Ik heb de laatste 2 dagen zeker 10 filmpkes bekeken maar ik geraak er echt niet aan uit. Mocht ik het al ooit kopen, ik ga daar geen 250 euro of meer aan besteden.
Men niet aan uit geraken bedoel ik dat ik zeker 250 reviews heb gelezen van mensen over verschillende toestellen maar zelfs dan weet ik het niet wat je dan moet nemen?
Dat het nog geen 100% werkt verbaasd me niks, dat weet ik maar toch wil ik jullie bevinden eens weten; welke hebben jullie allemaal, wat werkt er goed tot heel goed, wat werkt er niet of nauwelijks, hoe is de verstaanbaarheid vd apparaat; ik lees bv van sommigen ik moet 2 keer iets herhalen of ze verstaat me niet eens enz... maar anderen zeggen dan weer hier heb ik dat probleem bijna niet, dusja.... wie moede dan gaan geloven e.
Wrm ik het een beetje overweeg om te kopen dat is dat ik een slecht geheugen heb, ik vergeet altijd alles, ben snel afgeleid door wat anders en dan vergeet ik het weer eens en krijg ik gezaag enz... Dus het zou handig zijn mocht ik dus iets hebben waarbij ik zeg van dit en dat , dat die dat ook allemaal kan onthouden en ik dan zeg om dit en dat uur moede dat eens herhalen enz... zou wel handig zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik weet niet of je dat op de smartphone kan doen zo'n dingens?
Shoot
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)