Verplichte duurtijd gsm-abo bij Love Trio?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
h1ttent1t
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2020, 10:01
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Ik overweeg de overstap van Telenet naar Orange, Love Trio. Nu dat gsm-abbo heb ik eigenlijk niet nodig, maar kan wel gebruikt worden in de tablet.

Ik zie dat de promo voor Love Trio met Go Intense (15GB data) nu bij instap 3 maanden maar 1€ duurder is dan de Go Light. Kan ik dan na de 3 maanden promo voor Go Intense overschakelen naar de Go Light of zit ik langer aan het initiële gsm-abbo vast? Ik kan het nergens op de website of in de voorwaarden vinden.

Alvast bedankt!
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 17 keer

Indien de Overeenkomst werd afgesloten voor een bepaalde duur en de Klant deze beëindigt vóór het verstrijken van een termijn van 6 maanden vanaf de datum van activering van de Dienst, is de Klant tegenover Orange Belgium n.v. een beëindigingsvergoeding verschuldigd.
Denk dat als je het contract afsluit die 6 maanden minimum ook vermeld staan.
h1ttent1t
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2020, 10:01
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Ja, dat had ik ook gevonden, maar ik dacht dat dit enkel van toepassing was op Love Trio als geheel. Maar het zou kunnen, die 6 maand.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Dacht dat de 6 maand sloeg op het totaal pakket, maar dat je kan invullen welk telefonie abonnement je wilt (mits het past in een love trio)

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 29 keer

Die 6 maanden slaat enkel op het vast internet en/of tv, niet op mobiel.

Het is wel zo dat je geen pakket kan nemen zonder mobiel, maar als je mobiel er achteraf terug zou uithalen je op een forfaitaire kostprijs valt van 65 EUR voor internet en tv alleen... minder interessant dus dan met een minimum abonnement :|
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

blijft dat niet altijd 21€ in combo met love?
eerste 3 maand krijg je gsmabbo -50%
en nu ook nog eens 9€ extra

Internet + TV
49 €/maand

Intense
30 €/maand
Promo web *
Multiproductvoordeel **
-15 €/maand
- 9 €/maand
Opstartkosten
49 €

55 €/maand*
Gedurende 3 maanden*,
daarna 70 €/maand (49+21€)
zonder gsmabbo wordt het 65€! Dan beter Go Light (om in de kast te leggen), wordt het 59€

"Multiproductvoordeel: Ontvang 9 € korting op je Love-pack in combinatie met het Go Intense-abonnement."

"* Webpromo: Geniet 3 maanden lang van 50% korting op je gsm-abonnement, exclusief voordelen. Alleen voor nieuwe klanten."
Laatst gewijzigd door satsurfer op 24 mei 2020, 11:16, 2 keer totaal gewijzigd.
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 29 keer

Ik denk dat we over andere dingen spreken wat die 21 eur betreft...

Een Go Intense in Love pakket blijft 21 EUR in plaats van 30 zolang je het behoudt maar een pakket internet en tv zonder mobiel wordt 65 EUR... of waar begrijp ik u verkeerd?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ja, 21€ is go intense abbo

Dan heb je 15GB data voor 11€ extra (los v/h onbeperkt bellen)

van gsmabbo kan je na 3 maand veranderen als je dat wilt, alhoewel ik nut ervan niet inzie.

https://community.orange.be/t5/Tarieven ... td-p/29614

https://www.orange.be/nl/blog/hoe-veran ... bij-orange

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-prod ... en-op-mijn
h1ttent1t
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2020, 10:01
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

satsurfer schreef:ja, 21€ is go intense abbo

van gsmabbo kan je na 3 maand veranderen als je dat wilt, alhoewel ik nut ervan niet inzie.
Omdat ik dat gsmabbo dus niet persé nodig heb en ik niet 11€ per maand extra ga betalen voor iets wat ik toch niet gebruik ;) Het zou in ons geval wel interessant zijn om 3 maanden die 15gb data te hebben voor de tablet in de zomervakantie, maar daarna is dat niet meer nodig?

Maar ik kan dus na 3 maand veranderen, bedankt voor de antwoorden!
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 29 keer

h1ttent1t schreef:Omdat ik dat gsmabbo dus niet persé nodig heb en ik niet 11€ per maand extra ga betalen voor iets wat ik toch niet gebruik ;) Het zou in ons geval wel interessant zijn om 3 maanden die 15gb data te hebben voor de tablet in de zomervakantie, maar daarna is dat niet meer nodig?

