![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik heb op 6 km. van mijn deur een officiële Samsung Premium support winkel. (verkopen niets)
smartgroup.be/smartrepair/
Moet altijd factuur tonen. Al altijd BE getoond. Maar zouden zij ook FR toestellen herstellen? Denk niet dat Samsung Benelux ze zal vergoeden voor smartphone uit FR.
+ ik heb liever iemand fysiek die mijn klacht behandelt, dan hem terug te moeten terugsturen, en mss. weken kwijt....
Prijsverschil wel groot met BE.
https://www.rueducommerce.fr/produit/sa ... -141861668
+ mooie garantie:
"Retournez , sous 1 an, votre produit éligible au Pack Reprise, en état de fonctionnement. Bénéficiez d'un bon d'achat correspondant à 80% du prix TTC facturé au moment de l'achat. A réception, il sera utilisable pendant 3 mois sur les produits vendus par Rue du Commerce (hors Marketplace). Votre produit sera repris, reconditionné et revendu par notre partenaire."
https://www.mediamarkt.be/nl/product/_s ... lsrc=aw.ds
Brother:
Beste,
Waar het toestel geregistreerd werd, heeft geen invloed op het feit dat uw printer bij Brother België geniet van de Europese garantievoorwaarden. Dit is (Europees) zowel mét als zonder registratie 1 jaar Carry-In.
De Belgische wetgeving zegt dat het alleen de verkoper is die verantwoordelijk is voor de garantie. Hiervoor kunt u de inspectie van FOD Economie raadplegen.
Wij zijn in uw geval niet de verkoper, gezien het toestel niet aan onze N.V. werd aangekocht.
Indien uw verkoper u factureert vanuit het buitenland, is hij niet verplicht een andere wettelijke taks Reprobel voor dit toestel te factureren. Dan dient u deze zelf aan Reprobel door te storten, want u bent dan invoerder.
Indien uw verkoper u factureert vanuit België dient hij dit te doen en aan u aan te rekenen om in orde te zijn met de Belgische wetgeving.
Deze taks is uitsluitend geldig in België ondanks de Belgische en Europese beginselen van gelijkheid.
Bovendien is onze waarborg van “2 jaar collect & return” die wij op dit toestel verlenen, een toegevoegde garantie die wij selectief mogen en kunnen regelen. (Dus enkel wanneer het toestel bij Brother International Belgium NV is aangekocht).
U heeft de Brother Europese garantie, zijnde 1 jaar met binnenbrengen van het toestel naar het Brother herstelpunt ten laste van de gebruiker.
U kunt echter eisen de afwijkende garantie (vermeld op de factuur) van uw verkoper ook door hem te laten toepassen.