Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Abusimbal schreef:FYI Niet meer zo fan van Unifi, althans de UDM Pro.
UBNT heeft inderdaad wat problemen met z'n software... heb hier de UDM Base bij de vriendin staan en die doet het redelijk goed (maar heeft toch ook nog wel wat bugs). Blijkbaar heeft UBNT de software van beide nu gemerged want de UDM draaien een andere OS dan de Pro... straks eens kijken of 1.7.1 prima wil draaien hier.
Gebruikersavatar
sandbert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 16 feb 2020, 21:10
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 27 keer

@redman
Wat een prachtige fiets heb je me daar!
Veel succes ermee.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Nog wat UniFi dingen. Ik draaide de Controller initieel op mijn Synology maar als er bijvoorbeeld backups gemaakt werden, werkte de controller niet meer dus was redelijk nutteloos zo. Dus voor de Cloud Key met HDD gegaan en meteen als test één G3 bullet.
IMG_20200525_160127.JPG
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Hier is het vorige week een Hikvison geworden.
Onze tuin grens aan een wei en het gras / onkruid is daar aan de overkant van de draad platgewandeld, vermoedelijk van nachtelijke bezoeken.
Voor ingebruikname de camerawetgeving eens bekeken, er is nog wat werk voor de boeg vooraleer we hem in gebruik kunnen nemen. :?
index.jpg
index.jpg (3.16 KiB) 2768 keer bekeken
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Hoezo? Online aangeven, voorraan een bordje plaatsen en done. Ik heb in 3D een houderke ontworpen om rond de regenpijp te klikken, hier heb ik men geprint camerabordje in gehangen en klaar. Aangifte duurde 10 minuten, bordje maken en printen nog eens 10.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

En uw register & logs dat ge moet bijhouden? Zijn de logs van de app voldoende?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Als particulier? Ja. Ik log alleszins niks behalve wat in de app staat. Bij het aangeven ook nergens gezien dat daar verdere verplichtingen rond zijn. Is mogelijk ook alleen als hij voortdurend opneemt, de onze nemen enkel bij beweging op dus verder staat er sowieso geen beeld op.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

MClaeys schreef:Hoezo? Online aangeven, voorraan een bordje plaatsen en done.
plus de onkost, toch?
geen idee meer hoeveel het was, maar je moet toch ook nog betalen?
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

MClaeys schreef:Hoezo? Online aangeven, voorraan een bordje plaatsen en done. Ik heb in 3D een houderke ontworpen om rond de regenpijp te klikken, hier heb ik men geprint camerabordje in gehangen en klaar. Aangifte duurde 10 minuten, bordje maken en printen nog eens 10.
Ik heb helemaal niks gedaan voor m'n camera op de voordeur ... Hangt er al zeker 5 jaar.
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1573
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 70 keer

Indien deze binnenshuis staat met de bedoeling van (nachtelijke) bezoeken van dieren vast te leggen, heb je toch geen vergunning nodig?
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Hier ge-upgrade naar een Asus PG27UQ (27", 4K, 144Hz, G-sync, Vesa DisplayHDR1000) - HDR in games is bonkers, you've never seen anything like it!
IMG_3055.jpeg
Op de tafel vooraan staan de oudere XG258Q (FullHD, Freesync 240Hz), PG248Q (FullHD, G-sync 240Hz) en de vorige PG348Q (21:9 3440x1440 100Hz).
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Splitter schreef:
MClaeys schreef:Hoezo? Online aangeven, voorraan een bordje plaatsen en done.
plus de onkost, toch?
geen idee meer hoeveel het was, maar je moet toch ook nog betalen?
Nee, vroeger dacht ik wel toen het nog bij de privacycommissie was. Ik heb niks moeten betalen. Gewoon op een kaartje moeten aangeven waar hij ongeveer stond, welke richting hij filmt, het merk, filmt hij voortdurend of niet, is het een slimme (reageren op geweging zie ik niet als slim dus nee aangeduid) en dat was het. https://www.besafe.be/nl/nieuws/het-nie ... eschikbaar
devastator schreef:Ik heb helemaal niks gedaan voor m'n camera op de voordeur ... Hangt er al zeker 5 jaar.
Hoewel ik het eerst ook niet van zin was heb ik het toch maar gedaan. Hij hangt in het zicht buiten en de politie staat hier soms voor de deur te flitsen dus t zou hen opvallen. Het kost ook niks en de gegevens zijn niet meer publiek beschikbaar zoals vroeger (dan ging ik het niet gedaan hebben).

