Is dit mogelijk ?
Wat is de procedure bij Proximus om een oude centrale met 10 nummers te laten vervangen voor 1 simpel pstn lijntje ?
1 nummer uit trunk van 10 nummers behouden.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 155 keer
@iceke, ik veronderstel dat je spreekt over een trunk van 10 opeenvolgende nummers (een reeks) ?
In mijn tijd was het onmogelijk daar een specifiek nummer te laten ontkoppelen voor een gewoon PSTN lijntje.
Normaal gezien noem ik dat een 10-tallen reeks DDI/inkies nummers ==> zijn software-matige nummers en geen hardware-matige nummers.
Zijn (of waren) speciale reeksen ?
Wat de procedure betreft voor een PSTN, dat is gewoon een aanvraag doen bij Proximus !
In mijn tijd was het onmogelijk daar een specifiek nummer te laten ontkoppelen voor een gewoon PSTN lijntje.
Normaal gezien noem ik dat een 10-tallen reeks DDI/inkies nummers ==> zijn software-matige nummers en geen hardware-matige nummers.
Zijn (of waren) speciale reeksen ?
Wat de procedure betreft voor een PSTN, dat is gewoon een aanvraag doen bij Proximus !
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Als het inderdaad een DID reeks is van 10 opeenvolgende nummers dan kan je daar niet 1 nummer van behouden. Ofwel blijf je de inkiesreeks huren, ofwel een nieuw nummer. Zelfde met transfers, enkel de inkiesreeks kan je transfereren, niet 1 nummer. Lijkt me logisch, telefoonnummers kosten geld en inkiesreeksen worden compleet nutteloos als jij er 1 van wil behouden maar de rest niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
1.20€/maand voor 10 nummers?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Een OVH lijn kost 1.20€/maand.
Hieraan kan je meerdere nummers hangen (parkeren), maar ze bellen allemaal op dezelfde lijn ...
Hieraan kan je meerdere nummers hangen (parkeren), maar ze bellen allemaal op dezelfde lijn ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 31 keer
Beste,
normaal kan je dit tegen woordig wel bij proximus enkel blijven de andere 9 nummers wel gereserveert staan weet alleen niet of het als pstn kan
normaal kan je dit tegen woordig wel bij proximus enkel blijven de andere 9 nummers wel gereserveert staan weet alleen niet of het als pstn kan