Ik heb B-news geinstalleerd.
Maar telkens ik verbinding maak, wordt die onverwacht afgebroken door de server.
"Server authentication failed"
"fout bij verbinding maken.Laatste winsockfout=0"
Ik denk dat ik alles nogthans goed geconfigureerd heb.
Iemand een idee wat er scheelt?
win. XP
adsl
Thx
B-news
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ik zou je willen aanraden om iets anders te gebruiken. Ik namelijk niet echt tevreden van boma of bompa-news. Eerder iets in de zin van x-news of newsreactor (shareware). Ik wil hier geen reclame maken, maar om het simpel te houden.
Cheers
PS : als de reclame weg moet, doe maar gerust weg hoor.
Cheers
PS : als de reclame weg moet, doe maar gerust weg hoor.
Ik gebruik Grab-It zéér gebruiksvriendelijk en véél stabieler dan bompa EN GRATIS.
er is wel 1 nadeel aan ge moet u bestanden na het downloaden wel decoderen met bv. BN-Decoder.
Groeten Ikke
er is wel 1 nadeel aan ge moet u bestanden na het downloaden wel decoderen met bv. BN-Decoder.
Groeten Ikke
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
SeNsEi Ze0n schreef:bomma news is speciaal voor telenet klanten gemaakt en werkt niet op adsl
Ik heb anders successvol dingen met B-News gedownload hoor, vanop de Skynet-Newsservers.
En voor de binaries die niet met B-News encoded zijn gebruik ik Binary News Reaper (BNR2).
Is het mogelijk Bomma News te gebruiken op een ADSL lijn?
Ik dacht dat dit onmogelijk was, Bomma News werkt toch enkel in combinatie met Telenet?

-
- Elite Poster
- Contacteer:
Farnsworth schreef:Is het mogelijk Bomma News te gebruiken op een ADSL lijn?Ik dacht dat dit onmogelijk was, Bomma News werkt toch enkel in combinatie met Telenet?
meon schreef:Ik heb anders successvol dingen met B-News gedownload hoor, vanop de Skynet-Newsservers.
Zegt dat niet genoeg? maw het werkt

I love it when a plan comes together!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Gewoon een vraag die in me opkwam bij het lezen van dit topic : zijn de Skynet klanten ook zo georganiseerd als de Telenet klanten op het punt van hun (binary)nieuwsserver ?
*gewoon uit interesse, ahum*
*gewoon uit interesse, ahum*
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Volgens mij weten heel veel Skynet-klanten dat gewoon niet, omdat het zooo lang NIET heeft gewerkt...
Pas sinds een dikke maand of zo werkt precies alles eens deftig.
Er is denk ik ook iets veranderd aan de telenet-kant: er wordt precies geen rekening meer gehouden met distibution:local ...
Pas sinds een dikke maand of zo werkt precies alles eens deftig.
Er is denk ik ook iets veranderd aan de telenet-kant: er wordt precies geen rekening meer gehouden met distibution:local ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
meon schreef:Er is denk ik ook iets veranderd aan de telenet-kant: er wordt precies geen rekening meer gehouden met distibution:local ...
Als dat zo zou zijn, dan vervuillen ze lekker andere newsservers... Zullen véél buitenlanders content mee zijn

- meon
- Administrator
- Contacteer:
CueBoy schreef:Als dat zo zou zijn, dan vervuillen ze lekker andere newsservers... Zullen véél buitenlanders content mee zijn
Mja, ik kan anders geen reden bedenken waarom news.skynet.be en newsbin.telenet.be dezelfde binaries hebben...
De skynet-server heeft wel een iets kortere retentietijd, spijtig