Heb ook even aan de buren laten zien wat er op video stond, dan wisten ze meteen dat er niks van hun eigendom er op stond. Er komt nog een tweede in een andere hoek maar momenteel is er aan die kant geen omheining en dan film ik in de garage van de buur naast ons. Die vind dat niet erg maar ik laat dat voorlopig zo.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Waar vind je die sticker om aan je raam te plakken?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Geen idee, ik heb deze van hun site gedownload, de nodige gegevens er op gezet. Gelamineerd en in men 3D print gestoken en opgehangen.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Welke site?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

De besafe site hierboven, onderaan staat een link naar het pictogram, de grootte dat het moet zijn staat daar ook en welke gegevens er op moeten staan.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Voor camerabewaking heb ik online besteld.
Inclusief verplichte tekst naam en adres beheerder.
Wel duur voor een stukje aluminium van die afmetingen
.
Maar je kan het gewoon met Tec7 aan de muur kleven dus wel makkelijk en properder dan sticker aan het raam

http://www.impress.be


Bestelcode : SUBCAMERA1N
Omschrijving : PICTOGRAM CAMERABEWAKING 15 X 10 CM
Prijs/stuk : 24,00
Aantal : 1
Totaal : 24,00
Btw : 5,04 (21,00%)
Totaal incl. : 29,04
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Bij ons hangt vooraan een regenpijp, ik wou niks aan de gevel hangen dus heb zo iets getekend en geprint. Wou er ook niet echt geld aan hangen.
IMG_20200527_132905.jpg
IMG_20200527_132932.jpg
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Nice. Moet me daar toch eens in verdiepen, in die 3D printers. Welke printer gebruik je @MClaeys?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Rond pasen een Ender 3 pro gekocht en wat leren tekenen in Fusion 360. Ik had wel eens een hobby nodig en heb er nog geen spijt van gehad.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

devastator schreef:Nice. Moet me daar toch eens in verdiepen, in die 3D printers. Welke printer gebruik je @MClaeys?
Dat 3D printen is op zich niet zoveel anders dan gewoon printen.
Alles staat of valt met je bestand. Net zoals je een goede tekst of foto nodig hebt om een mooie afdruk te verkrijgen.

Om een goed bestand te hebben zijn er verschillende opties. Je kan tekeningen kopen, gratis downloaden of zelf tekenen.
Uiteraard is de laatste optie de optie die het moeilijkste is in 't begin, maar geeft wel het meeste voldoening.

Er zijn vele gratis programma's te vinden om 3D tekeningen te maken. De bekendste is waarschijnlijk SketchUp, maar ik moet daar niet van weten.
Een volwaardig programma is fusion 360 gratis voor persoonlijk gebruik.
Wij gebruiken op kantoor Solid Edge. Sinds kort ook gratis voor thuis gebruik. Dikke vette cadeau hoor mocht je zien hoeveel wij hier jaarlijks aan maintenance betalen!

Maar goed, dan moet je printen.
Hier kan je ook weer vele wegen uit.
Laten printen bij bijvoorbeeld shapeways. Ofwel bestaan er online ook gebruikersgroepen die bij elkaar afdrukken.
Ofwel ga je voor een lidmaatschap bij een fablab, daar staan er ook.
En als laatste optie, zelf eentje kopen kan natuurlijk ook.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Raar wat sommigen verstaan onder nieuw speelgoed :).
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

cadsite schreef:Alles staat of valt met je bestand. Net zoals je een goede tekst of foto nodig hebt om een mooie afdruk te verkrijgen.
En tuning van de printer, wil je een goede print is het toch iets meer gepruts dan een HP printer inpluggen en op print drukken. Maar dat is net het leuke er aan natuurlijk (en er zijn duurdere modellen met veel minder gepruts).
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Op 23 mei besteld en op 30 mei geleverd, de Oppo Reno 2. Betaald 319,32 euro bij Amazon Duitsland. Veel gsm voor weinig geld. 8 giga ram en 256 giga opslag. Een wifi snelheid die 2 tot 3 keer hoger ligt dan mijn Huawei P9, usb-c aansluiting,... Meer info vind je hier
https://www.oppo.com/en/smartphone-reno2/
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Heb ik gelijk of ongelijk ivm met de grootte vh scherm/phone?
Je wou niet groter dan 5.5 inch gaan? Ik had u aangeraden aangezien je de phone 99/100 keer toch met 2 handen gebruikt om voor een groter scherm te gaan.