Maar ik kan dus na 3 maand veranderen, bedankt voor de antwoorden!
Ookal komen die 3 maanden van de Orange (Tribe) site, er is helemaal geen contractduur op het mobiele abonnement. En de indicatie op het contract van 6 maanden slaat enkel op internet (en tv).
Nogmaals, dat abonnement dan veranderen na 3 maanden zoals je aangeeft zou de prijs van uw internet en tv doen stijgen van 49 naar 65 EUR (prijs zonder mobiel abonnement).

Indien je dus internet en tv hebt met nog een kolibrie abonnement van 8 EUR zou je gaan van 57 EUR naar 65 EUR zonder mobiel abonnement. Met Go Light ga je van 59 EUR naar 65 EUR. Meer betalen dus voor minder, het pakket zonder gsm wordt dan ook niet verkocht. Je kan dat alleen ‘hebben’ als je het mobiele deel in love pakket opzegt en dan verlies je dus met andere woorden een soort van pakket voordeel.

Van waar andere info ook zou komen, dit is weldegelijk juiste info recht van de bron.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

vraag is of je dan niet beter edpnet neemt 100/40 aan 35€/maand (iets goedkoper via reseller) + tn tv met een kaartje of digicorder.

53€ dan/maand. (of minder)

geen yelotv, maar koop een enigma2 decoder (vanaf 100€ +/-) en je kan ook overal zelf streamen + opnames bekijken (wat niet kan via yelo)
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 15 keer

h1ttent1t schreef:Ja, dat had ik ook gevonden, maar ik dacht dat dit enkel van toepassing was op Love Trio als geheel. Maar het zou kunnen, die 6 maand.
Als je het opzegt wordt je internet duurder. Daar zit een korting op vanwege het gsmabo.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

h1ttent1t schreef: die 15gb data te hebben voor de tablet in de zomervakantie, maar daarna is dat niet meer nodig?
Maar ik kan dus na 3 maand veranderen, bedankt voor de antwoorden!
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200408_04917479
marge is TE LAAG om zonder gsmabbo te verkopen. Als BIPT groothandelsmarges zou verlagen...

Waarom iets bij nemen, als je er geen behoefte aan hebt? :eek:

om dan 16€ extra te betalen...
h1ttent1t
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2020, 10:01
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Ofwel begrijp ik het niet, ofwel begrijpen jullie mij niet, sorry :-D

Ik zou dus na 3 maanden in het Love Trio-pakket willen overschakelen van Go Intense naar Go Light (zie 1e post). Hoezo wordt het dan 65€ voor tv+internet? Ik behou toch een mobiel abbo met Go Light en is het dus 59€ ipv 70€ na de promo met Go Intense?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ja dat kan prima na 3 maanden. Heb ik zelf ook indertijd gedaan om van een Arend na 3 maanden over te stappen op een Koala. Je kan elke maand van tariefplan veranderen bij Orange.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

h1ttent1t schreef:Ofwel begrijp ik het niet, ofwel begrijpen jullie mij niet, sorry :-D
h1ttent1t schreef:Nu dat gsm-abbo heb ik eigenlijk niet nodig, maar kan wel gebruikt worden in de tablet.
Kan ik dan na de 3 maanden promo voor Go Intense overschakelen naar de Go Light of zit ik langer aan het initiële gsm-abbo vast?
begrijpend lezen is ook moeilijk bij jou hé. :eek:
nog wat arrogant doen ook. :-(

JA, Je kan downsizen nr. Light versie vr. mobiel abbo. Al meermaals hier -met handen en voeten- uitgelegd. Zou sowieso dom zijn eerste 3 maand om te schakelen. Orange blijft toch duurder dan een sneller en vollediger alternatief (gsmabbo had je niet nodig toch, of begrijp ik je niet? :eek: ). Ieder zijn goesting.


Vaganzza: op je signature staat nog Arend :-D
h1ttent1t
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2020, 10:01
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Rustig rustig, ik wou helemaal niet arrogant overkomen :oops:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ok. En is je vraag nu beantwoord? Doe je het of doe je het niet?
h1ttent1t
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2020, 10:01
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

satsurfer schreef:ok. En is je vraag nu beantwoord? Doe je het of doe je het niet?
Jup. Ik probeer deze week langs een Orange-winkel te gaan om om te schakelen, aangezien ik hier ook gelezen heb dat dit de weg is met de minste kans op fouten :-)
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”