Koopjes bij Blokker
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ik had iets gelezen in de krant, tips van die promojagers. Nu goed, om de hoek is er een Blokker, dan maar even gaan kijken. Hier en daar artikelen met een sticker - 30% maar niet zo heel veel. Zelf was ik op zoek naar een kleine staafmixer en er staat eentje van Tefal met als prijs 20 euro. Aan de kassa stelt iemand voor mij een vraag en hij krijgt als antwoord: de artikelen waar geen sticker op staat zijn aan 50% korting. En inderdaad, bij het afrekenen blijkt mijn staafmixer van 20 euro slechts 10 euro te kosten en een schaaltje van 7 euro blijkt maar 3,5 euro te kosten. Haast jullie want hier waren al veel rekken leeg. Voor de ongelovige Thomassen wil ik best een foto van mijn kasticket posten.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik heb daarstraks gezien wat een file er aan de lokale blokker staat... ze mogen de koopjes hebben, voor hier en daar wat hebbedingetjes ga ik echt geen uren in de rij staan als een bedelaar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Er zijn inderdaad kortingen tot zelfs -75% op sommige artikelen en dit omdat het de laatste dagen zijn als Blokker zijnde. Blokker is toch opgekocht door een Action-achtige keten. In Aalst ook een rij van een 100-tal mensen.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Elite Poster
Blokker wordt mega World. Wij hadden geluk, gisteren meteen kunnen binnen gaan. Vandaag inderdaad een lange rij wachtenden om binnen te kunnen.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Goedkoop is in 100% van de gevallen duurkoop. En als het toch degelijk was, dan was het geen goedkoop, maar een buitenkans. In de Blokker is geen énkele buitenkans, echt zeer bedenkelijke goedkope zooi.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Men vrouw is er gisteren even gepasseerd voor wat speelgoed voor komende verjaardagen van neven en nichtjes, in Dendermonde stond er 8 man voor de deur te schuiven, maar toen ze uit den Aldi kwam niemand meer. Geen overrompeling dus en er was nog wel wat gerief. Electronica kopen doen we daar niet op eens een waterkoker en een mixer na ooit. Die doen wel al dik hun tijd voor wat ze gekost hebben dus om van 100% duurkoop te spreken zou ik ook niet zeggen .
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Dat is toch veel te kort door de bocht, me dunkt.selder schreef:Goedkoop is in 100% van de gevallen duurkoop. En als het toch degelijk was, dan was het geen goedkoop, maar een buitenkans. In de Blokker is geen énkele buitenkans, echt zeer bedenkelijke goedkope zooi.
We hebben 5-6 jaar geleden servies voor de kinderen gekocht met Mickey Mouse erop. Ondanks het dagelijkse gebruik ervan, is er geen enkel bord gesneuveld (bv in de vaatwasser).
Een glazen pot met hermetische sluiting kan je bij Blokker kopen of bij Casa, Ikea, Action, ... Elk van de potten die ik 8-10 jaar geleden gekocht heb bij Blokker vertoont slijtage of is uit elkaar gevallen.
Dus Blokker, Action, Casa, IKEA, ... hebben wel degelijk prima spullen en niet enkel goedkope zooi (al kan je dat daar ook vinden ).
-
- Elite Poster
In mijn geval ging het over een Tefal staafmixer, die kun je dus in tig aantal winkels kopen en is niet beperkt tot Blokker. Kan ik eindelijk mijn professionele mixer in de kast laten voor het mixen van kleine hoeveelheden.
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Gisteren even naar de Blokker in Jette geweest. Zeker geen overrompeling. De meeste artikels hadden nog geen korting al was men wel op zijn gemak bezig af te prijzen. De meeste kortingsartikels waren 50% maar toch ook wel wat 30%, zeker bij de elektronica.
Had eigenlijk niets nodig. Wat eigenlijk het probleem van de Blokker was. Dat is een winkel waar je zelden naar toe ging omdat je iets nodig had. Dat is een rondneuswinkel waar je eventueel iets tegenkomt en dat dan koopt. - Gisteren vuilbakje, borstel en 3 flessen wasverzachter gekocht voor 7,50 euro.
Had eigenlijk niets nodig. Wat eigenlijk het probleem van de Blokker was. Dat is een winkel waar je zelden naar toe ging omdat je iets nodig had. Dat is een rondneuswinkel waar je eventueel iets tegenkomt en dat dan koopt. - Gisteren vuilbakje, borstel en 3 flessen wasverzachter gekocht voor 7,50 euro.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Het is inderdaad zo'n winkel waar je niet van weet wat ze nu eigenlijk verkopen.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Zever, genoeg merkproducten te vinden bij Blokker. Ik denk bvb aan Tefalpannen, potten van Brabantia, Pyrex ovenschalen, ...selder schreef:Goedkoop is in 100% van de gevallen duurkoop. En als het toch degelijk was, dan was het geen goedkoop, maar een buitenkans. In de Blokker is geen énkele buitenkans, echt zeer bedenkelijke goedkope zooi.
Ze hebben natuurlijk ook hun eigen merk, maar genoeg kwalitatief materiaal te vinden daarnaast.
Ze hebben ook een klein assortiment speelgoed waaronder Lego en Duplo. Ook allemaal aan de helft van de prijs toen ik geweest ben zaterdag.