Ik heb nog nooit dat merk gehad, spreekt me ook wel aan zoiets.
Wel goeie cover rond doen.
Voor mijnen s20 hebk een steengoeie omdat die cover de achterkant, zijkant en zelfs een stuk de voorkant beschermd. Aan de voorkant komt de hoes een klein stukje boven het glas uit, altijd beter dan een cover die dat niet heeft, heeft me al gered :)

Ben benieuwd na enkele dagen/weken wat uw bevindingen zijn.
Het is een midrange toestel met oa een midrange processor enz... is echt een leuke prijs ook die je hebt betaald.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ja, schermgrootte valt inderdaad goed mee. Is wel zwaarder dan de vorige gsm maar dat ben je vlug gewoon. Ondertussen al wat mee gespeeld en best tevreden over. Ik heb geen high end toestel nodig met al die toeters en bellen. Er zit trouwens een stevige cover in de doos. Is een lederen cover. Die beschermt volledige achterkant, de randen rondom en de voorkant omdat die iets boven het scherm uitsteekt. Bij coolblue staat dit toestel vandaag aan 479 euro :-(
Een hele handige feature die je kan in- en uitschakelen: van zodra je de gsm vastneemt als die ergens neerligt, dan licht het scherm op. Je hoeft dus niet meer even op de on/off schakelaar drukken om de telefoon te activeren.
Edit: eerste issue is opgedoken. Tunein radio pro stopt gewoon met werken na verloop van tijd. Kan een half uur zijn, drie kwartier. Er is een opname bezig in de achtergrond terwijl de gsm daar gewoon ligt en plots is het gedaan. App niet meer actief, geen foutmelding, helemaal niks.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Net een Google Coral USB Accelerator besteld. Moet gaan dienen voor object recognition op mn cameras rondom het huis. Mijn (oude) server (i5-3330) krijgt het niet getrokken. Volgens verschillende reviews zou ik met deze toch 30 FPS moeten kunnen halen voor herkenningen. Met 6 cameras zou dat dus 5 fps/camera zijn, meer van voldoende om de false positives te voorkomen.

Verwacht binnenkort een topic in het Home Automation forum ;-)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Jack Daniels schreef:Ja, schermgrootte valt inderdaad goed mee. Is wel zwaarder dan de vorige gsm maar dat ben je vlug gewoon. Ondertussen al wat mee gespeeld en best tevreden over. Ik heb geen high end toestel nodig met al die toeters en bellen. Er zit trouwens een stevige cover in de doos. Is een lederen cover. Die beschermt volledige achterkant, de randen rondom en de voorkant omdat die iets boven het scherm uitsteekt. Bij coolblue staat dit toestel vandaag aan 479 euro :-(
Een hele handige feature die je kan in- en uitschakelen: van zodra je de gsm vastneemt als die ergens neerligt, dan licht het scherm op. Je hoeft dus niet meer even op de on/off schakelaar drukken om de telefoon te activeren.
Edit: eerste issue is opgedoken. Tunein radio pro stopt gewoon met werken na verloop van tijd. Kan een half uur zijn, drie kwartier. Er is een opname bezig in de achtergrond terwijl de gsm daar gewoon ligt en plots is het gedaan. App niet meer actief, geen foutmelding, helemaal niks.

Ik ga het eens checken ivm tuneinradio.
Ik weel wel nog dat ik op de smartphone ook soms problemen mee had , ook toen ik caste was het van datte.

Bij mij werkt tuneinradio het beste via mijnen nvidia shield pro, daar heb ik tuneinradio opgezet en ik stuur dat door naar de homeplate die ik heb, beter geluid dan via de smartphone te luisteren. Het kan altijd eens stoppen of beginnen draaien maar het werkt nadien weer.
Is geen perfecte app vind ik maar wel de beste dan weer voor vele muziekzenders.
Ik zal de app nog eens testen komende dagen.

Ik gebruik die app gratis, al jaren, ik weet niet wrm ik daarvoor zou betalen? Doe jij daar iets speciaals mee?
Bij mij ist meestal gewoon topradio of c-dance retro die ik opzet en dat is het dan ook ;).
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

De pro versie is betalend omdat je daarmee kan opnemen; met de gratis versie kan je niet opnemen. Is weliswaar maar eenmalig 4 euro of zo. Dan Audials Radio geinstalleerd en ook geprobeerd om op te nemen. Zelfde scenario; na anderhalf uur of zo stopt die app ook gewoon met werken, geen foutmelding. Is blijkbaar oppo related.
Laatst gewijzigd door Jack Daniels 01 jun 2020, 11:00, in totaal 4 gewijzigd.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Canyon Neuron 9.0 SL fietske teruggestuurd wegens klein cosmetisch mankement in achterdriekhoek, geld vrijwel direct teruggestort gekregen, en ga nu voor het lichtere Neuron model met lichtere en stijvere SLX carbon, en nog betere parts. Deze is full Shimano XTR, oude Trek uit 1993 heb ik al op XT niveau gekregen, dus een vette upgrade mocht wel eens. Te lang uitgesteld.

Canyon Neuron SLX:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ok, een trek uit ‘93 tegen deze zal een hemelsbreed verschil zijn, maar ik heb diverse canyons testgereden en telkens vond ik ze niet scherp genoeg sturen..
Ik heb een Trek Syperfly, die mss minder prijs/kwaliteit is (alhoewel) maar wel heel scherp stuurt.
Heb je deze of andere op voorhand getest?

