo is mijn klacht schriftelijk geregistreerd. De helpdesk bellen heeft geen nut daar die mannen niet kunnen zien hoever ze al zijn met het controleren van de simpele fout. Ook staat er in die brief hoe de helpdeskmedewerker zijn jobken doet (al geeuwend, tegen zijn zin dus)

Er zal toch dringend iets moeten veranderen in de scarlet mentaliteit of ze gaan hun klantjes wel terug verliezen.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”