CCatalyst schreef:Wat je nog eens kan proberen: wanneer de site geladen is, op het schild links naast de URL klikken, en tracking protection uitschakelen voor de site.
Het is niet bij mij en de man profiteert nu van het goede weer om meer in zijn tuin bezig te zijn... Ik kan dus niet veel (laten) proberen. Hoewel hij altijd ingenieur elektronica geweest is gaat het met computers heel moeizaam (hij is ook al 80). Werken met software is geen probleem maar iets instellen/aanpassen is een betonnen muur voor hem.
CCatalyst schreef:Enige suggestie die ik daarnaast nog kan geven is om een update uit te voeren naar de laatste versie.
Alles staat bij hem "default" en updates worden automatisch uitgevoerd (zowel Windows als FF en al de rest
)
Mmmmm, ik had gezien dat in de FF opties de XSS kon uitgeschakeld worden maar dan is dat voor alle sites dus dat leek niet aangewezen. Deze add-on kan per site ingesteld worden dus dat ziet er beter uit.
Nu hopen dat ik hem te pakken krijg vandaag en dan, om tijd te sparen, Teamviewer gebruiken.
Update:
Via teamviewer de add-on geinstalleerd.
3 lijnen toegevoegd:
*//on6wl.be/*
*//accounts.google.com/
https://calendar.google.com/*
FF herstart en nog steeds blokkering ook na vele CTRL-F5
FF herstart in "safe mode", nog steeds blokkering.
Enige add-on was zijn antivirus, nu dus ook de ignore x-frame add-on.
Wegens tijdsgebrek niet verder geprobeerd.
Code: Selecteer alles
Geblokkeerd door beleid voor X-Frame-Options
Fout tijdens het verbinden met accounts.google.com.
Firefox heeft voorkomen dat de pagina in deze context werd geladen, omdat de pagina een beleid voor X-Frame-Options heeft dat dit niet toestaat.