Paar kameraden ook een canyon op prijs/zicht gekocht maar op zelfde bevinding gekomen.
Het is natuurlijk ook voor wat je hem gaat gebruiken e :)

Maar veel plezier ermee, een slechte bike is het zeker niet!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Dafke schreef: Paar kameraden ook een canyon op prijs/zicht gekocht maar op zelfde bevinding gekomen.
Ik heb enkel de Neuron CF 9.0 SL getest na meerdere lovende reviews, en die reed veel vlotter over terrein dan de oude Trek. Ik ga er voorlopig niet extreem mee doen en alles terug wat opbouwen en paadjes en bossen zoeken hier in de buurt, maar wil wel iets wat dat kan als ik dat zou willen. Met de Trek heb ik zotte dingen gedaan als puber.

Over lokaal terrein, vliegt de goedkopere SL over landbouwwegen met diepe putten, waar de oude Trek gewoon niet meer leuk was en je 't gevoel hebt elk moment vast te lopen. Niet met de canyon, hemelsbreed verschil. Heb zelfs de indruk dat hij kwa stuurgedrag een beetje oversteer doet.

De SLX versie is nog stijver/strakker, slechter zal het niet worden. De LUX versie is nog duurder, maar zoveel budget wou ik er ook niet aan geven (zit nu al aan >6K). Ben in het muziekbos iemand met een mat zwarte carbon fiets tegengekomen, en na terugsturen van de SL vond ik de mat zwarte SLX ook mooier.

Ik wou initieel het topmodel van Decathlon kopen, maar die dingen zijn gewoon nergens leverbaar, en heb dan wat meer gespendeerd aan een Canyon ;)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Jack Daniels schreef:De pro versie is betalend omdat je daarmee kan opnemen; met de gratis versie kan je niet opnemen. Is weliswaar maar eenmalig 4 euro of zo. Dan Audials Radio geinstalleerd en ook geprobeerd om op te nemen. Zelfde scenario; na anderhalf uur of zo stopt die app ook gewoon met werken, geen foutmelding. Is blijkbaar oppo related.
Ok.

Ik ga het nu eens testen op mijnen s20, ik ga het komende uur eens opzetten, via wifi. Ik laat u binnen een x tal uren het weten.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Zie hier voor het vervolg op deze saga. Het is blijkbaar een bekend oppo probleem. Valt niet uit te schakelen ondanks alle tips, oplossingen.. die je op het net vindt
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=82&t=58093
Reactie van oppo: in juni komt er een update naar Android 10. Tja, als dat je enige verdediging is...
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Vandaag een paar kleine fiets aanwinsten, in afwachting van de Canyon, waarvoor ik reeds Crankbrothers pedalen heb:

1. Freeride pedalen uit den Decathlon voor op oude Trek, wat een verschil, veel meer grip op je zool, heb een paar landelijke weggetjes met putten eens aan high speed gedaan en dit ding plakt aan je voet maar heeft toch de veiligheid van direct te kunnen lossen indien nodig:

https://www.decathlon.be/nl/p/mtb-pedal ... /_/R-p-236

2. Deze schoen, belachelijk die prijzen maar wel deftige grip, en hij is ook bruikbaar voor mijn race sim ;)

https://www.decathlon.be/nl/p/mtb-schoe ... 76&c=ZWART

Vriendelijke medewerkster had zelf de schoen, en bevool ze aan icm freeride pedalen. En inderdaad, die schoen heeft het meest raakvlak met de pinnetjes, tov de andere schoenen daar in Gent.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

4170F633-4E93-4764-A277-F8FE19139E89.jpeg
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 42 keer

Wat minder voor de hand liggend, maar het went wel: (niet de camera)Afbeelding
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

bitbite schreef:Wat minder voor de hand liggend
Wat moeten we zien?
- een bijzonder goed gemaakte cyborghand?
- er is terug een spiegelbeeld na een succesvolle anti-vampierbehandeling
- de klok werkt terug
- de laatste dag als vrijgezel, vanaf morgen een trouwring
- ...
?
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 42 keer

heist_175 schreef:
bitbite schreef:Wat minder voor de hand liggend
Wat moeten we zien?
- een bijzonder goed gemaakte cyborghand?
- er is terug een spiegelbeeld na een succesvolle anti-vampierbehandeling
Die heb ik nog niet gehoord! :beerchug:
Mijn haaruitvalbehandeling werkt op mijn cyborgvampierenhand, maar niet op mijn hoofd!
heist_175 schreef: - de klok werkt terug
Da's de juiste richting. Maar misschien niet de juiste zin.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Een klok in spiegelbeeld?
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”